Vaikka nainen sanoisi olevansa epäromanttinen

Anonyymi-ap

..saattaa se silti odottaa tietynlaista huomioimista tiettyihin asioihin.. kukat ei ole koskaan liikaa, luotettavalta mieheltä.
Olisikohan vielä yksi mahdollisuus.

50

296

Vastaukset 50

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kukkapaitaki siis riittää. -sivu

• Anonyymi00002

En ole koskaan ymmärtänyt mitä tekoa kukilla on romantiikan kanssa. Olen suorastaan toivottoman romanttinen naishenkilö, mutta en todellakaan mitään kukkia. Sellaisten antaminen luo miehestä todella huonon mielikuvan.

• Anonyymi00032

Kukat on ihana asia. Kyllä kiitos kukat saa antaa♥️

• Anonyymi00003

Ei kukkia minullekaan. Ne kuihtuvat muutamassa päivässä. Rahan tuhlausta.

• Anonyymi00005

Ai mieluummin otat rahat?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joo, hyvä idea 🫴🏻

• Anonyymi00015
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En tarvitse rahaa.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Suklaataa ja herkkuja koko rahalla!Pizzaa.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joo trollaava mies haluaa koko kympin tai pari. Epätoivoinen olet🥱

• Anonyymi00004

:) riittäisi mukava mies joka ei ’pienistä’ jutskista hätkähdä vaan pysyy mun elämössä

• Anonyymi00006

Kuinka pieni mahtuu liikalihavaan?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuinka pieni mahtuu liikalihavaan?

Se ei ole ok tehdä pilaa kenenkään ulkonäöstä

• Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Se ei ole ok tehdä pilaa kenenkään ulkonäöstä

Ei sekään oo ok varastaa jonku omaisuus, vaik ois mikäki missi.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei sekään oo ok varastaa jonku omaisuus, vaik ois mikäki missi.

ootsä kattonu ikinä peilistä? tajuuthan sinä eukko kuinka paljon mä en pidä susta. :) en oo ikinä pitänyt.

• Anonyymi00007

Sanotaanko näin yleisesti mielipiteenä että itselle on tärkeää ajatus mikä asian takana on, vaikka sitten ne kukat. Jos mies osoittaa huomioimista, niin siinä on kyllä kelpo mies jota kannattaa arvostaa.

• Anonyymi00009

Se ei ole huomioimista, että tuo jotain stereotyyppistä, vaivautumatta ollenkaan tutustumaan henkilöön, jolle jotain tuo. Se on huomioimatomuutta, väliinpitämättömyyttä ja hyvin epäromanttista. Romantiikka on nimenomaan toisen huomioimista. Kukkien tuominen henkilölle, joka ei niistä edes pidä, on laiskuutta.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Se ei ole huomioimista, että tuo jotain stereotyyppistä, vaivautumatta ollenkaan tutustumaan henkilöön, jolle jotain tuo. Se on huomioimatomuutta, väliinpitämättömyyttä ja hyvin epäromanttista. Romantiikka on nimenomaan toisen huomioimista. Kukkien tuominen henkilölle, joka ei niistä edes pidä, on laiskuutta.

Mitä höpötät?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitä höpötät?

Kerroin totuuden. Romantiikka on nimenomaan henkilön huomioimista. Geneerisen kukkapuskan tuominen ei ole huomioimista, eikä siinä sellaisenaan ole mitään romanttista. Kukkapuskan tuominen henkilölle, joka pitää kukkapuskista, voi olla romanttista. Varsinkin jos tuo juuri hänen lempikukkiaan. Se kertoo huomioimisesta, siiä että on vaivautunut ottamaan selvää, tuntee sen toisen ja huomio hänet ihmisenä ja yksilönä. Geneerinen kukkapuska on antiromantiikkaa ja osoittaa nimenomaan huomioimisen puutetta ja laiskuutta ottaa selvää.

