Mulla on tällainen mielenkiintoinen ongelma, että pascon vaatekaappiin täyteen kun menen nukkumaan humalassa. Rupeen kai unissakävelemään ja -pascomaan. Ja tietty vaatekaappiin.
Asd
Vaatekaappiin pascomine
5
54
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Mikä sun ongelma on? Tää on sairasta
- Anonyymi00002
Isäsuhde jäi puutteelliseksi koska isä karkasi tupakanostomatkalla ollessani 10-vuotias. Tämän jälkeen järjestelmällinen koulukiusaaminen mursi itsetunnon perusteet ja koulun juhlasalissa kerran Houdini valahtivat alas ja koko koulu näki mikropenikseni.
Tämä on kolahtanut itsetuntoon ja johti alkoholin käyttöön ja sitä myöten sontahomoiluun. Nyt olen 50-vuotias pitkäaikaistyötön kiljun käyttäjä. Paacaiset vaatteet päällä.
Ootas pitää käydä paskalla kun tää kaverin keittämä kilju oli kesken käynyttä
Aad - Anonyymi00003
voi asd rakas. et edes tiedä kuinka paljon minä ja ystäväni referensoimme sinua päivittäin. yksi ystävistäni jopa kirjoittaa sanat paska ja perse c- kirjaimella s- kirjaimen sijasta kuten sinä.
- Anonyymi00004
On hienoa olla idoli joillekin 😅
Asd - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
On hienoa olla idoli joillekin 😅
AsdMut miksä teet näitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 882952
- 681028
- 70969
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,274836Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l140788- 58737
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta20717Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72671- 46635
- 39632