Ei se muutu ajansaatossa.
Sen kanssa voi elää, jos puhutaan rakastamisen vaikeudesta, vaikeinta siinä on surullinen kaipaus, muutoin se on kuin maailman luonnollisin asia.
Elämä ilman, että rakastaisi, olisi hukkaan heitetty elämätön elämä, jos unohdetaan se, ettei nähdä, eikä puhuta, että yhteys välillämme on kuin rantaan osumaton aalto. Papillon laski aallot, nekin, jotka eivät ehtineet rantaan.
Me vielä nähdään rakas, niinhän sinä lupasit.
P. (Nainen)
Minä rakastan sinua ihana J.
28
334
Vastaukset 28
- Anonyymi00001UUSI
trollli
- Anonyymi00002UUSI
No älä ihmessä nuon sano yhdellä nimikirjaimella palstaa kusettavan aapeeäijän kohdalla. Oliko toinen ”kirrrjain” väärä pienessä sielussasi? T
- Anonyymi00003UUSI
Puhut omasta puolestasi.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
No älä ihmessä nuon sano yhdellä nimikirjaimella palstaa kusettavan aapeeäijän kohdalla. Oliko toinen ”kirrrjain” väärä pienessä sielussasi? T
En edelleenkään ymmärrä, että miten lahjakkaasti obsessiiviset inttäjät ovat sulkeneet silmänsä tietyiltä tosiasioilta, kuten vaihtuva nimikirjain. Ei mennä nyt siihen miksi juuri tämä nimikirjain, on vissiin joku virtuaalinen rutto mitä hiippareiden kymmenettä vuotta käyneeseen kälätykseen tulee ja nk genrejä piisaa. Hyi
- Anonyymi00004UUSI
Jatka vain omaa elämää älä haikaile perään tiedät sen.en halua olla missään tekemisissä.
- Anonyymi00006UUSI
Rakkaus ja viha on yhtä voimakkaita tunteita .niistä menee helposti rikki.
SE on totta aika vasta haavat parantaa , muistaa vihassa koskemattomuuden se kuuluu kaikille. - Anonyymi00008UUSI
En tunne ketään J:tä. Sori nyt vaan. Enkä kirjottaisi tämän kaltaisia tekstejä. En ymmärrä mikä ap:tä vaivaa. Miksi esittää toista ihmistä?
T se jota tässä yritetään esittää.- Anonyymi00009UUSI
Täytyy kyllä sanoa aloittaäijä että pidät tätä yleisöä pahasti pilkkanasi, mutta ei nämä ressukat sitä itse tajua
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa aloittaäijä että pidät tätä yleisöä pahasti pilkkanasi, mutta ei nämä ressukat sitä itse tajua
Ressukat nimenomaan tajuaa. Enkä ole aloittajaäijä. Älä aliarvioi yhtään.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ressukat nimenomaan tajuaa. Enkä ole aloittajaäijä. Älä aliarvioi yhtään.
No sitten sinä et kuulu heihin joilla on tähän guben arvottomaan saagaan sellainen erityinen suhde. Hyvin yksinkertaista, sinä et varmaankaan ole näillä ns yksillä puheilla
- Anonyymi00016UUSI
Siis?
Ihan kirjoitan omasta puolestani ihan itsenäni. Nimeni alkaa Pkirjaimella ja tunnen Jiin ja huomioithan kuinka monen sadantuhannen suomalaisen mihen nimi alkaa Jiilla ja naisen nimi Peellä. Ja sinä luulet, että sinua tässä esiteyään, kuka olet? En tunne sinua! Etkä sinä minua.😅
Pitäisikö sinun pistää tämä sivu syrjään?
-aloittaja P. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi kirjoitat tänne ?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi kirjoitat tänne ?
Samanlainen harhainen kuin tuo, joks ajattelee, että häntä "esitetään".
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi kirjoitat tänne ?
