Omat kokemukseni Helsingissä ja Espoossa puhuvat tämän puolesta.
Sannit antavat myös mielellään pillua takaapäin, ja heidän nänninsä kovettuvat erittäin törrölleen.
Onko kaikki blondit Sannit hyviä kullinlutkuttajia?
11
416
Vastaukset 11
- Anonyymi00002
Vai niin
- Anonyymi00005
Olipas typerä ja lapsellinen aloitus.
- Anonyymi00006
No pöki sitä silikoni sannias mitäs näitä luet. Eikö muuten ota eteen,
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No pöki sitä silikoni sannias mitäs näitä luet. Eikö muuten ota eteen,
Ei minua kiihota lapsellinen ja typerä aloitus millään tavalla, eikö ymmärryskykysi riitä tajuamaan sitä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei minua kiihota lapsellinen ja typerä aloitus millään tavalla, eikö ymmärryskykysi riitä tajuamaan sitä?
Näkyy se jotain reaktioita aiheuttavan kun kommentoitkin sitä. Ite et näytä tajuavan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Näkyy se jotain reaktioita aiheuttavan kun kommentoitkin sitä. Ite et näytä tajuavan.
Niin kommentoin millainen aloitus minun silmissäni on, ja sellainenhan se oikeastikin on.
Sinä itse puhuit että aloitus olisi jollain tavalla kiihottanut minua, mikä oli erittäin typerä ja epälooginen kirjoitus. - Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin kommentoin millainen aloitus minun silmissäni on, ja sellainenhan se oikeastikin on.
Sinä itse puhuit että aloitus olisi jollain tavalla kiihottanut minua, mikä oli erittäin typerä ja epälooginen kirjoitus.Niin kuin nuo kommenttis. Ei liity milläänlailla asiaan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin kuin nuo kommenttis. Ei liity milläänlailla asiaan.
Runkatkaas nyt pojat loppuun niin pääsette sitten nukkumaan
- Anonyymi00016
Jaa, sullekko annettiin niin vahvat lääkkeet ettei onnistu?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1392071Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois234926Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149900- 78873
- 64861
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37837- 105798
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä66686- 71571