Rakas, miksi yhä sataa? Olisimme voineet onnistua. Mitä meistä onkaan tullut? En tunnista sinua enää. Kadotimme suunnan, kirjoitin jo muistokirjoituksen.
En koskaan halunnut tätä, on liikaa syitä. Syleilen kipua, kunnes palan poroksi. Rinnassani on reikä, mutta miksi?
Varastoin lämmön syvälle, kunnes säteet hehkuvat pois. Toivoen, että asiat olisivat voineet olla toisin.
Rakkaalleni
12
200
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
Ihan vain sinun kiusaksi sataa.
- Anonyymi00002UUSI
Ei aina voi sataa.
- Anonyymi00003UUSI
Kaunis kirjoitus tunteiden hautausmaalta .Surullists 😭💔
- Anonyymi00004UUSI
Tämä paikka on vähän kuin lopullinen kuolinisku tunteille ja mahdollisuuksille.
Rip- Anonyymi00005UUSI
Olet oikeassa.
- Anonyymi00006UUSI
:( minua ainakin vain vihataan. :( en enää jaksa ihmisiä. :( jatkuva vttuilu rupee riittämään. :( en ole muuksi muuttumassa enään. :( lapseni syntyivät hemuileksi. :( olemme pohjasakkaa. :( olemme virus. :( olemme äpärä tehdas. :( selviämmekö kään hengissä kun koulu alkaa. :( vihaako lapsieni ystävien perheet minua ja lapsia jo valmiiksi. :( tätä mietin
- Anonyymi00007UUSI
kun sataa, se muuttuu kaatosateeksi
ja sinä olet sinä myrskylläkin? :(
lols - Anonyymi00008UUSI
älä luovuta, älä anna pimeyden vallata mieltäsi kokonaan, suuntaa ylöspäin ja valoa kohti pienin askelin, koita tuntea mielihyvää jostakin asiasta💪💪💪
- Anonyymi00009UUSI
nushi sinä manu ystävä miestä joka kanssani vuodeosastolla makasi
- Anonyymi00010UUSI
Päivän Sana
24.07.26
Minä olen sinun kanssasi ja varjelen sinua, minne ikinä menetkin. 1 Moos. 28.15
Kun joudumme erämaahan ja Jumala kätkeytyy, saamme muistaa, että Jeesus lupaa olla omiensa kanssa jokaisen päivän jokaisena hetkenä. Niinä hetkinä, jolloin häpeämme tekojamme tai sanojamme tai epäuskoamme. Niinä hetkinä, kun janoamme saada syntimme anteeksi. Niinä hetkinä, jotka ovat murheesta mustia tai kivun vaientamia, niin ettemme kykene niistä edes puhumaan. Älkäämme luulko, että Jeesus olisi silloin kaukana. Hän on joka päivä kanssamme, silloinkin, kun hän vielä vaikenee. Jumala itse on johdattanut meidät erämaahamme. Ajallaan hän johdattaa myös sieltä pois. Erämaan nimi voi olla mikä tahansa, mutta juuri siellä Jumala kätkeytyy lähellesi ilmestyäkseen jälleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646