🍪 lähettää sydänlämpöisiä hyvän yön toivotuksia kaupungin toiselle laidalle 🤗
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Syön sut..😊
- Anonyymi00020
Tykkään suklaamurokekseistä, vaikka ne ovat samalla haitta sille, kun yritän saada painoa alas? Vatsa tuntuu turpoavan näistäkin suklaakekseistä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tykkään suklaamurokekseistä, vaikka ne ovat samalla haitta sille, kun yritän saada painoa alas? Vatsa tuntuu turpoavan näistäkin suklaakekseistä.
Kaikissa kekseissä on älytön määrä kaloreita kun niissä on paljon rasvaa. Miksihän niitä ei voi myydä pienemmissä paketeissa? Harmi kun nykyisin pitää välttää sokeria ja suolaa.
- Anonyymi00002
Ihosi tuoksuu lämpimälle kahville, ja maistuu suklaiselta tiramisulta, jonka alkoholi humalluttaa joka nuolaisulla.
- Anonyymi00004
joo
- Anonyymi00005
Älä nuolaise ennenkuin tipahtaa! Yksikään kieli ei minua nuolaise! -ap
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikään ei tipahda, ennen kuin olen tehnyt pitkän nuolaisun pitkin sinun selkärankaasi. Alkaen alaselästä, päätyen niskaan. Päätä sen jälkeen tippuuko jokin vai ei, älä etukäteen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mikään ei tipahda, ennen kuin olen tehnyt pitkän nuolaisun pitkin sinun selkärankaasi. Alkaen alaselästä, päätyen niskaan. Päätä sen jälkeen tippuuko jokin vai ei, älä etukäteen.
Etkö osaa lukea? "Yksikään kieli ei minua nuolaise! -ap"
- Anonyymi00011
😍😍😍🥰
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Saanko omia tuon puolestasi, ap? Ihanan kekseliäästi sanottu.
Sivusta - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Saanko omia tuon puolestasi, ap? Ihanan kekseliäästi sanottu.
SivustaIdea ei ole minun keksimäni vaan Janni Hussi sanoi radion keskusteluohjelman mainoksessa, että "yksikään kieli ei mene minun suuhuni". - ap
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Etkö osaa lukea? "Yksikään kieli ei minua nuolaise! -ap"
Teen sen sitten hellästi sormella. Kunnioitan antipatiaasi kielen kosketukseen. Kostetan vain tavalla mikä tuntuu hyvältä sinusta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Idea ei ole minun keksimäni vaan Janni Hussi sanoi radion keskusteluohjelman mainoksessa, että "yksikään kieli ei mene minun suuhuni". - ap
Sellaisella asenteella tilaa yksinäisen elämän. Suojamuurit jotka eivät päästä ketään sisään, ovat suojamuurit jotka eivät päästä ketään sisään. Vain avaamalla muurit ja uskaltamalla päästää jonkun sisään voi saada jonkun sisään.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sellaisella asenteella tilaa yksinäisen elämän. Suojamuurit jotka eivät päästä ketään sisään, ovat suojamuurit jotka eivät päästä ketään sisään. Vain avaamalla muurit ja uskaltamalla päästää jonkun sisään voi saada jonkun sisään.
Älä hupsi! Väitäykö että Janni Hussi on yksinäinen!
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Teen sen sitten hellästi sormella. Kunnioitan antipatiaasi kielen kosketukseen. Kostetan vain tavalla mikä tuntuu hyvältä sinusta.
Mene muualle siitä! Ei kiinnosta sun telemiset yhtään.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mene muualle siitä! Ei kiinnosta sun telemiset yhtään.
Mikäs nyt kiukuttaa positiivisissa viesteissä noin paljon?
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Älä hupsi! Väitäykö että Janni Hussi on yksinäinen!
Väitän tuollaisen ulostulon perusteella. Parisuhde ei tarkoita sitä ettei olisi yksinäinen itsensä kanssa. Joku on satuttanut häntä selvästi.
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mikäs nyt kiukuttaa positiivisissa viesteissä noin paljon?
En näe mitään positiivista tuollaisissa ahdistelu viesteissä.
- Anonyymi00003
Vaikka muistutat enemmän riisikakuks kuivahtanutta rusinapullaa.
- Anonyymi00006
Hyvää yötä ja kauniita unia.
https://www.youtube.com/watch?v=zRAmtLFI_Sg - Anonyymi00008
Taidat tykätä Mustasta Makkarasta
- Anonyymi00010
Taidat olla aika yksinkertainen, kun et tajua ettei aloituksella ole mitään tekemistä värien kanssa. Suklaakeksi on aloituksen tunniste, kun mies tarjosi suklaakeksejä. Sellaisia, missä oli oikeita suklaamurusia. -ap
- Anonyymi00021
Sitäkö sinä oot taas mietiskellyt koko illan guben emojipläjäyksen kohdalla? Mee hyvä lapsi kauppaan ostamaan yks kyrsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251188
- 701121
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93878- 78782
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39723Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka25658- 67643
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39536- 105521