Minkälaisessa tilanteessa olet valmis loukkaamaan henkisesti ihmistä?
Kuinka pitkälle olet valmis menemään toisen satuttamisessa?
Luinteesta
32
256
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Ja päivä sanahan meillä oli LUONTEESTA
- Anonyymi00010
Henkilö joka yllämainittua harrastaa on jo henkisesti kuollut.
- Anonyymi00013
Temusta vissiin on kuitenkin tilailtu?
- Anonyymi00030
Anonyymi00010 kirjoitti:
Henkilö joka yllämainittua harrastaa on jo henkisesti kuollut.
Aika moni siis.
- Anonyymi00002
Jos vaikka vttuilee 3-4 vuotta. Meen niin pitkälle kun pääsen..😊
- Anonyymi00003
Ok. tunnetko omantunnon tuskia omasta käytöksestäsi?
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
He kärsii omassa helvetissään. Ja he tuottavat muille tuskaa.
- Anonyymi00014
Sama varsinkin jos on r*iskattu.
- Anonyymi00022
Anonyymi00003 kirjoitti:
En juurikaan.
- Anonyymi00004
Jos minua loukataan esim pettäminen, paskanjauhaminen jne
- Anonyymi00005
Jos minua loukataan ja henkilö käyttää asemaansa väärin esim pomo joka muokkaa leimauksia. Niin aivan varmasti pidän huolen että asia menee oikeuteen asti. Ennemmin tai myöhemmin. Ja vaadin korvauset
- Anonyymi00006
oon eriluontoinen, mutta… jos tehdään kunnian loukkaus.. verisesti loukataan tai tuttu/kuka vain nainen raiskataan , tuolloin otan käyttöön nuo keinot ..
- Anonyymi00020
Tuolloin olen valmis. Valmis menemään pitkälle..
- Anonyymi00007
Vittuilua en siedä ja yritän sanoa takaisin jos löydän sopivat sanat suuhun.
Välillä tosin viikon päästä syttyy lamppu päässä että aaa näin oisin voinut sanoa.
En mä haluu loukata ihmisiä, mutta nämä pienet tilanteet mitä on pyörinyt mun ympärillä jo jonkin aikaa niin toki haluaisin ojentaa kiusaajiani, sehän on selvä.
Tällei naisena on vaan hankala lähteä peräämään oikeuksia. - Anonyymi00008
En halua ketään satuttaa, mutta epäreiluus on väärin. Olen oppinut, että liika itsensä puolustaminen vain pahentaa tilannetta. Sanasota luonnistuu kyllä, mutta se on turhaa. Rajaan elämästä tarvittaessa.
- Anonyymi00009
Henkineväkivalta on aina väärin, en alennu. Otan jalat alle.
- Anonyymi00018
En ole normaalisti valmis loukkaamaan ihmisiä, mutta jos ystäviä kohtaan joku käy väkivaltaisesti menen väkivaltamoodiin. Olen jo vanha mutta nyrkkeilyä ja kuntoilua harrastanut nuorimies.
- Anonyymi00027
Jumala kostaa. Kyllä se vaan jää itseä harmittamaan jos sanoo toisille pahasti edes kostona. Saatika jos sen on tehnyt vain pahuuttaan. Ihmiset joutuvat vastuuseen jokaisesta sanastaan.
- Anonyymi00028
Eihän tuollaisia pidä pohtia. Se on sitä paitsi luonteesta.
- Anonyymi00029
Jos mun rakkaita satutetaan. Mulle saa läyhätä pskaa niin paljon kun sielusietää. Mut ihmisistä joista välitän en sitä kuuntele.
- Anonyymi00031
En usko, että pystyisin satuttamaan häntä henkisesti. Tiedän kyllä, että minulla olisi aseita siihen jo nyt. Luulen, että hän pelkää kohtaamistani ja avautumista mulle, koska pelkää antavansa mulle lisää aseita satuttamiseen. En tulisi niitä käyttämään, mutta sitähän hän ei voi tietää. On hänelläkin aseita, koska minä olen näyttänyt hänelle tunteeni. Hän ei mulle. Ainakaan todistettavasti. Molemmat ollaan aivan hitonmoisia pelkureita. Pitäisi muistaa: KETÄÄN EI KIINNOSTA. Ihmisiä kiinnostaa vaan omat asiat.
Naiselta- Anonyymi00033
Olet ipuolisoainesta. Hyvää yötä ja kauniita unia... ;-))
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Olet ipuolisoainesta. Hyvää yötä ja kauniita unia... ;-))
Joo, valitettavasti. Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119751
- 81696
- 56668
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40567- 60542
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516- 26481
- 53463