Oikein hyvää iltaa!
♀️NAISELLE♥️MIEHELTÄ♂️
Kaipaamalleni naiselle
Torstai - iltaa
12
178
Vastaukset 12
- Anonyymi00002
No oikein hyvää iltaa myös sinulle.
Haluaisin tietää missä tuntuu, kun ajattelet minua?
Jos ei missään unohda!- Anonyymi00003
Korvienvälissä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Korvienvälissä.
Riittäks tuo sun mielestä vastauksesi!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Riittäks tuo sun mielestä vastauksesi!
Ei mutta en tänne sen enempää rupea avautumaan.
Koska kaikki on kiinni siitä mitä korvien välissä tapahtuu.
- Anonyymi00006
Hyvää iltaa rakas mies ❤️
- Anonyymi00007
Kiitos rakas nainen ♥️
- Anonyymi00008
Miten sinulla voi olla ikävä, kun sinullahan on minun Apteeksista ostama yli 130euron selkätukivyö ja sitten sinulla on näköjään joku minun iso huivikin.
Paljoko maksoit sille penikalle, että hän varasti nuo sinulle minun tavaroista!?
Tuo on kunnian loukkaus, koska minä olen sanonut hänelle, että : Minun vaatteita ja tavaroita ei saa viedä ilman lupaa!
Noiden lisäksi on hävinnyt ainakin YKSI musta poolo-paita ja minulla on samanlainen vaalea kaapissa jota tykkään käyttää ja olis kiva käyttää välillä sitä mustaakin!
Sinä oot onnistunut rikkomaan sen paidan ja siinä on hihassa reikä.- Anonyymi00009
Lisään tähän, että luuletko SINÄ, että minusta on mukava kun KOKO UUSI PERHEENI KÄYTTÄÄ MINUN VAATTEITA ja minun pitää heidän takia käyttää VERKKAREITA TAI COLLEGE HOUSUJA niin ei tarvi miettiä, että LÄHTIKÖ SANKARIT SUKKAHOUSUT VAI KALSARIT JALASSA OVESTA ULOS!
Minulle on sanottu, että LEGGINSIT EI OLE HOUSUT VAAN NE ON KALSARIT.
Miettikääpä miltä se näyttää, kun miehet vetasee UNISEX MALLIN LEGGINSIT JALKAAN!
- Anonyymi00010
Oikein hyvää iltaa ja yötä! Naiselle, mieheltä. 🥰🥰🥰
Tänään taas nähtiin ohimennen, en tiedä huomasito? Huomenna sitten kohdataan?
Hitto että me ollaan hyviä tässäkin hommaskelissa. 😘- Anonyymi00014
Ei ole aloittajalta.
- Anonyymi00011
tänään sit uusi yritys
- Anonyymi00013
OY.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251188
- 701121
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93878- 78782
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39723Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka25658- 67643
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39536- 105521