Paino nousee mielettömästi

Moikka, eli mulle tulee käsittämättömästi painoa lisää (tai ainakin tuntuu!) heti alkuraskaudessa. Alkupaino oli 70kg, ja jo ennen kuukautisten pois jäämistä oli painoa tullut 1-2kg lisää, en nyt ihan muista. Sitten viikolla 8 paino oli jo 72.5kg ja nyt viikon 11 lopulla paino vaihtelee aamuisin 73-74kg..... Hirveän turvonnut olo, en mielestäni ole syönyt niin paljon että tämä olisi lihomista. Enemmänkin nesteen kertymistä, mutta vaivaa silti. Kuinka eroon vesipainosta? Normaalisti olisin paastolla yms, vaikka 18h+ mutta nyt en uskalla. Kokemuksia tai neuvoja?

1

<50

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Vielä lisätietoa, tämä on ensimmäinen raskauteni, olen 20v. Olen helposti hormonimuutoksiin reagoiva, juurikin vesipainolla. Pahoinvointia ei ole oikeastaan ollut joten olen syönyt normaalisti/vähän enemmän kuin yleensä, mutta en missään nimessä kuten esim. Jouluna. Arvioisin että ehkä oikeasti painoa olisi tullut noin kilo max. Ja loput vettä.

Helpottaisi edes tietää että imetys laskisi painoa, vaikka kertyisikin muutama ylimääräinen kilo.

En vielä voi kysyä sukulaisilta heidän kokemuksiaan koska haluan ensin tietää kaiken olevan kunnossa. Ultra on enskuun alussa.

Minulla on syömishäiriö taustaa ja siksi varmaan niin paljon vaivaa tämä paino asia :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1423
    2. 72
      1224
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1124
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      921
    5. 95
      909
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      820
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      727
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      713
    10. 45
      655
    Aihe