Paino nousee mielettömästi

Moikka, eli mulle tulee käsittämättömästi painoa lisää (tai ainakin tuntuu!) heti alkuraskaudessa. Alkupaino oli 70kg, ja jo ennen kuukautisten pois jäämistä oli painoa tullut 1-2kg lisää, en nyt ihan muista. Sitten viikolla 8 paino oli jo 72.5kg ja nyt viikon 11 lopulla paino vaihtelee aamuisin 73-74kg..... Hirveän turvonnut olo, en mielestäni ole syönyt niin paljon että tämä olisi lihomista. Enemmänkin nesteen kertymistä, mutta vaivaa silti. Kuinka eroon vesipainosta? Normaalisti olisin paastolla yms, vaikka 18h+ mutta nyt en uskalla. Kokemuksia tai neuvoja?

1

<50

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vielä lisätietoa, tämä on ensimmäinen raskauteni, olen 20v. Olen helposti hormonimuutoksiin reagoiva, juurikin vesipainolla. Pahoinvointia ei ole oikeastaan ollut joten olen syönyt normaalisti/vähän enemmän kuin yleensä, mutta en missään nimessä kuten esim. Jouluna. Arvioisin että ehkä oikeasti painoa olisi tullut noin kilo max. Ja loput vettä.

Helpottaisi edes tietää että imetys laskisi painoa, vaikka kertyisikin muutama ylimääräinen kilo.

En vielä voi kysyä sukulaisilta heidän kokemuksiaan koska haluan ensin tietää kaiken olevan kunnossa. Ultra on enskuun alussa.

Minulla on syömishäiriö taustaa ja siksi varmaan niin paljon vaivaa tämä paino asia :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      806
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      531
      749
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      75
      674
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe