Hameita vieroksuvat naiset usein karttavat myös paljoa muuta naisellista ja naiseuteen stereotyyppisesti yhdistettävää. Jos et ole koskaan nähnyt häntä hameessa, hän voi olla epäsinut naiseutensa kanssa.
Vastaukset 31
- Anonyymi00001UUSI
En käytä hameita enkä aja säärikarvojani. Olen silti ihan yhtä naisellinen kuin kuka tahansa muukin nainen!
- Anonyymi00019UUSI
Feministi kissamummo olet.
- Anonyymi00025UUSI
Tuskin on ees rintoja tai tukkaa.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tuskin on ees rintoja tai tukkaa.
Sininen tukka ja patakintaat rintojen paikalla.
- Anonyymi00002UUSI
Mistä vitsikirjasta tuon repäisit 😂?
- Anonyymi00005UUSI
Aikaan kesämekkojen, näenkö sun, kaivatun...
- Anonyymi00006UUSI
Allekirjoitan tämän.
- Anonyymi00010UUSI
Setämiesten neuvosto kokoontuu taas👍
- Anonyymi00007UUSI
Kotona käytän hametta, mutta kun olen ylibullea niin en viitsi ulkona pitää hametta.
Meikkaan kun jaksan, kynsiäkin lakkaan silloin tällöin, koruja käytän joskus. Hiuksiakin värjäilen.
Tämmöinen nainen olen, en ehkä sun mieleen mutta ei se mua haittaa.
En miesten katseiden vuoksi pukeudu vaan että itselläni on hyvä olla.- Anonyymi00014UUSI
Kiitos ettet pidä hametta ulkona.
- Anonyymi00008UUSI
ittee varten mä täällä pukeudun ja laittaudun jos haluan, omafiilis.
muutoin jos ei kiinnosta ei kiinnosta - Anonyymi00009UUSI
Tyhmä aloitus
- Anonyymi00013UUSI
Kiva aloitus❤️
- Anonyymi00011UUSI
Miksei naiset tee aloituksia miesten vaatetuksista ja aseta ehtoja miesten miehekkyydelle vaatteiden perusteella? 😴🤔
- Anonyymi00016UUSI
Koska naiset on vähemmän pinnallisia kuin miehet?
- Anonyymi00022UUSI
Miehet hoitavat senkin puolen. Yleensä ihan samat miehet, jotka ulisevat naistenkin vaatetuksesta Joku vaatefetissi ilmeisesti.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miehet hoitavat senkin puolen. Yleensä ihan samat miehet, jotka ulisevat naistenkin vaatetuksesta Joku vaatefetissi ilmeisesti.
Niinpä. Joillekin miehille "oikeanlainen" sukupuolen esittäminen on sydämen asia. Itse voin kyllä sanoa, että on yks hailee miten muut ihmiset pukeutuvat. On tärkeämpääkin ajattelemista tässä elämässä.
- Anonyymi00012UUSI
Yksi ihana kaunotar käyttää paljon mekkoja ja näyttää aina hyvältä niissä. Nyttenkin tekisi mieli kerätä hänelle kukkia 💦🌸. Hän on erittäinkin naisellinen. Juuri sillainen jota pitäisi päästä hemmottelemaan.
- Anonyymi00015UUSI
Harva nainen haluaa olla stereotyyppinen nainen. Mieluummin on oma itsensä.
- Anonyymi00017UUSI
Minä olen naisellinen ja käytän hameita silloin tällöin sekä ajelen säärikarvat ym. En halua olla ikinä mitenkään poikamainen tai miesmäinen. Olen nainen ja haluan miehen.
- Anonyymi00018UUSI
Nyt oli aivan höpö höpö juttua, ei kerro tuo kyllä mitään 😂 ei passaa yleistää..
- Anonyymi00020UUSI
😂Ovatpa heikko trollausyritys.
- Anonyymi00021UUSI
Pistähän ap mies minihame päälle!
- Anonyymi00023UUSI
Joo ja naisten hokema "laittaudun itseni takia että on hyvä fiilis ✨🦄🐝🐞🦋" on kans sellainen valhe että.. 😂
- Anonyymi00024UUSI
Olen siis sinut naiseuteni kanssa, kun rakentelen puutarhaan aitaa ja terassia ja asentelen pihakivetystä lyhyessä hameessa ja narutopissa ja ajan nurmikkoa kukkamekossa. Narutopissa näkyy hauikset ja muutoinkin hyvin muodostuneet käsivarret ja olkapäät hyvin, kun kantaa kiviä ja hiekkasäkkejä. Kiva kuulla, että se on naisellista.
- Anonyymi00026UUSI
P.s. Tietysti ajelen mm. säärikarvani ja minulla on pitkät hiukset. Molemmat luovat mielestäni tuntoaistillisesti miellyttäviä tuntemuksia.
- Anonyymi00027UUSI
Ei kaikki oikeet naiset tykkää niin paljon hameesta,juhlissa kyllä mekko tms. Pukekoot kaikki,mikä omalta tuntuu,tääl on pukeutumis vapaus!
- Anonyymi00028UUSI
Pikkarainen piijan piIIu, kuin ei mahu, niin nuolaise. 😝
- Anonyymi00029UUSI
Kantakoon tuo meidät kaikki viikonlopun yli iloisin mielin 😅
- Anonyymi00031UUSI
Itse rakastan mekkoja ja toivon että minut tuhkataankin lempimekko päällä ja pikkukengät jalassa.
- Anonyymi00033UUSI
Hameet ja mekot on ihania. Vielä ihanampaa on, että niihin saa pukeutua JOS haluaa. Tai olla pukeutumatta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646