MÄ MAALAISPOIKA OON.

Anonyymi-ap

Olen löytänyt paikkani Thaimaalaisessa kommuunissa kun sain tarpeekseni Suomalaisesta oravanpyörästä ja exsistäni.

https://ibb.co/C3rPp7tv

Ok, olen vedättänyt teitä 10 vuotta, mutta nyt lopetan koska alkaa kuumottaa liikaa.

2010 Minä.

18

85

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Yö possolassa mennyt taas pisulla juosten ja suomi kaksnelosella.

• Anonyymi00002
        UUSI

10 vrk tuokin kuvan on manipuloitu photofiltre 7 ohjelmalla, ja vanhalla windows koneella.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

10 vrk tuokin kuvan on manipuloitu photofiltre 7 ohjelmalla, ja vanhalla windows koneella.

Pitää paikkansa.

Kuvaan on lisätty kontrastia ja terävyyttä kameran HDR:n lisäksi, mutta kuva on muutoin alkuperäinen ja tytön ottama, jonka lähetti minulle.

Sinulla oli se kukkatarha Senssun kanssa sekä Hua Hinissa että Chiang Maissa, mutta et onnistunut ottamaan kuitenkaan kuvaa kummastakaan.

Miksi?

2010

• SENSSU
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Pitää paikkansa.

Kuvaan on lisätty kontrastia ja terävyyttä kameran HDR:n lisäksi, mutta kuva on muutoin alkuperäinen ja tytön ottama, jonka lähetti minulle.

Sinulla oli se kukkatarha Senssun kanssa sekä Hua Hinissa että Chiang Maissa, mutta et onnistunut ottamaan kuitenkaan kuvaa kummastakaan.

Miksi?

2010

Olen laittanut kuvan muistaakseni kukkamarketista jossa oli myös romumersu.

Minulla ei ole kukkatarhaa vaan Kitaranmuotoisen suvulla, eikä se ole mikään tarha.

Sinulla on kotihotellissasi hotellin uima-allas mutta et ole onnistunut ottamaan siitä päivänvalossa kuvaa kummastakin päästä.

Miksi?

Kiitos tuosta aloituksesta kuitenkin, hyvä että olet ottanut lääkkeesi.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Pitää paikkansa.

Miksi?

2010

En tunne Senssua sen enempää kuin sinuakaan, kuvaa on manipuloitu tuolla softalla se näkyy metatiedoissa, joten kuva on feikki, tämä on varmaaa.. miksi siellä olisi photofiletren leimat, jos sitä ei olisi käsitelty, en tiedä mitään Senssun kukkatarhoista sen enempää kuin sinunkaan.

Aika kuluu selvitän tietosi, joka tapauksessa katson olevani siihen oikeutettu, olet jo kaksi kertaa pettänyt lupauksesi, 45 kuvallasi saa sinusta paljon tietoja, mitä enemmän sinulla on kaapissa luurankoja sitä enemmän... Jos olisit mies pitäisit mitä olet luvannut, mutta pakenet valheiden ja vääristelun taakse, jo toisen kerran.

NumBall

ps. sinun on aika vastata sanoistasi, näin se vain maailmassa yleensä menee..

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En tunne Senssua sen enempää kuin sinuakaan, kuvaa on manipuloitu tuolla softalla se näkyy metatiedoissa, joten kuva on feikki, tämä on varmaaa.. miksi siellä olisi photofiletren leimat, jos sitä ei olisi käsitelty, en tiedä mitään Senssun kukkatarhoista sen enempää kuin sinunkaan.

Aika kuluu selvitän tietosi, joka tapauksessa katson olevani siihen oikeutettu, olet jo kaksi kertaa pettänyt lupauksesi, 45 kuvallasi saa sinusta paljon tietoja, mitä enemmän sinulla on kaapissa luurankoja sitä enemmän... Jos olisit mies pitäisit mitä olet luvannut, mutta pakenet valheiden ja vääristelun taakse, jo toisen kerran.

NumBall

Molemmat feikit äänessä.

Noin niinkuin tekoälyn leikkiammattilaiseksi tietosi ovat varsin kehnot.

