Miehille vinkki

Anonyymi-ap

Hameita vieroksuvat naiset usein karttavat myös paljoa muuta naisellista ja naiseuteen stereotyyppisesti yhdistettävää. Jos et ole koskaan nähnyt häntä hameessa, hän voi olla epäsinut naiseutensa kanssa.

31

283

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En käytä hameita enkä aja säärikarvojani. Olen silti ihan yhtä naisellinen kuin kuka tahansa muukin nainen!

• Anonyymi00019
        UUSI

Feministi kissamummo olet.

• Anonyymi00025
        UUSI

Tuskin on ees rintoja tai tukkaa.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tuskin on ees rintoja tai tukkaa.

Sininen tukka ja patakintaat rintojen paikalla.

• Anonyymi00002
      UUSI

Mistä vitsikirjasta tuon repäisit 😂?

• Anonyymi00005
      UUSI

Aikaan kesämekkojen, näenkö sun, kaivatun...

• Anonyymi00006
      UUSI

Allekirjoitan tämän.

• Anonyymi00010
        UUSI

Setämiesten neuvosto kokoontuu taas👍

• Anonyymi00007
      UUSI

Kotona käytän hametta, mutta kun olen ylibullea niin en viitsi ulkona pitää hametta.
      Meikkaan kun jaksan, kynsiäkin lakkaan silloin tällöin, koruja käytän joskus. Hiuksiakin värjäilen.
      Tämmöinen nainen olen, en ehkä sun mieleen mutta ei se mua haittaa.
      En miesten katseiden vuoksi pukeudu vaan että itselläni on hyvä olla.

• Anonyymi00014
        UUSI

Kiitos ettet pidä hametta ulkona.

• Anonyymi00008
      UUSI

ittee varten mä täällä pukeudun ja laittaudun jos haluan, omafiilis.

muutoin jos ei kiinnosta ei kiinnosta

• Anonyymi00009
      UUSI

Tyhmä aloitus

• Anonyymi00013
        UUSI

Kiva aloitus❤️

• Anonyymi00011
      UUSI

Miksei naiset tee aloituksia miesten vaatetuksista ja aseta ehtoja miesten miehekkyydelle vaatteiden perusteella? 😴🤔

• Anonyymi00016
        UUSI

Koska naiset on vähemmän pinnallisia kuin miehet?

• Anonyymi00022
        UUSI

Miehet hoitavat senkin puolen. Yleensä ihan samat miehet, jotka ulisevat naistenkin vaatetuksesta Joku vaatefetissi ilmeisesti.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Miehet hoitavat senkin puolen. Yleensä ihan samat miehet, jotka ulisevat naistenkin vaatetuksesta Joku vaatefetissi ilmeisesti.

Niinpä. Joillekin miehille "oikeanlainen" sukupuolen esittäminen on sydämen asia. Itse voin kyllä sanoa, että on yks hailee miten muut ihmiset pukeutuvat. On tärkeämpääkin ajattelemista tässä elämässä.

• Anonyymi00012
      UUSI

Yksi ihana kaunotar käyttää paljon mekkoja ja näyttää aina hyvältä niissä. Nyttenkin tekisi mieli kerätä hänelle kukkia 💦🌸. Hän on erittäinkin naisellinen. Juuri sillainen jota pitäisi päästä hemmottelemaan.

• Anonyymi00015
      UUSI

Harva nainen haluaa olla stereotyyppinen nainen. Mieluummin on oma itsensä.

• Anonyymi00017
      UUSI

Minä olen naisellinen ja käytän hameita silloin tällöin sekä ajelen säärikarvat ym. En halua olla ikinä mitenkään poikamainen tai miesmäinen. Olen nainen ja haluan miehen.

• Anonyymi00018
      UUSI

Nyt oli aivan höpö höpö juttua, ei kerro tuo kyllä mitään 😂 ei passaa yleistää..

• Anonyymi00020
      UUSI

😂Ovatpa heikko trollausyritys.

• Anonyymi00021
      UUSI

Pistähän ap mies minihame päälle!

• Anonyymi00023
      UUSI

Joo ja naisten hokema "laittaudun itseni takia että on hyvä fiilis ✨🦄🐝🐞🦋" on kans sellainen valhe että.. 😂

• Anonyymi00024
      UUSI

Olen siis sinut naiseuteni kanssa, kun rakentelen puutarhaan aitaa ja terassia ja asentelen pihakivetystä lyhyessä hameessa ja narutopissa ja ajan nurmikkoa kukkamekossa. Narutopissa näkyy hauikset ja muutoinkin hyvin muodostuneet käsivarret ja olkapäät hyvin, kun kantaa kiviä ja hiekkasäkkejä. Kiva kuulla, että se on naisellista.

• Anonyymi00026
        UUSI

P.s. Tietysti ajelen mm. säärikarvani ja minulla on pitkät hiukset. Molemmat luovat mielestäni tuntoaistillisesti miellyttäviä tuntemuksia.

• Anonyymi00027
      UUSI

Ei kaikki oikeet naiset tykkää niin paljon hameesta,juhlissa kyllä mekko tms. Pukekoot kaikki,mikä omalta tuntuu,tääl on pukeutumis vapaus!

• Anonyymi00028
      UUSI

Pikkarainen piijan piIIu, kuin ei mahu, niin nuolaise. 😝

• Anonyymi00029
        UUSI

Kantakoon tuo meidät kaikki viikonlopun yli iloisin mielin 😅

• Anonyymi00031
      UUSI

Itse rakastan mekkoja ja toivon että minut tuhkataankin lempimekko päällä ja pikkukengät jalassa.

• Anonyymi00033
      UUSI

Hameet ja mekot on ihania. Vielä ihanampaa on, että niihin saa pukeutua JOS haluaa. Tai olla pukeutumatta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      173
      1905
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1350
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      222
      1002
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 57
      842
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      783
    7. 93
      757
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      646
    Aihe