• Anonyymi00017

Kukkia nyt "osaa" tuoda jokainen petturi ja häntäheikkikin. Eivät ne mistään huomioimisesta kerro.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kukkia nyt "osaa" tuoda jokainen petturi ja häntäheikkikin. Eivät ne mistään huomioimisesta kerro.

Ei osaa. Ei kaikki miehet kehtaa ostaa kukkia tai halua liikkua niiden kanssa. Joidenkin mielestä mies menettää jotain jos tuo ilmi naisesta välittämistä , ainakaan muiden nähden.

Sivusta

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei osaa. Ei kaikki miehet kehtaa ostaa kukkia tai halua liikkua niiden kanssa. Joidenkin mielestä mies menettää jotain jos tuo ilmi naisesta välittämistä , ainakaan muiden nähden.

Sivusta

Kyllä osaa ja nehän ne vasta osaa kaikkein parhaiten, joilla ei ole muutenkaan mitään häpyä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kerroin totuuden. Romantiikka on nimenomaan henkilön huomioimista. Geneerisen kukkapuskan tuominen ei ole huomioimista, eikä siinä sellaisenaan ole mitään romanttista. Kukkapuskan tuominen henkilölle, joka pitää kukkapuskista, voi olla romanttista. Varsinkin jos tuo juuri hänen lempikukkiaan. Se kertoo huomioimisesta, siiä että on vaivautunut ottamaan selvää, tuntee sen toisen ja huomio hänet ihmisenä ja yksilönä. Geneerinen kukkapuska on antiromantiikkaa ja osoittaa nimenomaan huomioimisen puutetta ja laiskuutta ottaa selvää.

Niin samaa mieltä. Asuin joskus ulkomailla ja siellä ystävänpäivänä suurin osa vastaan tulleista miehistä meni töistä kotiin geneerisen kukkapuskan kanssa. Käveleviä kliseitä kaupunki täynnä. Kaikilla sama marketin ruusupuska kädessä. Kaikilla tuskin kuitenkaan samanlainen kävelevä klisee kumppanina. Oli jotenkin ihan absurdia.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitä höpötät?

Gubbe esittää taas itsensä vastaväittäjää kirjoittelemalla puutaheinää provosoidakseen. Aika ankeaa.

• Anonyymi00008

Heitä kukkapuskas tienposkeen

• Anonyymi00010

Lekanhan sä heitit jo. -sivu

• Anonyymi00041
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Lekanhan sä heitit jo. -sivu

Leka- onko pieniä tarinallisuuden tynkiä nettiin tuottava kyseinen työkalu mihin tarkoitukseen ollut mielestäsi? Miljöö ei elä ns. Hyvän perättömän juorun sillä varmaan saa tosin aikaan arvostelukyvyttömien läyhäämistä varten. Säälittävää🥱Ja sivusta olen kummia vuorovaikutus-sapluunoita päähänsä tuottava, esim sillä perusteella, että gallupia tuskin kirjoitit. Mutta kun fiiraa niin fiiraa..

• Anonyymi00048
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Leka- onko pieniä tarinallisuuden tynkiä nettiin tuottava kyseinen työkalu mihin tarkoitukseen ollut mielestäsi? Miljöö ei elä ns. Hyvän perättömän juorun sillä varmaan saa tosin aikaan arvostelukyvyttömien läyhäämistä varten. Säälittävää🥱Ja sivusta olen kummia vuorovaikutus-sapluunoita päähänsä tuottava, esim sillä perusteella, että gallupia tuskin kirjoitit. Mutta kun fiiraa niin fiiraa..

