Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
Vastaukset 53
- Anonyymi00001
Luota nyt vaan, älä kuitenkaan tähän palstaan
- Anonyymi00003
Siis tajuutko, et voi tietää mikä on keneltäkin
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siis tajuutko, et voi tietää mikä on keneltäkin
Siks luotto syntyy todellisuudessa
- Anonyymi00002
- Anonyymi00005
Voitko antaa vähän enemmän? Omasta mielestäni olen antanut aika tarkkojakin vinkkejä.
- Anonyymi00006
Ainut syy jonka keksin epämääräisyyteen on tarve salailla. Monta rautaa tulessa.
- Anonyymi00007
Muutkin asiat viittaa tähän. Vttu taas tätä.
- Anonyymi00008
En avaudu, koska ei ole tarpeeksi luottamusta, että hän olisi tarpeeksi ymmärtävä ja asiat sujuisivat. Tämä ei aloittajalle, jota en tunne. Oma kokemus vain.
- Anonyymi00009
Ex eli monen vuoden suhteen ajan salaista toista elämää. Kaikki on selvinnyt vasta myöhemmin 😂😂.
Täällläkin nimimerkkien takana kirjoittelevat valehtelee minkä ehtii... oli aika päräyttävää tajuta miten vuosia tullut vaan pelatuks niinku shakkipöydällä ❤️.
Toinen kieltää kaiken silti, mutta en vaan jaksa enää. Toivon ettei rakkaus riko teitä muita ❤️.- Anonyymi00024
Tiedän mitä tuokin on. Tajuaa, saa kuulla vasta jälkikäteen asioita mitä ei olisi ikinä uskonut. Ollut ihan pimennossa. Tunnustusta ja anteeksipyyntöä turha oikeastaan odottaa. Jos toinen ei osaa katsoa ja kuulla sinun tarpeita.
Onneksi voi sanoa itselle, voin olla oma itseni ja irti siitä nyt. Onkin helppo olla, kun ei ole epäluotettavaa ja vähättelevää suhdevääntöä elämässä. Voi pitää ne ystävät ja kaverit, joiden kanssa on oikeasti hyvät välit.
- Anonyymi00010
Mun kanssa ei pärjää kuin avoimuudella.
- Anonyymi00011
Onko hän tuleva poliitikko puhuu ympäripyreitä ja täyttä p askaa haittoja mitä seuraa kun edustajat juoksee vaan palkan perässä ilman osaamista yhtään mistään
- Anonyymi00012
Luottamus on kaiken a ja o. On ikävää jos ei luota ja silloin ei kannata edes yrittää.
- Anonyymi00013
Tai ehkä voi kysyä toiselta mikä mättää, ja miettiä voisiko/haluaisiko itse toimia toisin.
Mutta voi olla, että jos ei tule luonnostaan, parempi jättää siihen. En tiedä. Jokainen tietäköön omansa. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tai ehkä voi kysyä toiselta mikä mättää, ja miettiä voisiko/haluaisiko itse toimia toisin.
Mutta voi olla, että jos ei tule luonnostaan, parempi jättää siihen. En tiedä. Jokainen tietäköön omansa.Jokainen voi aina omilla tekemisillään vaikuttaa. Jos ei halua mitään kertoa ja toimii epämääräisesti, niin vaikea sitä on täysin luottaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mutta voi olla, että jos ei tule luonnostaan, parempi jättää siihen. En tiedä. Jokainen tietäköön omansa.Kertoisitko rehellisesti kaiken jos sulta kysyttäis?
Vastaan suoraa, että et. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kertoisitko rehellisesti kaiken jos sulta kysyttäis?
Vastaan suoraa, että et.🤔 Ei mulla ainakaan ole mitään salattavaa, mikä liittyy meihin.
Eli mitä sun omassa toiminnassa on piiloteltavaa?
Sivusta - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
🤔 Ei mulla ainakaan ole mitään salattavaa, mikä liittyy meihin.
Eli mitä sun omassa toiminnassa on piiloteltavaa?
SivustaEt taida toisten dialogeihin, eli jälleen kerran trolliäijän monologiin änkeävä olla mikään penaalin terävin kynä
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kertoisitko rehellisesti kaiken jos sulta kysyttäis?
Vastaan suoraa, että et.Ei ole kaikesta kysymys. Ihan perus arkisista asioista.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole kaikesta kysymys. Ihan perus arkisista asioista.
Esimerkki: "Missä kaupassa kävit?", kun sanonut käyneensä kaupassa.
- Anonyymi00037
Anonyymi00019 kirjoitti:
Esimerkki: "Missä kaupassa kävit?", kun sanonut käyneensä kaupassa.
