Jos edes haluaa mitään!
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kenenkään ei tarvitse tehdä yhtään mitä ei halua. Jos et itse uskalla, niin ei se nyt niin toimi että yrität syyllistämällä saada toisen tekemään asioita mitä et itse uskalla. Sillä toimintatavalla heiluu sellainen punainen lippu salossasi.
Onko parisuhde kanssasi sellainen, että syyllistät toista kun se ei tee miten sinä haluaisit että se tekee? Reflektoimatta yhtään sitä että se miten sinä toivoisit että asiat menee, ei aina ole se miten ne menee. Joskus pitää itsekin astua sinne epämukavuusalueelle, laskea prinsessakruunu päästä, laittaa omat käden mutaan, ja ottaa se puhelin käteen ja rimpauttaa rohkeasti. Et ole palkinto, olet tasaveroinen miehen kanssa. - Anonyymi00002
Ei pysty, ei vaan pysty. Aina saisi hävetä kun juttuja kuulis.
- Anonyymi00003
kyl se on just näin, tää tietää.
- Anonyymi00005
Kyllä, tässä pitää ensin mietiskellä, mitä haluaa elämältään ja missä ja miten eläen.
- Anonyymi00006
No jos ei halua, ei tietysti sitten.....
- Anonyymi00007
Sometimes giving someone a second chance is like giving them a extra bullet for their gun because they missed you the first time.
James Hilton ( Cowboy)- Anonyymi00008
Said the former cowboy 😁
- Anonyymi00011
Huono sihti? No ei haittaa, kulta 🫠
- Anonyymi00009
En halua kenenkään sellaisen ottavan yhteyttä joka on minua paljon nuorempi, paitsi jos se liittyy liittyy korvauksiin. Enkä halua yhdenkään sellaisen ottavan yhteyttä minuun, jolle ei riitä pelkkä ystävyyssuhde ja ystävän ikä samaa ikäluokkaa kuin itse olen!
- Anonyymi00010
Rusinapullafeministi
- Anonyymi00012
minö en halua yhdenkään torvelon alle 170 yhtään mitään rakentaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494