Pattaya porskuttaa ja voi hyvin!

Anonyymi-ap

10

52

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aika kuluu, kuvakavalkaadi on jo valmis...

• Anonyymi00002

Sinulla on täysi vapaus ja oikeus saattaa itsesi tilanteeseen, josta ei ole paluuta entiseen.

Ei haittaa minua laisinkaan, saapahan rikosilmoitukseen lisää materiaalia ja Senssun viestit tulee samasta osoitteesta kanssasi. Osaatko selittää mistä se johtuu? Tämä johtaa siihen että Senssun väkivaltaiset uhkaukset liitetään sinuun.

Entä mistä johtuu se että sinusta on sivuhuomautus terveydenhuollossa että "Ei vakavasti otettava henkilö" ja se sama ilmoitus on HÄKEn sivulla.

Olet virallisesti julistettu pöpiksi.

2010

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sinulla on täysi vapaus ja oikeus saattaa itsesi tilanteeseen, josta ei ole paluuta entiseen.

Ei haittaa minua laisinkaan, saapahan rikosilmoitukseen lisää materiaalia ja Senssun viestit tulee samasta osoitteesta kanssasi. Osaatko selittää mistä se johtuu? Tämä johtaa siihen että Senssun väkivaltaiset uhkaukset liitetään sinuun.

Entä mistä johtuu se että sinusta on sivuhuomautus terveydenhuollossa että "Ei vakavasti otettava henkilö" ja se sama ilmoitus on HÄKEn sivulla.

Olet virallisesti julistettu pöpiksi.

2010

AI niinkö, ihanko sellaista tietoa olet saanut, vau, se olisi erittäin vakava rikkomus näitä toimijoilta, ja kenkää tiedonantajalle välittömästi, ilman irtisanomisaikaa, oletko varma että olet ymmärtänyt oikein oman epikriisisi, resupetteri....5555555555555555555

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

AI niinkö, ihanko sellaista tietoa olet saanut, vau, se olisi erittäin vakava rikkomus näitä toimijoilta, ja kenkää tiedonantajalle välittömästi, ilman irtisanomisaikaa, oletko varma että olet ymmärtänyt oikein oman epikriisisi, resupetteri....5555555555555555555

En toisaankaan osaa enkä tiedä, mutta hienoa että sinä tiedät, tee se rikosilmoitus äläkä keksi päästäsi jatkuvasti kaikenlaisia valheita, sairas vain olet.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En toisaankaan osaa enkä tiedä, mutta hienoa että sinä tiedät, tee se rikosilmoitus äläkä keksi päästäsi jatkuvasti kaikenlaisia valheita, sairas vain olet.

Luulisi sinun olevan iloinen että se kusenhajuinen vanha lehmä lähti.
        Sivupersoonan pitäminen on yksi pahimmista mielenterveysongelmista ja se on traumaperäistä. Johtuiko ekan vaimosi itsarista?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sivupersoonan pitäminen on yksi pahimmista mielenterveysongelmista ja se on traumaperäistä. Johtuiko ekan vaimosi itsarista?

Tuossa vieressä tuo nykyinen vaimo putsaa mustikoita, minulla ei ole mitään osaa ex ongelmiin, niitä oli jo 15 vuotiaasta, miten nuo harhaiset väitteet, joita esität joka päivä, diagnoosisi.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuossa vieressä tuo nykyinen vaimo putsaa mustikoita, minulla ei ole mitään osaa ex ongelmiin, niitä oli jo 15 vuotiaasta, miten nuo harhaiset väitteet, joita esität joka päivä, diagnoosisi.

Sinulta (senssu?) siitä huolimatta, että ihmettelen toimintaasi, kysyisin kaikella kunnioituksella ensimmäisen exäsi ongelmista ja lopullisesta päätöksestä, että etkö todellakaan koe, ettei sinulla olisi ollut mitään osuutta mihinkään?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tästä kirjoituksesta saattaa joillekin lukijoille tulla mieleen ajatus, että oikeastaan Posso ei ei ehkä taida ollakaan maailman paras vittuilija, kuten kuvittelee olevansa.

Kuhan se sanoikaan täällä, että vittuilu on taitolaji.

Senssuhan se tässä tuntuu olevan, se jonkun toisen itsestään kehuma, vittumainen mies.

Senssu voisi todistaa helposti olevansa mitä väittää olevansa, mutta eipä vaan todista, ja salapapanoi puskajussina Posson aamumuroihin siten ettei Posso tätä edes huomaa.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Tästä kirjoituksesta saattaa joillekin lukijoille tulla mieleen ajatus, että oikeastaan Posso ei ei ehkä taida ollakaan maailman paras vittuilija, kuten kuvittelee olevansa.

Kuhan se sanoikaan täällä, että vittuilu on taitolaji.

Senssuhan se tässä tuntuu olevan, se jonkun toisen itsestään kehuma, vittumainen mies.

Senssu voisi todistaa helposti olevansa mitä väittää olevansa, mutta eipä vaan todista, ja salapapanoi puskajussina Posson aamumuroihin siten ettei Posso tätä edes huomaa.

Et ole vieläkään ymmärtänyt että olet aivopesty toistamaan tuota ... Senssu voisi todistaa.

Katsos kun asiahan on niin että minun olemassaoloni on jo aiheuttanut tuhansia ja tuhansia sanoja ja edelleenkin samaa tuubaa, joten olkaa hyvä.

Te "Kaikki" rakkaathan tiedätte esikuvanne Tyttö2010Neitisen johdolla mikä minä olen joten ... edelleenkin hopihopi rohkeasti vaan sitä ilmoitusta väsäämään, silloin totuus selviää.

Taitolaji, kyllä .... hauskaa ..... mutta eipä vaan todista.

• Anonyymi00007

Kiitos Kymppi sinulle aloituksestasi ja linkki vinkistä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1029
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      872
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      596
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      585
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      567
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      542
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      526
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      523
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      518
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      515
    Aihe