Mitä luulet

Anonyymi-ap

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta?
Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?

37

478

Vastaukset 37

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Minulla ei ole mitään mitä en hänelle voisi kertoa kun päästään jutskaamaan. I love her.

• Anonyymi00014
        UUSI

Aivan- se voi olla jo itsessään positiivista kun ei tarvitse salailla mitään seikkoja tai asioita, enkä tarkoita tällä esim sitä, että on esim naimisissa vuohen kanssa salaa toisessa maassa tai mitään sen sellaista. Elämä on

• Anonyymi00002
      UUSI

Ajatelkoon mitä haluaa.

• Anonyymi00003
      UUSI

Mun puolesta ajattelee mitä ajattelee mulle on muistaakseni isoäiti opettanu että mielipiteillä on se yhteistä persreijän kanssa että jokainen omistaa omansa enkä mä ala oikaisemaan toisten mielipiteitä musta lisään vettä myllyyn aina sanonnu mua haluaa jostain syyttää ni löytyy toivon mukaan todisteetkin ni raastuvassa nähdään haastemieheltä pittää viime tietämän mukaan käydä haaste itse hakemassa

• Anonyymi00011
        UUSI

Joo, pitää gubbe paikkansa itte pitää hakea. Saattaa saada jonkun kivaan vitsin ilmaiseksi kaupan päälle syyttäjä sinua syyttelee heh heh hee jne

• Anonyymi00004
      UUSI

Hänen täytyy kertoa asiat itse todellisuudessa. Todellisuudessa kaikki selviää, ei täällä

• Anonyymi00005
        UUSI

Et vastannut kysymykseen.

• Anonyymi00006
        UUSI

Mitä jos sitä nk toista osapuolta sieltä todellisuudesta ei kiinnosta hevon revan humppaa avata sinulle mitään asioita, esim sinun näkemyksiä hänestä mitä olet trollipalstan kautta muodostanut? Naiselta tämä herätyskello monelle. -TT

• Anonyymi00007
      UUSI

En tiedä mitä ajattelee minusta, mutta hän on järkevä ihminen, joten tuskin ajattelee mitään täysin päin honkia.

• Anonyymi00008
      UUSI

Hän arvostaa minua, vaikka tietää myös huonot puoleni. Ei ole tarvetta oikaista mitään.

• Anonyymi00009
      UUSI

Jos voisin naiselle selittää käytöstäni, niin silloin se ei ehkä enää selitystä kaipaisi, kun jos kaipaamme toisiamme, niin tuskin sitä menneitä muisteltaisiin jos toinen on siinä. Toisen oleminen siinä olisi niin lohdullista. Mutta tietysti kertoisin naiselle kaiken kiltisti jos haluaisi tietää.

• Anonyymi00010
        UUSI

Miksi et voisi selittää?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miksi et voisi selittää?

Sanoin että jos hän haluaa tietää, niin sitten selitän.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sanoin että jos hän haluaa tietää, niin sitten selitän.

Tietenkin pitää selittää. Ilman ymmärrystä on vain tuulessa ajoa.

• Anonyymi00031
        UUSI

Eipä siltä vaikuta
        Sä vai kiusast ja rääkäät mua irl !!!!!!
        Mä en enää halua edes yrittää puhua tai keskustella !

• Anonyymi00012
      UUSI

Se on tullut selväksi. Ei ole tarvetta enempää oikoa käsityksiä. Ajatelkoot, mitä haluaa.

• Anonyymi00030
        UUSI

👎👎👎

• Anonyymi00015
      UUSI

Hän sanoi ”äläkä paljasta tänä niille muille miehille” olisi pitänyt siinä hetkessä oikaista, että vain hänen kanssa rakastelen. Miehelle nimeltä Rakkaus ❤️

• Anonyymi00018
        UUSI

Muiden kanssa hässit riettaasti?

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Muiden kanssa hässit riettaasti?

Olet ilmeisen katkera, että Rakkaus on elämässäni kun noin kovasti koitat esiintyä hänenä. Hän ei koskaan puhuisi mulle noin.

• Anonyymi00019
      UUSI

Tässä yritetään ihan selvästi urkkia suomalaisesta turjake miehestäni ja minusta tietoja.