Tämä sitten ohitetaan tai kierrellään.
- Anonyymi00020
Esimerkiksi perfentionistille -kuinka kertoa tekemistään virheistään, kuinka muutenkin ottaa rennosti, kun itse on keskinkertainen monella alueella? Olen avoin vain, jos luotan, että toinen ei tuomitse, eikä ärsyynny ja suutu kaikesta ja osaa olla tukeva.
- Anonyymi00021
Ei mitenkään. Tunneälykäs ihminen ei vaadi täydellisyyttä, vaan osaa ottaa rennosti, vaikkei kaikki aina olisikaan tiptop. Ota viereesi vain ihminen, joka hyväksyy sinut. (Toki kaikilla on jotain erimielisyyttä, mutta jos vaateet on luokkaa täydellinen… juokse pois.)
- Anonyymi00025
Minä osaan olla tukeva 😂
Sivusts
- Anonyymi00022
Taas joku mieleltään vajaiden muminaketju
- Anonyymi00026
Oliko kaikki viestit vajaita ja huonoja? Mikä olisi hyvä viesti? Miksi luet näitä ketjuja, eli minkälaisia kommentteja haluat lukea? Toivottavasti etsit jotain muuta kuin esimerkiksi ulkonäön ivaamisviestejä? Tai jokainenhan tietty itse päättää mikä on se mistä tykkää ja mitä pitää hyvänä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Oliko kaikki viestit vajaita ja huonoja? Mikä olisi hyvä viesti? Miksi luet näitä ketjuja, eli minkälaisia kommentteja haluat lukea? Toivottavasti etsit jotain muuta kuin esimerkiksi ulkonäön ivaamisviestejä? Tai jokainenhan tietty itse päättää mikä on se mistä tykkää ja mitä pitää hyvänä.
Esimerkiksi sellainen ketju mikä ei ala sanalla kaivattu lässyn lää sitä ja tätä saattaa indikoida selväjärkisenpää keskustelua. Tämän avauksen päämäärä on ilmeisesti kylvää jotain epäilyksen siemeniä epävakaissa ihmisissä vai mitä apäijä, eli gallupmestari?
- Anonyymi00028
Ja jotenkin onnistuit silti kirjoittamaan vajaimman viestin koko ketjussa. Vaati taitoa ja vuosien kokemusta.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Esimerkiksi sellainen ketju mikä ei ala sanalla kaivattu lässyn lää sitä ja tätä saattaa indikoida selväjärkisenpää keskustelua. Tämän avauksen päämäärä on ilmeisesti kylvää jotain epäilyksen siemeniä epävakaissa ihmisissä vai mitä apäijä, eli gallupmestari?
Nämä jotkut titityyt nimittäin suorastaan rakastaa heittäytyä jostain lähtökohdista käsin marttyyrimaisiin tunnelmiin jotain salattavaa on uffaffaa jne. Kammottavaa anteeksi nyt kovasti jos loukkaa tunteita puuttua bipolaarisuuksiinne
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Nämä jotkut titityyt nimittäin suorastaan rakastaa heittäytyä jostain lähtökohdista käsin marttyyrimaisiin tunnelmiin jotain salattavaa on uffaffaa jne. Kammottavaa anteeksi nyt kovasti jos loukkaa tunteita puuttua bipolaarisuuksiinne
Viestisi on niin epäselvästi kirjoitettu, että ainakaan minä en ymmärrä sitä. Jokainen tavallaan.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei siinä ole sen kummemmin marttyyriyttä, jos pohtii, kuinka on tullut huijatuksi ja kuinka jonkun kanssa suhde on/oli toimimaton. Pohdinnan kautta voi sitten teroittaa oman mielensä, että valikoi ystävänsä seuraavan kerran tarkemmin.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Viestisi on niin epäselvästi kirjoitettu, että ainakaan minä en ymmärrä sitä. Jokainen tavallaan.
No hyvä sentään, ettet profiloi tällä kertaa mielenvikaiseksi trolliksi joka pilaa koko palstan. Ja netin kun kommentoi mitä siellä lukoo.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei siinä ole sen kummemmin marttyyriyttä, jos pohtii, kuinka on tullut huijatuksi ja kuinka jonkun kanssa suhde on/oli toimimaton. Pohdinnan kautta voi sitten teroittaa oman mielensä, että valikoi ystävänsä seuraavan kerran tarkemmin.