Kuvanparannuksella ei muokata muuta kuin kuvan laatua, värejä, kokoa, kontrastia jne.

Sellainen muokkaus ei tee kuvasta feikkiä, tai sitten kaikkia kuvia voidaan kutsua feikeiksi koska jo kameroissa on kuvanparannusautomatiikkaa.

Tuo sivupersoonahäiriö on paha ongelma sinulle, keskity sen hoitamiseen äläkä vanhaan läppäriini joka on tyttärellä.

2010

• Anonyymi00007
        UUSI

Sinä 2010 olet sen jo kertomasi mukaan tehnyt odotan kutsua pasilaan, jota ei kuitenkaan ole koskaan tulossa.

• UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Molemmat feikit äänessä.

Kuvanparannuksella ei muokata muuta kuin kuvan laatua, värejä, kokoa, kontrastia jne.

Sellainen muokkaus ei tee kuvasta feikkiä, tai sitten kaikkia kuvia voidaan kutsua feikeiksi koska jo kameroissa on kuvanparannusautomatiikkaa.

Tuo sivupersoonahäiriö on paha ongelma sinulle, keskity sen hoitamiseen äläkä vanhaan läppäriini joka on tyttärellä.

2010

En minä sun kuvien manipulointiin ole lausunut kun en niistä itsekään mitään ymmärrä.

Aha että miljonäärin tyttärellä on nyt isukin vanha läppäri.

Höpöhöpönen kuules ei todellakaan ole isukkien vanhat läppärit lääketieteen opiskelijoilla.

Oletko tehnyt sen ilmoituksen siitä että olen pöllinyt sun identiteetin?

• Anonyymi00008
        UUSI
        SENSSU kirjoitti:

Minulla ei ole kukkatarhaa vaan Kitaranmuotoisen suvulla, eikä se ole mikään tarha.

Sinulla on kotihotellissasi hotellin uima-allas mutta et ole onnistunut ottamaan siitä päivänvalossa kuvaa kummastakin päästä.

Miksi?

Netistä kaikki kuvasi Chiang Maista. Se Hönö 2011 kuvassa ei ole mikään Senssu vaan googlattu Hönö hotellin nimen perusteella joka oli Kympin hotelli.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Netistä kaikki kuvasi Chiang Maista. Se Hönö 2011 kuvassa ei ole mikään Senssu vaan googlattu Hönö hotellin nimen perusteella joka oli Kympin hotelli.

Teeppä sama googlaus.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Molemmat feikit äänessä.

2010

Aika kuluu ja sinä vain selität...

• Anonyymi00011
        UUSI
        SENSSU kirjoitti:

Miksi?

Hönöllä on todella huono muisti.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sinä 2010 olet sen jo kertomasi mukaan tehnyt odotan kutsua pasilaan, jota ei kuitenkaan ole koskaan tulossa.

Mikä tuo pasila-fetissi on? Pasila on Helsingissä, sinä olet Vantaalla.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Aika kuluu ja sinä vain selität...

Mikä aika kuluu? Onko Posso niin sekaisin, että jos ei saa rikosilmoitusta tekosistaan niin uhkaa tehdä lisää?

Ei noin tyhmää miestä ole olemassa ihan oikeasti?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mikä aika kuluu? Onko Posso niin sekaisin, että jos ei saa rikosilmoitusta tekosistaan niin uhkaa tehdä lisää?

Ei noin tyhmää miestä ole olemassa ihan oikeasti?

Kiitos possottelusta terveen ja itsensä kanssa tasapainossa olevan miehen merkki.

• Anonyymi00016
        UUSI
        SENSSU kirjoitti:

Miksi?

Ei ollut romumersu eikä ollut "sinun".

• Anonyymi00017
        UUSI
        SENSSU kirjoitti:

Miksi?

Juu, alue missä S Mersu oli ei ollut varsinainen kukkatarha.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

NumBall

Niin, metatietojahan ei kukaan pysty muokkaamaan, ei ainakaan Posso!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      103
      986
    2. 61
      907
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      68
      693
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      63
      661
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      645
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      33
      568
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      562
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      25
      531
    9. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      50
      516
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      478
    Aihe