Onko sinulla rooli, minkä taakse menet?
Millainen ja miksi?
Kuinka paljon se poikkeaa todellisesta luonteestasi?
Vedätkö roolia
18
216
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Ei minkäälaista roolia
- Anonyymi00002
Noup
- Anonyymi00003
Teeskentelen olevani avoimempi kuin olenkaan. Oikeasti en halua olla ihmisten kanssa tekemisissä, mutta tervehdin aina esim. kassoja iloisesti ja rupattelen töissä työkavereiden kanssa pakolliset. Teen niin, koska niin "kuuluu" tehdä ja koska en halua levittää negatiivista ilmapiiriä ympärilleni. Oikeasti haluaisin vain olla itsekseni ja hiljaa.
- Anonyymi00004
Tunnistan tuon itsessäni myös, vaikka en täysin ihmisiä tai kohtaamisia pois halukkaan, mutta liika on liikaa.
- Anonyymi00005
Kassoille tarvitse puhua mitään, jos ei halua. Se ole mikään välttämättömyys.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kassoille tarvitse puhua mitään, jos ei halua. Se ole mikään välttämättömyys.
Tiedän sen, mutta se on epäkohteliasta ja kassatkin on ihmisiä. Jos kuvittelen itaeni heidän tilanteeseensa, haluaisin, että asiakas sentään tervehtii vaikka muuta ei puhuisikaan. Kuten sanoin, en halua levittää negatiivisuutta ympärilleni.
- Anonyymi00013
Ihan selvä introvertti.
- Anonyymi00007
melkosen eristäytyvää sorttia
- Anonyymi00009
Toki sitä esim. työrooli on jne. Mutta rehellisenä ihmisenä en osaa vetää mitään roolia. Olen helposti aina vähän varuillani. Minusta löytyy tarpeen vaatiessa sosiaalinen puolikin ja oikeassa seurassa pystyn olemaan oma itseni. Ryhmässä en välttämättä puhu, riippuu seurasta.
- Anonyymi00010
Ei ole mitään rooleja, käyttäydyn vain eri tavalla erilaisten ihmisten kanssa.
Ujona introverttinä ei ole nuo kanssakäymiset aina niin luontevia jos on joku uusi ihminen tai ihminen jota ei ole nähnyt pitkään aikaan.
Aina saa olla miettimässä vuorosanoja, ei oo helppoo ei.- Anonyymi00012
Mulla vähän sama. Töissä toki olen pakostakin välillä ns. roolin takana. Tietysti ikä ja kokemus auttaa, kun muuten vähän ujo ja pohjimmiltani introvertti. sivus
- Anonyymi00011
Olen vetänyt roolia jo 14v.Myös kotona.En kerro miten poikkeaa oikeasta luonteesta.
Olen hyvin rakastava ja empaattinen niille ketkä on myös minulle. - Anonyymi00014
- Anonyymi00015
En todellakaan.
"Be yourself - every other role has been already taken" 💛 - Anonyymi00016
Onko se role englanniksi monikossa roles?
A role tietty rooli? - Anonyymi00017
Riippuu kenelle kyllähän mä vetäydyin aika monesti pidän tiettyä etäisyyttä ja muuria muihin tavallaan. Aika harva ihan läheisimmistäkin vaan osa on minusta nähnyt sen vapautuneen puolen kun hassuttelen ja heittäydyn olen lempeä ja oma itseni.
- Anonyymi00018
Vedätkö ruumusta?
- Anonyymi00019
Esitän tätä naisen roolia tässä elämässä. Olen biologisesti nainen ja hetero. Itse miellän itseni ennen kaikkea sieluksi ihmisen ruumiissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251188
- 701121
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93878- 77771
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39723Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka25658- 67643
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39526- 67509