Jani varmaan osaa vastata paremmin siihen kiinslaisvalmisteiseen vasarointiis.-sivu

• Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Jani varmaan osaa vastata paremmin siihen kiinslaisvalmisteiseen vasarointiis.-sivu

Ahaa, epäilen ettei ole minun naamatuttu tai sen sellainen, jatka toki impulsiivisesti randomien maalitusta milloin ketäkin skeemoihisi liittäen. Jospa tienaisit turpiin näin alkuun, tai mistä minä tiedän vaikka se olisi mielekästä näille hemmoille olla osa netin arvotonta näytelmää

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Ahaa, epäilen ettei ole minun naamatuttu tai sen sellainen, jatka toki impulsiivisesti randomien maalitusta milloin ketäkin skeemoihisi liittäen. Jospa tienaisit turpiin näin alkuun, tai mistä minä tiedän vaikka se olisi mielekästä näille hemmoille olla osa netin arvotonta näytelmää

Hmm. Ettei ois pakettiautomies kuljaillut pitkin provinssia. Onneksi ei ole oma tehtävä selvittää oikeita faktoja

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Hmm. Ettei ois pakettiautomies kuljaillut pitkin provinssia. Onneksi ei ole oma tehtävä selvittää oikeita faktoja

Eläköitynyt venkula ottaa pennit mistä irtoaa

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Eläköitynyt venkula ottaa pennit mistä irtoaa

Kun ihan tämän takia annoin nk vinkin eräässä ryhmässä, mikäli oikein ymmärsin poiki jotain isompaa mitä ikinä ois voinu olettaa. Eipä kestä mikäli näin. Siitäkin vihtuillu, että ihan ei ollut rappurallista tmv kyse, mutta eihän nämä hömelöt mtn tajua ja tästäkin aallosta aistittu asioita

• Anonyymi00018

Olen oikein romanttinen, kukat kelpaa ainakin minulle, mutta ei mikään pakolla tehty olekaan se juttu, vaan tunteella tehty.

• Anonyymi00020

Minäkin olen aina otettu, jos saan kukkia! Nais- tai miesystäviltä. Mutta useampi ketjussa näköjään ei erityisemmin välitä. Myös ruoka, tai joku pieni lahja (jos sattuu silmään toiselle sopiva) myös kivoja. Joku retki… ja vaikka mikä. Kaikesta tykkään.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Minäkin olen aina otettu, jos saan kukkia! Nais- tai miesystäviltä. Mutta useampi ketjussa näköjään ei erityisemmin välitä. Myös ruoka, tai joku pieni lahja (jos sattuu silmään toiselle sopiva) myös kivoja. Joku retki… ja vaikka mikä. Kaikesta tykkään.

Ajatuksella valittu pikku tuliainen (ei todellakaan tarvitse olla kallis) ilahduttaa aina. Oleellista on se ajatuksella valitseminen, että se henkilö, jolle sen antaa, pitää siitä. ihmisistä on lopulta aika helppoa halutessaa etsiä vinkkejä siitä mistä he pitäisivät.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kukat nyt ovat sellainen tyypillinen "kun en mitään muuta keksinyt, niin nappasin nämä viime tipassa kassan vierestä" vaihtoehto. Noin ei tietenkään ole silloin, kun kukkien saaja pitää kukista. Kaikille muille se tosiaan kertoo, ettei kukkien tuoja keksinyt muuta, viitsinyt edes miettiä mitään muuta tai ainakaan tunne lainkaan sitä henkilöä, jolle hän niitä kukkia tuo. Ja siis ei sillä, kyllä minä itsekin vien toisinaan kukkia, mutta en mitä tahansa kukkia ja kenelle tahansa. Vien juuri sellaisia, joiden tiedän varmasti ilahduttavan niiden saajaa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kukat nyt ovat sellainen tyypillinen "kun en mitään muuta keksinyt, niin nappasin nämä viime tipassa kassan vierestä" vaihtoehto. Noin ei tietenkään ole silloin, kun kukkien saaja pitää kukista. Kaikille muille se tosiaan kertoo, ettei kukkien tuoja keksinyt muuta, viitsinyt edes miettiä mitään muuta tai ainakaan tunne lainkaan sitä henkilöä, jolle hän niitä kukkia tuo. Ja siis ei sillä, kyllä minä itsekin vien toisinaan kukkia, mutta en mitä tahansa kukkia ja kenelle tahansa. Vien juuri sellaisia, joiden tiedän varmasti ilahduttavan niiden saajaa.

