Sanoi epävarmaksi ja käski tarkkailemaan kuunteletko muita.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Ookoo.
- Anonyymi00003
Onko sinulla nk iltavuoro naista esittävän kommentteja merkkaillessa? T
- Anonyymi00022
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko sinulla nk iltavuoro naista esittävän kommentteja merkkaillessa? T
Pystytkö vänkä yhtä päivää olemaan pois täältä vänkyttämästä?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Pystytkö vänkä yhtä päivää olemaan pois täältä vänkyttämästä?
No häiritseekö se teidän mielivaltaista maalittelua sitten jos vänkytän täällä joka päivä, kuten muotoilit? Siltä kitinä kalskahtaa ja myös siltä, että tämä aikuismainen projekti, kuten gubbe kuuluttelee on ohuen langan varassa
- Anonyymi00002
Kyllä. Kokeile kysyä kohtisuoraan, vaan vastasit ohi suoraan....
Jeesus on, aamen.
https://m.youtube.com/watch?v=pO4IIkAcH0M - Anonyymi00004
Anteeksi, olen varmaan tosi ärsyttävä. Ei varmaan tullut yllätyksenä enää. Saatikka ne kauniit sanat. Rakkautta vain, eikö 😉
- Anonyymi00005
Lopettakaa ihmiset tekoälyltä kyseleminen. Se kuluttaa vettä ja sähköä ruokottomia määriä ja koko maapallo kärsii siitä, että te kuvittelette tekoälyn tietävän jostain.
- Anonyymi00009
Päivän tietoisku naista mahdollisimman lapsellisella tavalla performoivalle. Onko tämä joku harrastus sinulle? T
- Anonyymi00006
Naurattaa mielikuva että nainen etsisi vastauksia palstalta ja tekoälyltä mutta ei vahingossakaan minulta
- Anonyymi00010
Onko sinulla sellainen erotomaaninen fiksaatio päässä, että naista esittävä heebo on joku muu, jonka kanssa kuulut mielestäsi yhteen ja käyt siksi urputtamassa psykedeelisesti tuolle? T naiselta
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko sinulla sellainen erotomaaninen fiksaatio päässä, että naista esittävä heebo on joku muu, jonka kanssa kuulut mielestäsi yhteen ja käyt siksi urputtamassa psykedeelisesti tuolle? T naiselta
Kuulostaa että joikaat alentuneen syyntakeisesti erotomaanisen fiksaation kourissa vai mitä
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuulostaa että joikaat alentuneen syyntakeisesti erotomaanisen fiksaation kourissa vai mitä
Voi hyvänen aika mikä sanojen salaatti, mikä ei mennyt ns ihan ku strömsöössä. Mutta hyvä oli yritys
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voi hyvänen aika mikä sanojen salaatti, mikä ei mennyt ns ihan ku strömsöössä. Mutta hyvä oli yritys
Ps erotomania on antisosiaalinen persoonallisuushäiriön kenttään kuuluva kuvitelma suhteesta tmv esim tuntemattomaan. Dude you scary as f
- Anonyymi00017
Mistä tiedät että ap on nainen?
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mistä tiedät että ap on nainen?
No koska tuon päässä on selvästi sellainen vastenmielinen ja maaninen tehdasasetus
- Anonyymi00025
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olitko muuten sivusta joku jonka päässä proput kärähti liian duunin sanaston takia? Täällä kun on näitä nk miesasiamiehiä näkemässä vaivaa kyseenalaistamisesta ja sen sellaisesta
- Anonyymi00007
Tekoälyltä kysyvältä jää jälki:)
- Anonyymi00020
Tarkoitat varmaan järki. 😅 Se jää jonnekin.
- Anonyymi00008
Tekoäly on monessa asiassa selvempi ja rehellisempi kuin yksikään mies tai no on niitä rehellisiäkin miehiä mutta harvakseltaan..
- Anonyymi00011
Niin ja se sentään vastaa jotain, kun siltä kysyy.
- Anonyymi00015
Mutta se on tekoälyä, se ei siis oikeasti ajattele niin miten ”puhuu” sinulle. T.toinen nainen
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mutta se on tekoälyä, se ei siis oikeasti ajattele niin miten ”puhuu” sinulle. T.toinen nainen
Vähän kuin sinä.
- Anonyymi00018
Älä kysy tekoälyltä yhtään mitään, se pilaa kaiken. Se on pelkkä robotti, joka arpoo internetistä asioita. Ei se tunne sinua eikä sitä miestä.
Kun ihminen pohtii ITSE jotain asiaa, käynnistyy aivoissa ja alitajunnassa prosessi, joka voi oikeasti johtaa johonkin. Ihminen on tehty pohdiskelemaan, eikä sitä prosessia voi kiirehtiä. Oikea vastaus kysymykseen selviää aikanaan.- Anonyymi00019
Ja jos oikeasti haluaa saada vastauksia, kannattaa kysyä suoraan Jumalalta. Se tosin vaatii rohkeutta, koska Jumala ei mielistele ketään, eikä vastaus ole aika sitä mitä itse haluaisi. Se on silti aina paras vastaus, sen saa myöhemmin huomata.
Jumala sanoo:
"Minulta tulee ajatus, minulta sen toteutus,
minä olen ymmärrys, minun on voima.
Minun avullani kuninkaat hallitsevat,
maan mahtavat säätävät oikeat lait.
Minun avullani valtiaat pitävät valtaa,
kansan johtajat antavat oikeat tuomiot.
Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat,
ne, jotka etsivät, löytävät minut."
Sananlaskut 8 - Anonyymi00021
Se on vähän sama, kuin lukisi horoskooppia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251188
- 701121
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93878- 78782
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39723Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka25658- 67643
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39536- 105521