Aivan sontaa, soittavat non-stoppina vanhaa torvisoittoo ja discoo. Luvattiin haastatteluja ym. pulipenkki kuulumisia.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
Ei kiinnosta pätkän vertaa koko vaskiviikko tai mikään mikä liittyy siihen.
- Anonyymi00002UUSI
Vaskimusiikkia siellä pitäisikin tuupata. Mitä kuuntelin, niin muuten kuin Temusta tilattu Radio Nova.
- Anonyymi00004UUSI
Kulla, muutaman kerran ölähtävät ja sitten iskelmät levylle. Kiertäisivät livenä Pielisraittia ja raporttia pulipenkeiltä miksei muualtakin.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kulla, muutaman kerran ölähtävät ja sitten iskelmät levylle. Kiertäisivät livenä Pielisraittia ja raporttia pulipenkeiltä miksei muualtakin.
Vaskipimuja suoraan lähetykseen paljaana! Pinppi myös näkymään.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vaskipimuja suoraan lähetykseen paljaana! Pinppi myös näkymään.
Vain otettu lääke auttaa
- Anonyymi00006UUSI
Voisivat tiedottaa paikallisten ja turistien humatiloista vaikka ½ tunnein välein Temu musan sijaan. Studio katutasossa ja juottolat 15 m. säteellä.
- Anonyymi00008UUSI
Mallit kaljareltan kattoon paljaalla 👱♀️
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mallit kaljareltan kattoon paljaalla 👱♀️
Vaski kabinettiin kuin Uuno 9€ whiskyä🍺
- Anonyymi00010UUSI
Voisivat panna paljaalla suorassa lähetyksessä
- Anonyymi00011UUSI
Totta turiset 🙂🧔mallit litisis stereona Pielisen tuubiloihin paljaalla 🚙
- Anonyymi00012UUSI
Paskinradio 💩
- Anonyymi00013UUSI
Ja ich komme aus Stokhom und jåg visst kuulla Piippo igen in tuuba på sprmår, vå tykkää du Flickr uutan kondomi, når i Lieksa såger nicht sweinehunde 🙃🥃🐔
- Anonyymi00014UUSI
Radio Sandels on kaikkein paras, taajuudella 91.1
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022142Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109697