Ja lisäksi on ihan normaalia tuntea tunteita, jos on kohdeltu huonosti. Muuten olisi robotti. Oleellista on, että ne käsitellään, ja sitten osataan valita toisin. Niin että on ystävyyksiä, jotka ovat oikeasti hyviä.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
No hyvä sentään, ettet profiloi tällä kertaa mielenvikaiseksi trolliksi joka pilaa koko palstan. Ja netin kun kommentoi mitä siellä lukoo.
En ole koskaan kirjoittanut, että joku olisi mielenvikainen.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
En ole koskaan kirjoittanut, että joku olisi mielenvikainen.
Enkä ole koskaan kirjoittanut sanaa trolli tänne. Tuossa ekaa kertaa.
- Anonyymi00036
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kerrotko mitä mielestäsi olisi hyvä kirjoittaa tälle palstalle? Mitä haluat lukea?
- Anonyymi00023
Olisi kiva kun tietäisi, että se nainen tulee vielä vastaan ja saan olla hänen kanssaan. Tämä epävarmuus on kuluttavaa, mutta se on osa elämää ja sitä on tarkoitus sietää.
- Anonyymi00044
Kärsimys on valinta. Epävarmuus kyllä kuluttaa hitaasti..
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Älä enää epäröi ja kärsi. Olen tullut jo puoli tiehen. Tule sinäkin sieltä siihen. Voi olla❤️
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ei ole aina oma valinta.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ei ole aina oma valinta.
Riippuu tilanteesta, mutta on se valinta aina siinä mielessä, paljonko annat kärsimykselle valtaa elämässäsi.
- Anonyymi00038
Yleisesti, jos huomaan toisen manipuloivan kun luulee etten tajua sitä niin silloin en tietenkään avaudu oikeista tunteistani.
Tai jos tulee vain heti olo, että jokin on pielessä niin silloin en avaudu. Vaikka toinen puhuisi suoraan ja kertoisi olevansa rehellinen niin en silloinkaan. Yleensä käy selville että toinen on juorukello ja kertoo kaikki sinun asiat vähintään yhdelle läheiselle ystävälle tai perheenjäsenelle. Eli rehellisyys ei ole yhtä kuin luotettavuus. Itseasiassa kaukana siitä. - Anonyymi00039
Mitä pitäisi kertoa enemmän? Tunteista vai?
- Anonyymi00040
Kun tänne ei kannata hirveän tunnistettavasti kirjoittaa yhtään mitään . Mieheltä .
- Anonyymi00041
Trollit saa vain vettä myllyyn , ja vähän ajan kuluttua asiat on pyöritelty entistä pahemmin solmuun !
- Anonyymi00042
Ei täällä mitään nimiä juuri kukaan kirjoita. Eikä mitään sellaista mikä ei pätisi moneen muuhunkin. Joku jotain, mutta ei niissä mitään salaista yleensä ole. Joku tosin joskus suutuspäissään haukkuu jonkun nimeltä…
- Anonyymi00050
♥️♥️♥️
- Anonyymi00043
en luota häneen mieheen yhtään mutta silti on rakas ihminen. ansaitsee paremman naisen.
- Anonyymi00046
Ettekö ole koskaan oppinu että itsestä ei pidä kertoa liikaa siksi toiselseen mä en ole koskaan luottanu välttämättä siihen mitä toinen sanoo jos ei suoraan kysymykseen saa suoraa vastausta ni eikö silloin pitäisi automaattisesti ymmärtää että toisella on taka-ajatuksia miksi sanomisia kaunistellaan mun tapa pitäs olla varmin lopettamaan vähäinenkin kiinnostus välimuoto äitini ja mummini tavoista niiltä siistitty mutta silti väittämän mukaan liian suora mitä kertoo kenestäkin mulle kuulijasta sen ettei tämä ole tottunu rehellisyyteen
- Anonyymi00049
Kyseessä on läpimätä otus joka ei kerro sinulle mitään siksi ettei jäisi myöhemmin valheista kiinni.
Koukkuja on vedessä tuolla ja siellä ja säätöä 10 kanssa samaan aikaan.
Josse susta välittäis ni se osottais sen.
Heivaa helvettiin se ja säilytä oma ihmisarvosi.- Anonyymi00052
Olisipa joku kertonut tämän muutama vuosi sitten.
- Anonyymi00051
Kun on tullut petetyksi ystäviltä ja mieheltä niin nyt on tarkkana mitä kertoo ja kelle.
Kovaksi ja kylmäksi oppinut kun on osunut paskat niskaan . Siinä on uudelle hieman töitä että saa luottamuksen. - Anonyymi00053UUSI
kertoilen kaiken vain yksin itsekseni. suorastaan inhoan tätä kurasuolipalstaa ja ihmisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 161896
- 81734
- 57731
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?45628- 46613
- 60562
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71546Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44527Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35525- 26521