Tietääkö kukaan tuon nimistä henkilöä?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
En tunne
- Anonyymi00002
ajoi paloautoa 1985-1991 välisenä aikana kouvolassa
- Anonyymi00003
Tunnen hyvinkin. Minkälaista asiaa hänelle on ja kuka kysyy? Minun kauttani et saa hänen yhteystietoja, mutta voin välittää viestiä.
No puhutaanpa vielä asiasta suoraan. Täällä anonyymisti kyselijät ei yleensä ole ihan ystävällisellä tai välttämättä edes rehdillä asialla. Ja jos tarkoitamme samaa henkilöä, niin hänhän on pitkän linjan rehti ja ammattitaitoinen aika tinkimätönkin ammattilainen alallaan. Alalla, joka on monessa kohtaa negatiivisessa valossa monien mielessä, etenkin asiakkaiksi joutuneiden mielessä.
Itsekin olen ollut ko. toimialan asiakas ja vaikka aihe ei ole mukava, niin pitkässä juoksussa , isossa kuvassa sain apua ja asiat on nyt paremmin. Kiitos viranhaltijoiden )a virkamiesten toiminnan.
Kerro siis mitä asia koskee ja ole jumankauta rehti ja rehellinen ja myös itsekriittinen. Jos sinulla on tullut antipatioita Erikaa kohtaan hänen puututtua virkamiehenä elämäsi kulkuun, niin ota asia todella vakavasti, katso myös peiliin ja mieti ihan todella miksi niin kävi? Älä ainakaan lähtökohtaisesti syyllistä tahoa, joka koittaa auttaa kokonaisuutta.
Ja jos sinulla on pahat mielessä niin mieti senkin asian mielekkyyttä vielä. Tsekkaa se peili ihan vakavissasi ekana. Eläkä haudo mitään iljettävyyksiä. Siinä kohtaa joutuu mun ja lopulta virkavallankin kanssa tekemisiin. - Anonyymi00005
Mode,olet pelle
- Anonyymi00006
Tunge pääsi takapuoleen aloittaja
- Anonyymi00008
SDP häviää vaalit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459