Onko se vaitiolovelvolisuus rikkomista. Jos hoito huoneeseen kuulee kun hoitajat keskustelee potilaan elinajan pituudesta. Nimi mainitaan on ulkopuolisia kuulijoita. Ei itsestä tunnut mukavalta. Kyllön hoito huonessa kuulee kaiken mitä käytävällä hoitajat keskustelee. Onko hoitajilla oikeus tehdä diagnoosi kylässä. Muuvalla ei ole
Vastaukset 7
- Anonyymi00004
Ei tuo nyt ihan asiallistakaan ole.
Voisivat puhua kauniisti sairauden etenemisestä, tai ennusteesta. Mieluummin kahdenkesken, tai jos on läsnä puoliso, tai muu luotettava henkilö.
Tuokin on suuri taito, että osataan selvittää vaikeatkin asiat empaattisesti.
Kirjallinen selvitys on myös hyvä. Sen voi itse lukea ja sulatella sitä.
Itselleni annettiin tiedoksi äitini elinaika, tosi empaattisella tavalla. Tiesi odottaa, että mitä on edessä. - Anonyymi00005
Ne ovat italialaisessa lakossa. Eivät ne välitä potilaista kuin aivan minimin.
- Anonyymi00007
Ovat olleet jo monta vuotta
- Anonyymi00010
Oletko sinä se äidin aasi? 😂
- Anonyymi00011
Hyvin vaitonainen hoitaja saa kovin pian loparit.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2981085Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50938- 106899
- 101859
- 78853
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11528