Kerrostaloissa asuu kanta-astujia. Luulisi olevan kantapäät kipeinä kun tömisee koko kerrostalo.
Laittakaa edes reinotossut tai ainotossut jalkoihin.
Kanta-astujat
8
161
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
🤾🏻👞🦘🦘🦘🦘🦘🦘👟👢🥿🥾🤾🏻👠
- Anonyymi00002
Häiritseekö sua myös se mattojen tamppaus?, kantapääastuuat on pahimpia mutta ne ei itse sitä tajua.
- Anonyymi00003
Minun mieheni kävelee niin että jalkapohja hiihtää lattialla. Se kuluttaa ajan oloon lakan parketista ja on muutenkin vetelän oloista.
- Anonyymi00004
Minun vaimoni kontrolloi, kulkee aina kotona korkokengissä haluaa olla minua pitempi. Parketti kuluu. Alakerran asunnossa luultavasti koputusreikiä katossa.
- Anonyymi00005
Kantapäällä kävellä jumputtajia löytyy
- Anonyymi00006
Lujempaa kävelevät kun sivutuuli käy
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lujempaa kävelevät kun sivutuuli käy
Kanta astujat ovat kovempia naimaan, ainakin takkoo päin. Lisäksi heitä ei hävetä, koska he eivät näen altavastaajan naamaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kanta astujat ovat kovempia naimaan, ainakin takkoo päin. Lisäksi heitä ei hävetä, koska he eivät näen altavastaajan naamaa.
Ei van ne jotka konttaa on kovimpia takkaapäin puksuttajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.521368Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt181053- 93987
- 77683
- 37678
- 27490
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.18464- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423