Mikä siinä on ongelmallista, selonteon velvollisuuden eetokseen uskova totinen torven soittaja? Tuo nk intensiivisyys ei ole normaalia.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Samanlainen harhainen kuin tuo, joks ajattelee, että häntä "esitetään".
Heitä nyt apäijä jo voltti jokainen jolla on mtn aivosoluja jäljellä ymmärtää, että tämä dialogit kuuluu sinun vmmaiseen naisvihaesitykseen. Jos olet joku muu, niin koitahan pitää kumiveneesi pinnalla täällä virtuaalisella vesistöllä alkaa olla jo niin pateettista mihin tahansa oljenkorteen tarttumista syystä mitä ei voi ymmärtää🥱
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Heitä nyt apäijä jo voltti jokainen jolla on mtn aivosoluja jäljellä ymmärtää, että tämä dialogit kuuluu sinun vmmaiseen naisvihaesitykseen. Jos olet joku muu, niin koitahan pitää kumiveneesi pinnalla täällä virtuaalisella vesistöllä alkaa olla jo niin pateettista mihin tahansa oljenkorteen tarttumista syystä mitä ei voi ymmärtää🥱
Syksy on tunnetusti hankalaa aikaa ja kohta on syksy.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Syksy on tunnetusti hankalaa aikaa ja kohta on syksy.
Aivan, pienestä soirosta on sitten kivekset kiinni jos joku homma riippuu digitaalisen sadun/ trollauksen varassa
- Anonyymi00012UUSI
J on ihana nainen.
- Anonyymi00013UUSI
Rakas U. minä vuorostani rakastan sinua. kiva kuulla että rakastat minua mutta muisit väärin nimeni alkukirjaimen. Terveisin K.
- Anonyymi00015UUSI
J minun suomalainen turjake mieheni ja me ollaan sentään KUNNIATTOMIA!
Kunniallinen P Aska ( NAINEN) voi hommata itelleen ihan oman kunniallisen miehen.
Minun oma mieheni J haluaa, että minä olen hänestä hyvin omistus haluinen!!!
Teen sinusta rikosilmoituksen, koska tuo on seksuaalista häirintää, ahdistelua ja meidän syrjintää sekä itsemäärämisoikeuden rikkomista! - Anonyymi00019UUSI
Someissa saa pelleillä vaikka hyppäämällä selkään.
- Anonyymi00021UUSI
Minulle tämä ei ole pelleilyä. Sinä voit puolestasi tehdä, mitä tahdot.
-aP. - Anonyymi00024UUSI
Niin, onhan se ihan erikoista, että joku kirjoittaa tunteistaan ikävä-palstalla😅
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Niin, onhan se ihan erikoista, että joku kirjoittaa tunteistaan ikävä-palstalla😅
Erittäin.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Erittäin.
Ja vieläpä ihan aidoista, omista tunteistaan.
Never.
- Anonyymi00029UUSI
Toivoo päivi
- Anonyymi00030UUSI
Yhdelle naiselle olen puhunut tuosta Papiljotista ja noista aalloista , nimi ei alkanut P:llä, t.J.
- Anonyymi00031UUSI
Me ei olla puhuttu Papillonista toisillemme, tuli vain mieleeni kun kirjoitin ja käytin sitä vertauskuvana asialle, jota on vaikea pukea sanoiksi.
Meillä on elävässä elämässä yhteys, jota sitten ei kuitenkaan ole. "Emme pääse toistemme luo".
Elokuvan varmasti ovat monet nähneet tai kirjan Vanki nimeltä Papillon lukeneet. Ei siis ole ihme, jos olet siitä jollekin puhunut. Aallothan auttavat Papillonin Karkuun.
Papillon on ranskaa ja suomennettuna perhonen. Jollain tavalla siis kuin sattuman kauppana hänvoisi pitää sitä "tunnisteena".
-P. nainen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1621467Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271091- 71937
- 55930
- 58928
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120731Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717