Miksi ei ole mitään mainoksia vaskiviikosta radiossa tai televisiossa? Sitten valittavat tappioista, kun ei ihmiset tiedä tapahtumasta?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Mitäpä omat tekemiset muille kuuluu.
- Anonyymi00002
On huomattu ja vaskiviikon tekemiset varsinkin, niistä ei kannata huudella kaupungin rajojen ulkopuolelle!
- Anonyymi00003
TV mainontaan ei ole rahaa. Kallista on.
- Anonyymi00005
Mitäs se haittaa, kaupunki avustaa vaskihommaa muutenkin, niin voisi se maksaa mainontaakin ja rahaa tulee takaisin kaksinverroin mainoskuluihin nähden!
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitäs se haittaa, kaupunki avustaa vaskihommaa muutenkin, niin voisi se maksaa mainontaakin ja rahaa tulee takaisin kaksinverroin mainoskuluihin nähden!
Vaskiviikko ei tuo matkailijoita eikä rahaa kun tapahtumia on ympäri Suomea samaan aikaan.
- Anonyymi00006
Huomasin eilen että on vaskiviikko kun alkoi jynkytys ja mölinä illalla
- Anonyymi00007
Mulla on hyvä konsti vaskiviikon torjumiseen? Käyn aamulla 8.00 - 9.00 välillä kaupalla ja sitten ei tarvitse käydä missään ja vaskien pauhu ei häiritse!
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mulla on hyvä konsti vaskiviikon torjumiseen? Käyn aamulla 8.00 - 9.00 välillä kaupalla ja sitten ei tarvitse käydä missään ja vaskien pauhu ei häiritse!
Ei ihmiset tiedä missä Lieksa on, niin ei kait ne tänne tule vaskitsaviikollekaan? Toisaalta hyväkin, kun ei täällä ole majoitus kapasiteettiakaan suurille ihmismäärille!
Viisainta olisi pitää vaskiviikko Joensuussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411907Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7111299- 1001039
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66761
- 33652
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69522Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501