tuli televisiosta (tv7-kanava)
"Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää. Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä. Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?"
mietin ensin, että puhuiko Jeesus maskuliinisesta perspektiivistä, käytän tätä typerää termiä, hänhän oli varmasti täynnä kirkkautta ja voimaa.
Mutta mietin myös sitä, että kun ihminen on rakastunut.
ehkä pitäisi miettiä sitä miten kasvit ylistää, janoaa ja kasvaa valosta..
öitä😶🌫️
Mietin tätä tänään
5
53
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Aito rakastuminen on varmaan valon yksi ilmenemismuoto...
Valoa kohti kaikki kasvaa ja pyrkii luonnossakin. Niin kannattaa ihmisenkin tehdä. Katsoa ylös taivaalle, katsoa lintuja, pilviä, aurinkoa... Sielunvihollinen ei siitä tykkää, se haluaisi että ihminen tuijottaa kengänkärkiään masentuneena ja ilottomana, sidottuna turhiin huoliin.- Anonyymi00002UUSI
Jumala, jumalat, pirut nämä on kaikki yhtä totta kuin vaaleanpunainen yksisarvinen ja joulupukki
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jumala, jumalat, pirut nämä on kaikki yhtä totta kuin vaaleanpunainen yksisarvinen ja joulupukki
Hyvä ja paha, positiivinen ja negatiivinen..miten sen kukin haluaa ilmaista. sivusta
- Anonyymi00003UUSI
"Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin teille annetaan kaikki tämäkin."
Kaikki asiat järjestyy lopulta oikein päin, kun laittaa Jumalan tahdon ykköseksi ja pyytää häneltä neuvoja. Tämä on nähty satoja kertoja. - Anonyymi00005UUSI
Ihana tv7-kanava. Ihan tavan luterilainenkin on saanut sieltä tosi paljon rohkaisua ja iloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641673Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1501278Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset217922- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 88676
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt197629- 52592