Kymppi sanoi tietävänsä Numballin tiedot. Senssu kopioi viestin ja teki siitä uuden aloituksen.
https://ibb.co/4wVCh0wZ
Minuuttia myöhemmin Numballi jo vastasi viestiin, mutta unohti kiihkoissaan kirjautua ulos ja niinpä vaatimus paljastamisesta tuli ulos Senssuna.
Tämä kuvakaappaus ei katoa, vaikka poistaisit sen tuhat kertaa. Se palaa aina takaisin eri VPN-osoitteesta. Siinä meni Senssu vessanpöntöstä alas että moro vaan huusi mennessänsä.
Pienoinen lipsahdus
16
<50
Vastaukset 16
Sinisen takaa löytyy nimimerkin tiedot ja jeppe ne saa, joten hopihopi ilman fanioireiluja ilmoitusta tekemään Tyttö2010.
- Anonyymi00001UUSI
Siinä meni Pasalan ainoa mielikuvituskaveri joka eli Pasalan unelmaelämää.
Outoja työpäiviä on ollut Pasalalla Otaniemessä, kun kaiket päivää täällä. - Anonyymi00002UUSI
Hieman oudoksuttaa ne kupolit jotka tekevät näitä ns. loogisia päätelmiä, eihän tuossa mikään puolla sitä että Senssu on numballin keksintöä. Mikä sairaus aiheuttaa tuollaisia harhaisia päätelmiä.
- Anonyymi00003UUSI
Äläpäs selittele taas kurapöksy. Molemmat sankarit tietää että Kymppi puhui Pasalan tiedoista eikä mistään Senssun tiedoista, kun ei häntä ole olemassakaan.
Ei kannattaisi juoda niin paljoa viinaa. Nyt sulla Pasanen ei enää ole kaveria Tsiangmaissa joka sinua puolustaa. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Äläpäs selittele taas kurapöksy. Molemmat sankarit tietää että Kymppi puhui Pasalan tiedoista eikä mistään Senssun tiedoista, kun ei häntä ole olemassakaan.
Ei kannattaisi juoda niin paljoa viinaa. Nyt sulla Pasanen ei enää ole kaveria Tsiangmaissa joka sinua puolustaa.Mitä sönkötät en ole koskaan esiintynyt Senssuna, mikä mielenhäriö saa sinut uskomaan harhojasi toistuvasti, en juo viinaa... lainkaan, korkeitaan kaksi olutta viikossa.
En tiedä mistä 2010 on puhunut, kun en lukenut, jos hänellä on minusta jotain tietoja se on hänen ongelmansa mitä niillä tekee, itse en anna lupaa mihinkään.
Kunhan reppana edes vastasi sanoistaan, aika kuluu, 11 vrk.
Minä en leiki, ne leikit on jo leikitty mulla on liki 50 kuvaa pellestä vuosien varralla, olen tehnyt niistä kavalkaadin, jonka julkaisen useassa mediassa, jos tämä pelleily ei lopu, NYT - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä sönkötät en ole koskaan esiintynyt Senssuna, mikä mielenhäriö saa sinut uskomaan harhojasi toistuvasti, en juo viinaa... lainkaan, korkeitaan kaksi olutta viikossa.
En tiedä mistä 2010 on puhunut, kun en lukenut, jos hänellä on minusta jotain tietoja se on hänen ongelmansa mitä niillä tekee, itse en anna lupaa mihinkään.
Minä en leiki, ne leikit on jo leikitty mulla on liki 50 kuvaa pellestä vuosien varralla, olen tehnyt niistä kavalkaadin, jonka julkaisen useassa mediassa, jos tämä pelleily ei lopu, NYT2010 ole rohkea ja vaadi itsellesi oikeutta, tee rikosilmoitus.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä sönkötät en ole koskaan esiintynyt Senssuna, mikä mielenhäriö saa sinut uskomaan harhojasi toistuvasti, en juo viinaa... lainkaan, korkeitaan kaksi olutta viikossa.
Minä en leiki, ne leikit on jo leikitty mulla on liki 50 kuvaa pellestä vuosien varralla, olen tehnyt niistä kavalkaadin, jonka julkaisen useassa mediassa, jos tämä pelleily ei lopu, NYTMistä pelleilystä puhut? Ai siitäkö että Senssua ei ole olemassa muualla kuin sairaassa päässäsi vai siitä että vaimollasi on oma vuokrakolhoosi?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistä pelleilystä puhut? Ai siitäkö että Senssua ei ole olemassa muualla kuin sairaassa päässäsi vai siitä että vaimollasi on oma vuokrakolhoosi?
Tee se rikosilmoitus, Senssu tuskin on vantaalla.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tee se rikosilmoitus, Senssu tuskin on vantaalla.
Älä höpötä Posso. SInulla ei ole varaa edes pitää VPN:ää niin kaikki viestisi tulee samasta osoitteesta. Senssua ei ole missään muualla kuin Pasasen vesipäässä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä höpötä Posso. SInulla ei ole varaa edes pitää VPN:ää niin kaikki viestisi tulee samasta osoitteesta. Senssua ei ole missään muualla kuin Pasasen vesipäässä.
On surfshark sekä vpn-unlimited mutta harvemmin käytän niitä, eikö se ollut niin että 2010, laiffila, ja eläkeläinen tulivat samasta osoitteestä thaimaasta, minulle ei ole tarpeen piiloittaa mitään, jos osaan piilottaa kyllä perseeni, jopa moninkertaisesti turvallisemmin kuin vpn koskaan tarjoaa, sitä kutsutaan .union
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä en leiki, ne leikit on jo leikitty mulla on liki 50 kuvaa pellestä vuosien varralla, olen tehnyt niistä kavalkaadin, jonka julkaisen useassa mediassa, jos tämä pelleily ei lopu, NYTSenssu esiintyi juuri sinuna, lentokapteeni.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä en leiki, ne leikit on jo leikitty mulla on liki 50 kuvaa pellestä vuosien varralla, olen tehnyt niistä kavalkaadin, jonka julkaisen useassa mediassa, jos tämä pelleily ei lopu, NYTJulkaise, julkaise, julkaise JO!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä en leiki, ne leikit on jo leikitty mulla on liki 50 kuvaa pellestä vuosien varralla, olen tehnyt niistä kavalkaadin, jonka julkaisen useassa mediassa, jos tämä pelleily ei lopu, NYTMistä tiedän että sinä läskipää olet tuon kirjoittanut?
Tuo sönkötyksesi vaikuttaa kattilan sisäisen Senssusi kirjoittamalta.
Sinähän se tässä taidat olla mielenhäiriössä, eikö niin, oletko?
Hui kuinka paljon sanoja jälleen aiheesta olenko minä olemassa.
Mun sinisen takana on mun yhteystiedot jotka jeppe saa pyydettäessä, mutta ei pyydä ellei Tyttö2010Neitinen tee ilmoitustaan.
Minä en ole koskaan temppuillut millään veepeeämmillä vaan mun kone antaa ne tiedot mitä normaalisti, en ymmärrä edes mitään kyseistä aiheesta.
Olisiko hyvät rakkaat nyt järkevintä piipityspärrien sijaan Tytön vain rohkeasti tehdä nyt se ilmoituksensa.- Anonyymi00011UUSI
Miksi esiinnyit Numballina aloituksessa?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi esiinnyit Numballina aloituksessa?
Se oli vahinko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531353Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1221085Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33862Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216829En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593