Minä kysyin sinusta mies tekoälyltä.

Anonyymi-ap

Sanoi epävarmaksi ja käski tarkkailemaan kuunteletko muita.

25

270

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ookoo.

• Anonyymi00003

Onko sinulla nk iltavuoro naista esittävän kommentteja merkkaillessa? T

• Anonyymi00022
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Onko sinulla nk iltavuoro naista esittävän kommentteja merkkaillessa? T

Pystytkö vänkä yhtä päivää olemaan pois täältä vänkyttämästä?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Pystytkö vänkä yhtä päivää olemaan pois täältä vänkyttämästä?

No häiritseekö se teidän mielivaltaista maalittelua sitten jos vänkytän täällä joka päivä, kuten muotoilit? Siltä kitinä kalskahtaa ja myös siltä, että tämä aikuismainen projekti, kuten gubbe kuuluttelee on ohuen langan varassa

• Anonyymi00002
    • Anonyymi00004

Anteeksi, olen varmaan tosi ärsyttävä. Ei varmaan tullut yllätyksenä enää. Saatikka ne kauniit sanat. Rakkautta vain, eikö 😉

• Anonyymi00005

Lopettakaa ihmiset tekoälyltä kyseleminen. Se kuluttaa vettä ja sähköä ruokottomia määriä ja koko maapallo kärsii siitä, että te kuvittelette tekoälyn tietävän jostain.

• Anonyymi00009

Päivän tietoisku naista mahdollisimman lapsellisella tavalla performoivalle. Onko tämä joku harrastus sinulle? T

• Anonyymi00006

Naurattaa mielikuva että nainen etsisi vastauksia palstalta ja tekoälyltä mutta ei vahingossakaan minulta

• Anonyymi00010

Onko sinulla sellainen erotomaaninen fiksaatio päässä, että naista esittävä heebo on joku muu, jonka kanssa kuulut mielestäsi yhteen ja käyt siksi urputtamassa psykedeelisesti tuolle? T naiselta

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Onko sinulla sellainen erotomaaninen fiksaatio päässä, että naista esittävä heebo on joku muu, jonka kanssa kuulut mielestäsi yhteen ja käyt siksi urputtamassa psykedeelisesti tuolle? T naiselta

Kuulostaa että joikaat alentuneen syyntakeisesti erotomaanisen fiksaation kourissa vai mitä

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kuulostaa että joikaat alentuneen syyntakeisesti erotomaanisen fiksaation kourissa vai mitä

Voi hyvänen aika mikä sanojen salaatti, mikä ei mennyt ns ihan ku strömsöössä. Mutta hyvä oli yritys

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Voi hyvänen aika mikä sanojen salaatti, mikä ei mennyt ns ihan ku strömsöössä. Mutta hyvä oli yritys

Ps erotomania on antisosiaalinen persoonallisuushäiriön kenttään kuuluva kuvitelma suhteesta tmv esim tuntemattomaan. Dude you scary as f

• Anonyymi00017

Mistä tiedät että ap on nainen?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mistä tiedät että ap on nainen?

No koska tuon päässä on selvästi sellainen vastenmielinen ja maaninen tehdasasetus

• Anonyymi00025
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Olitko muuten sivusta joku jonka päässä proput kärähti liian duunin sanaston takia? Täällä kun on näitä nk miesasiamiehiä näkemässä vaivaa kyseenalaistamisesta ja sen sellaisesta

• Anonyymi00007

Tekoälyltä kysyvältä jää jälki:)

• Anonyymi00020

Tarkoitat varmaan järki. 😅 Se jää jonnekin.

• Anonyymi00008

Tekoäly on monessa asiassa selvempi ja rehellisempi kuin yksikään mies tai no on niitä rehellisiäkin miehiä mutta harvakseltaan..

• Anonyymi00011

Niin ja se sentään vastaa jotain, kun siltä kysyy.

• Anonyymi00015

Mutta se on tekoälyä, se ei siis oikeasti ajattele niin miten ”puhuu” sinulle. T.toinen nainen

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mutta se on tekoälyä, se ei siis oikeasti ajattele niin miten ”puhuu” sinulle. T.toinen nainen

Vähän kuin sinä.

• Anonyymi00018

Älä kysy tekoälyltä yhtään mitään, se pilaa kaiken. Se on pelkkä robotti, joka arpoo internetistä asioita. Ei se tunne sinua eikä sitä miestä.
      Kun ihminen pohtii ITSE jotain asiaa, käynnistyy aivoissa ja alitajunnassa prosessi, joka voi oikeasti johtaa johonkin. Ihminen on tehty pohdiskelemaan, eikä sitä prosessia voi kiirehtiä. Oikea vastaus kysymykseen selviää aikanaan.

• Anonyymi00019

Ja jos oikeasti haluaa saada vastauksia, kannattaa kysyä suoraan Jumalalta. Se tosin vaatii rohkeutta, koska Jumala ei mielistele ketään, eikä vastaus ole aika sitä mitä itse haluaisi. Se on silti aina paras vastaus, sen saa myöhemmin huomata.

Jumala sanoo:
        "Minulta tulee ajatus, minulta sen toteutus,
        minä olen ymmärrys, minun on voima.
        Minun avullani kuninkaat hallitsevat,
        maan mahtavat säätävät oikeat lait.
        Minun avullani valtiaat pitävät valtaa,
        kansan johtajat antavat oikeat tuomiot.
        Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat,
        ne, jotka etsivät, löytävät minut."
        Sananlaskut 8

• Anonyymi00021

Se on vähän sama, kuin lukisi horoskooppia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1188
    2. 70
      1121
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      878
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      782
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      771
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      723
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      25
      658
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      643
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      536
    10. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      105
      521
    Aihe