Tämä anonyymi ap on ihan varmasti P Aska (NAINEN).
      Hänestä kyllä löytyy todisteita, että hän on VAINONNUT meitä sekä SOMESSA, että elämässä joka ei liity edes SOMEEN!

• Anonyymi00020
      UUSI

Varmaan ajattelee että epäonnistunut luuseri. Työnsä puolesta on kohtelias ja hoitaa hommansa koska on fiksu. Ja on oikeassa jos näin ajattelee,ei ole oikomista.

• Anonyymi00021
        UUSI

Ollaan luusereita sit yhdessä<3

• Anonyymi00022
      UUSI
      • Anonyymi00028
        UUSI

Tuskin arvostaa, jos AI-musiikki kelpaa sulle.

• Anonyymi00023
      UUSI

Hän luulee luultavasti että minulla on muita miehiä mielessä tai hakusessa, koska juttelen tilaisuuksissa yhtä paljon miesten kuin naisten kanssa, en erottele. Annan hänen luulla niin, jos luulee. Jos olisimme yhdessä, en lopettaisi miesten kanssa juttelua silloinkaan. Saahan hänkin jutella naisten kanssa. Jos en kelpaa omana itsenäni, antaa olla.

• Anonyymi00024
      UUSI

Varmaan, että sydämeni olisi ihmeellisesti korjattavissa.

• Anonyymi00026
      UUSI

En ole varma, mutta ei se kai oikaisua kaipaa, hän päätti mennä eri suuntaan. Tiedän, että hänen piti se kokea, koska kasvussa ei oltu samassa pisteessä silloin. Se kyllä loukkasi ja satutti, siksikin, kun näin miten hän tulee itse kärsimään. Ehkä ajattelee minua vielä, mutta miten, en tiedä.

• Anonyymi00027
        UUSI

Kuulostaapa omahyväiseltä. Miksi se toinen kärsisi, kun pääsi eroon?

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kuulostaapa omahyväiseltä. Miksi se toinen kärsisi, kun pääsi eroon?

Ajattelet hyvin yksinkertaisesti, mutta ymmärrettävää, lyhyen tekstin pohjalta.

• Anonyymi00032
      UUSI

Varmaankin ajattelee kuten tuolla eräässä aloituksessa, että olen totaalimulq. On asioita, joita olisin halunnut oikaista ja keskustella kunnolla.

• Anonyymi00037
        UUSI

Kanttaisko omia kaikkein negatiivisista vastausta yleisellä palstalla.
        Tuo vähän semmoista että sabotoit itse suhteen ja tilanteen pahemmaksi mitä se on .
        Todellisuudessa se on luultavasti. Nii. Ettet vain tiedä tai ymmrtä jotain. Nii. Että molempien ajatukset kshtsisi samoin 🤔

• Anonyymi00033
      UUSI

Sonu Heteka aaah mitkä rinnat

• Anonyymi00034
      UUSI

Haluaisin sanoa hänelle, että vaikka olenkin hieman hämmentynyt ja surullinen, miten kaikki yhtäkkiä loppui, niin hän on kuitenkin minulle tärkeä eikä se muutu. Haluaisin hänen myös tietävän, etten ajattele hänestä ikävästi, vaikka hän niin ehkä kuvittelisikin. Ei minulla mitään isoja ennakko-odotuksia edes koskaan ollut, halusin vain tutustua ihmiseen, jonka kanssa yhteys syntyi. Meidän ongelmaksi muodostui varmaankin se, ettei kohtaamisissamme pystytty kunnolla tutustumaan, vaikka molemminpuoliset tunteet syntyivätkin. Siksi varmaan kynnys ja pelotkin nousi koko ajan. Kenties molemmilla oli/on pelko siitä, että olisikin toiselle jonkinlainen pettymys.

Toivottavasti lukisit tämän, jotta tietäisit, mitä sinusta ajattelen, jos vaikka sattumalta joskus törmättäisiin - ja muutenkin... -Sanna

• Anonyymi00035
        UUSI

Mistäs Sannan tunnet? Muistuttaa ehkä eräästä artistista????? Ylöjärvi????

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Eiku Mouhijärvi

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Aa, Juu Ellinooraa muistuttaa kovasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      101
      960
    2. 60
      883
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      68
      683
    4. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      645
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      61
      639
    6. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      552
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      33
      548
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      24
      512
    9. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      46
      484
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      478
    Aihe