Olisi upeaa jos nobody Prenga upsettaisi Joshuan.
Se olisi lopullinen niitti sen uralle.
Tai eikä olisi. Se lähtisi siitä itsevarmana ja pullistellen Ouluun kohtaamaan Oulun Jätti Arffmanin. 650€ + bensat + kinkkukiusaus + matkustajakoti
Jos itse olisin joku upporikas TOP 10 heavy, matkustelisin välillä kohtaamaan jotain pellejä johonkin niiden takapihalle. Vaikka johonkin Kiinaan
Avartaisi hyvin maailmaa Joshuallekin käydä välillä Oulussa Steel Ringin illassa ahmimassa kinkkukiusausta ja tyrmätä joku Petri Pyykönen.
Tai Poriin "Kyl Piru Oot Jos Porist Oot" fight night, ja pääotteluun Anthony Joshua vs. Mika Mielonen
Majoitukset Mynämäen Mynämotellissa ja meet & greet punnituksen jälkeen Porin Pub Baarikaapissa
Joshua saisi väistellä sönköttämään tulevia kännisiä Porilaisia, ja menisi aivan hermoraunioksi.
Mynämotellissa sitä söisi punkit ja luteet
Motellin lounaalla menisi vatsa sekaisin tulisesta porilaisesta
Kehässä nähtäisiin Joshua jolla on valkoiset housut noissa ruskea raita takana
Anthony Joshuan seikkailut suomessa
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001UUSI
Joshua ottaisi SD-voiton Saken ja Kannisen pisteillä, vittuilisi kehähaastattelussa siitä kuinka Porilaiset on lihavia ja töykeitä ja siellä menee vatsa sekaisin. Heittäisi BBU-vyön katsomoon vihaisena ja marssisi suoraan Porin linja-autoasemalle ryhmäkuljetukseen Turun lentokentälle
Tai tarttuisi oitis Rosbergin puolivakavissaan heittämään haasteseen. Ottelu tosin ei toteutuisi koska Jarnon nenään ei saisi lyödä.
Ei vaan Eddie Hearn innostuisi tuosta ja sanoisi Joshualle, että nyt on helppo matsi, lyöt vaan vartaloon
Rosberg on hyvälistainen Klitschko hovisparrari, ja Tampereella paljon kovempi meno kuin Porissa. Sinne!
Joshua saapuis onnibussilla ja jäisi pois Kalevassa. Siitä sokos hotel Ilvekseen presseriin
Ruusperi selittäisi siellä että on ottanu amatöörinä kovempienkin kanssa. Joshualla palais taas käämi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601540Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381208Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 67811
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52700
- 46695
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187578