"Tiedät varmaan,että Isäsi muuttaa pois" Äidin kasvoilla oli helpottunut olo:Kodin ulkopuolinen suhde.Mikään ei voi loukata toista enempää.Kävin harvoin kotona,koska välit Isän kanssa oli huonot.Tulevaisuus painoi Äidin mieltä,miten selvitä.Laskuja oli jäänyt,osa mennyt jo perintään.Olin säästänyt rahaa autoa varten.Nyt auto tuntui mitättömältä.Käytiin yhdessä läpi laskut jotka oli mennyt perintään.Lupasin käydä hoitaa huomenissa pois ja sitten katsotaan mitä seuraavaksi.Tilanne tuntui todella hyvälle,kun sain auttaa Äitiä.
"Paljon on muuttunut,paljon on tapahtunut.Sinä olet poika ainoa,joka ei minua jättänyt.Jokainen hetki olet ollut rinnallani,kun sitä eniten olen tarvinnut"Äidin sanat tuntui hyvälle.Onnistumiset tehtiin yhdessä.Aika jolloin tarvitsimme kaikista eniten toisiamme.Ilmassa oli kuitenkin kipinöitä.Halaamisesta oli tullut joka päiväistä.Katseet janosi enemmän.
"Olisitko kiinnostunut tulemaan minun luokse useammin."Tunsin että toivomus ei ollut enää Äiti,poika suhteesta.Äiti halusi kanssani enemmän.Mieli oli tehnyt usein rakastella Äidin kanssa,kun oltiin kahden.Armeija aikaan lomat meni yleensä kahdestaan,kun Isää vei ryyppyreissut.Silloin halusin Äitiä enemmän kuin koskaan.Ensimmäinen sukupuoliyhdyntä oli Äidin kanssa.Äidillä oli tiukka ja kuuma pillu.Vaikka hän sanoi."Että sulla on niin iso mulkku"Oltiin koko Armeija aika yhdessä ja puolivuotta sen jälkeen.Kunnes meidät yllätettiin itse teosta.Nyt alkaa vanha suola janottaa.Se tuntuu aika hyvälle.
Seurustelen Äitini kanssa
Anonyymi-ap
5
2418
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
nyt on kyllä pakko kertoo tarkemmin ylläristä!
- Anonyymi00002
Ei vittu....
- Anonyymi00003
Asun vielä kotona.Vika vuosi amiksessa.Naidaan päivittäin.Äiti haluaa,että oltaisiin enemmän.
- Anonyymi00004
sehän olisi hienoa
- Anonyymi00005
kertokaa tähän lisää kiinnijäämisistä. kenelle ja mitäs sitten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651812Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661199- 138973
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16871Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 81636
- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa99611- 45528
- 47515