Minä taas tykkään kukista kuin kukista. Ja se ajatus on tärkein, eli vaikka olisi ne itsepoimitut horsmat tai marketin peruskimppu, niin kyllä tykkään. Näyttää kivalta maljakossa. Jos vain näen että tuoja on sydämellään minua tapaamassa, niin takuulla ilahdun eleestä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Minä taas tykkään kukista kuin kukista. Ja se ajatus on tärkein, eli vaikka olisi ne itsepoimitut horsmat tai marketin peruskimppu, niin kyllä tykkään. Näyttää kivalta maljakossa. Jos vain näen että tuoja on sydämellään minua tapaamassa, niin takuulla ilahdun eleestä.

Saat sinä kukista pitää. Minusta ne taas ovat turhakkeita roskaamassa maljakossa.

• Anonyymi00022

Pointtina olikin, että tieyistä asioista voi ja pitää huomioida vaikka sitten sanallisesti.

• Anonyymi00026

On ne kukat joskus saanut kyytiä kun kotiin palattu "reissulta".

• Anonyymi00030

Itselle lahjan antaminen ei koskaan ole ollut luontevaa. Pois lukien syntymäpäivät tms. Minusta sillä ei ole mitään tekemistä romanttisuuden kanssa.

• Anonyymi00033

Itse poimittu luonnonkukkakimppu on ollut ihana saada. Sain sellaisen kihlajaislahjaksi. Jos antaja tuntee kasvit ja kukat, huolellisesti valitut kukat on romanttisia. Tai jos tietää, että kukkien saaja pitää juuri tietyistä kukista. Silloin ostokimppu/kukka on kiva.

• Anonyymi00035

Odottaa mieheltä romantiikkaa, mutta itse ei tee romanttisia eleitä? Selkis. Kaksinaismoralisti.

• Anonyymi00037

Jos mies on romanttinen myös, tietenkin sitä tekee romanttisia eleitä. Harva mies kuitenkaan ilmaisee mitenkään olevansa romanttinen sielu.

• Anonyymi00039

Et vaikuta kovin romanttiselta mieheltä. Ennemmin katkeralta ja vihamieliseltä. Ehkä siksi et saa romantiikkaa osaksesi?

• Anonyymi00042

Minkä takia aloittajaäijä arvostelet usein eniten itse näitä aneemisia gallupeita- innostatko masentavan toksisia ihmisiä naisvihaan? Siitä tässä skeidassa on kyse ja siksi sitä arvostelen. Voi juku miten paha ihminen olen😉

• Anonyymi00044
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Et vaikuta kovin romanttiselta mieheltä. Ennemmin katkeralta ja vihamieliseltä. Ehkä siksi et saa romantiikkaa osaksesi?

en ole ikinä nähnyt enkä kokenut mitään romanttista 🤨 en ymmärrä tuosta mitään 🤨 miehet on muutenkin kasa pskahousuja ja naiset kateellisia hirviöitä

• Anonyymi00043

Kyllä se on tänä päivänä, että naisen pitää tehdä miehelle romanttisia eleitä.

• Anonyymi00046

En ole epäromanttinen nainen. Harvemmin vain oma mies on mitään kukkakimppua ostanut. Osoittanut että välittää muilla tavoilla.
      Tuonut kaupasta jotain herkkua esim.

• Anonyymi00047

Jaa kenellä keneen mitähän mahtas vaatia

• Anonyymi00049

Saanut aika usein kukkia kyllähän ilahduttaa. Varsinkin kun ne annettaa joskus täysin yllättäen tai oon ollu allapäin tai yms. Mut romattisena pitäisin ehkä jotain muuta. Toki riippuu tilanteesta. Mut ensin sun pitäis saada voitettua hänet puolellesi. Kerro hänelle tunteista jos niitä on tai kirjoita vaikka paperille viesti. Muhun ainakin toiminut se mies saanut mut nauramaan ja ollut huomaavainen. Joku ele mistä hän tietää et on sulle erityinen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1383
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1071
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      868
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      693
    5. 64
      676
    6. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      579
    7. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      199
      565
    8. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      551
    9. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      517
    10. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      513
    Aihe