Vedätkö roolia

Anonyymi-ap

Onko sinulla rooli, minkä taakse menet?
Millainen ja miksi?
Kuinka paljon se poikkeaa todellisesta luonteestasi?

18

216

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei minkäälaista roolia

• Anonyymi00002

Noup

• Anonyymi00003

Teeskentelen olevani avoimempi kuin olenkaan. Oikeasti en halua olla ihmisten kanssa tekemisissä, mutta tervehdin aina esim. kassoja iloisesti ja rupattelen töissä työkavereiden kanssa pakolliset. Teen niin, koska niin "kuuluu" tehdä ja koska en halua levittää negatiivista ilmapiiriä ympärilleni. Oikeasti haluaisin vain olla itsekseni ja hiljaa.

• Anonyymi00004

Tunnistan tuon itsessäni myös, vaikka en täysin ihmisiä tai kohtaamisia pois halukkaan, mutta liika on liikaa.

• Anonyymi00005

Kassoille tarvitse puhua mitään, jos ei halua. Se ole mikään välttämättömyys.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kassoille tarvitse puhua mitään, jos ei halua. Se ole mikään välttämättömyys.

Tiedän sen, mutta se on epäkohteliasta ja kassatkin on ihmisiä. Jos kuvittelen itaeni heidän tilanteeseensa, haluaisin, että asiakas sentään tervehtii vaikka muuta ei puhuisikaan. Kuten sanoin, en halua levittää negatiivisuutta ympärilleni.

• Anonyymi00013

Ihan selvä introvertti.

• Anonyymi00007

melkosen eristäytyvää sorttia

• Anonyymi00009

Toki sitä esim. työrooli on jne. Mutta rehellisenä ihmisenä en osaa vetää mitään roolia. Olen helposti aina vähän varuillani. Minusta löytyy tarpeen vaatiessa sosiaalinen puolikin ja oikeassa seurassa pystyn olemaan oma itseni. Ryhmässä en välttämättä puhu, riippuu seurasta.

• Anonyymi00010

Ei ole mitään rooleja, käyttäydyn vain eri tavalla erilaisten ihmisten kanssa.
      Ujona introverttinä ei ole nuo kanssakäymiset aina niin luontevia jos on joku uusi ihminen tai ihminen jota ei ole nähnyt pitkään aikaan.
      Aina saa olla miettimässä vuorosanoja, ei oo helppoo ei.

• Anonyymi00012

Mulla vähän sama. Töissä toki olen pakostakin välillä ns. roolin takana. Tietysti ikä ja kokemus auttaa, kun muuten vähän ujo ja pohjimmiltani introvertti. sivus

• Anonyymi00011

Olen vetänyt roolia jo 14v.Myös kotona.En kerro miten poikkeaa oikeasta luonteesta.
      Olen hyvin rakastava ja empaattinen niille ketkä on myös minulle.

• Anonyymi00014
    • Anonyymi00015

En todellakaan.

"Be yourself - every other role has been already taken" 💛

• Anonyymi00016

Onko se role englanniksi monikossa roles?
      A role tietty rooli?

• Anonyymi00017

Riippuu kenelle kyllähän mä vetäydyin aika monesti pidän tiettyä etäisyyttä ja muuria muihin tavallaan. Aika harva ihan läheisimmistäkin vaan osa on minusta nähnyt sen vapautuneen puolen kun hassuttelen ja heittäydyn olen lempeä ja oma itseni.

• Anonyymi00018

Vedätkö ruumusta?

• Anonyymi00019

Esitän tätä naisen roolia tässä elämässä. Olen biologisesti nainen ja hetero. Itse miellän itseni ennen kaikkea sieluksi ihmisen ruumiissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1188
    2. 70
      1121
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      878
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      771
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      771
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      723
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      25
      658
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      643
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      526
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      67
      509
    Aihe