Oletko testaillut kaivattusi reaktioita tai suhtautumista jollakin tavalla?
Vastaukset 41
- Anonyymi00001
Tottakai
- Anonyymi00003
Eli miten trolli?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eli miten trolli?
Ainahan niin tehdään, ei siinä mitäään ihmeellistä ole. Eihän sitä muuten.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ainahan niin tehdään, ei siinä mitäään ihmeellistä ole. Eihän sitä muuten.
Eli miten olet testannut?
Itse en tuollaista harrasta! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eli miten olet testannut?
Itse en tuollaista harrasta!Tykkääkö/eikö tykkää, mikä homman nimi
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tykkääkö/eikö tykkää, mikä homman nimi
Eikös se voi satuttaa toista?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikös se voi satuttaa toista?
No tavallaan voi, jos toinen ei ymmärrä missä tässä mennään. Mut todellisuudessa sitten
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No tavallaan voi, jos toinen ei ymmärrä missä tässä mennään. Mut todellisuudessa sitten
Mielestäni vaarallista leikkiä toisen tunteilla, jos tuota tykkää mistä testaa. Etenkin, jos tunteet on jo vahvoja, eikä pelkkää pientä kiinnostusta. Lisäksi moni kavahtaa tuota ja vetäytyy.
Ei aikuisten noin pidä toimia. - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mielestäni vaarallista leikkiä toisen tunteilla, jos tuota tykkää mistä testaa. Etenkin, jos tunteet on jo vahvoja, eikä pelkkää pientä kiinnostusta. Lisäksi moni kavahtaa tuota ja vetäytyy.
Ei aikuisten noin pidä toimia.Ei voi tietää varmaksi toisen tunteista, siksi pitää ottaa selvää jotenkin
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei voi tietää varmaksi toisen tunteista, siksi pitää ottaa selvää jotenkin
Ja puhuminenko ei ole vaihtoehto tai ihan vaikka tarkkailu ja toisen lähelle meno, että miltä tuntuu ja näyttää siinä? Tuossa nyt muutamia.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei aikuisten noin pidä toimia.Totta. On se sitten millaista testaamista vaan niin alkaa mietityttää ja epäilemään.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei voi tietää varmaksi toisen tunteista, siksi pitää ottaa selvää jotenkin
Varmaan noin, mikäli on niin vellihousu, ettei uskalla kertoa, ennen kuin on varma toisen tunteista. Säälittävää.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Varmaan noin, mikäli on niin vellihousu, ettei uskalla kertoa, ennen kuin on varma toisen tunteista. Säälittävää.
Sanoisin, että jos tuohon kuitenkin joku lähtee, pitää olla äärimmäisen hyvä ihmistuntija, joka jo itsessään tarkoittaa, ettei tarvitse testata, mutta kuitenkin... täytyy nähdä jo pienestäkin kulmakarvan liikahduksesta, että nyt on epämukava olo toisella ja lopettaa heti, eikä jatkaa sitä. Siellä pinnan alla voi tapahtua vaikka ja mitä, vaikkei se ulospäin isommin näy.
- Anonyymi00002
En.
- Anonyymi00007
En harrasta tuollaista. Ennemmin käytän energiani siihen, mikä on todellista.
- Anonyymi00008
En kunnioita tuollaisia testailijoita ollenkaan, joten en myöskään itse käyttäydy heidän tavallaan. Pskahousujen touhuja.
- Anonyymi00012
True!
- Anonyymi00016
Testaajat kantakoot seuraukset jos sen takia menettää jonkun.
- Anonyymi00018
meidän välillä on rakkautta.
- Anonyymi00020
Hienoa!
- Anonyymi00019
Ap nyt huomauttaa, että on muutakin, mitä mahdollista "testata" kuin tuota tykkäämistä.
Esimerkiksi
Ärsytyskynnys
huumoruntaju
tunteikkuus
rehellisyys
mm.
Näitä en välttämättä itse pidä pahoina, mutta toki niitäkin voi testata väärällä tavalla huonosti.- Anonyymi00021
Lisäksi, onhan sekin tietynlaista testaamista, kun mies heittelee treffivihjeitä ja katsoo tarttuuko nainen niihin vinkkeihin vaikka syömään lähtemisestä.
Jotkut osaa sen hienosti ja kumpikin siitä kyllä ymmärtää missä mennään ja asia tulee selväksi. - Anonyymi00023
"Testailu" on pelleilyä. Aikuiset ihmiset oppivat nuo asiat toisistaan ihan normaalin kanssakäymisen myötä.
- Anonyymi00024
Tässä meidän tapauksessa sattuneista syistä tunteitten testaaminen on ollut päällimmäisenä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tässä meidän tapauksessa sattuneista syistä tunteitten testaaminen on ollut päällimmäisenä.
Mistä "sattuneista" syistä?
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
"Testailu" on pelleilyä. Aikuiset ihmiset oppivat nuo asiat toisistaan ihan normaalin kanssakäymisen myötä.
No, itse ajattelen, että tietynlainen leikkimielisyys ei ole pahasta ja miehet harrastaa tuota kiusoittelua ja etenkin huumorintajun testailua, varsinkin varttuneemmat miehet. Ei ole niin vaarallista.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mistä "sattuneista" syistä?
No? Siksi koska olemme tavanneet sellaisissa olosuhteissa, että pakko varmistuu, ja sit tää trollaaja joka sotkee
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
No? Siksi koska olemme tavanneet sellaisissa olosuhteissa, että pakko varmistuu, ja sit tää trollaaja joka sotkee
Onko sellaiset olosuhteet, että siellä lähestyminen ei ole soveliasta vai mistä olosuhteista puhut?
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Onko sellaiset olosuhteet, että siellä lähestyminen ei ole soveliasta vai mistä olosuhteista puhut?
Kyllä oli aikoinaan
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kyllä oli aikoinaan
Nyt olosuhteet on muuttuneet miten?
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Nyt olosuhteet on muuttuneet miten?
On. Nyt vois olla aika kohdata ja selvittää asiat.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
On. Nyt vois olla aika kohdata ja selvittää asiat.
Miten olosuhteet siis on muuttuneet?
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Miten olosuhteet siis on muuttuneet?
Kyllä hän tietää
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kyllä hän tietää
Voiko olla, että luulet hänen tietävän?
Onko jomman kumman parisuhde päättynyt? - Anonyymi00035
Anonyymi00026 kirjoitti:
No, itse ajattelen, että tietynlainen leikkimielisyys ei ole pahasta ja miehet harrastaa tuota kiusoittelua ja etenkin huumorintajun testailua, varsinkin varttuneemmat miehet. Ei ole niin vaarallista.
Itse pidän älykkäämmästä leikkimielisyydestä. Nuo testailut nähtiin teineinä yläasteella.
- Anonyymi00037
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sellaista olosuhdetta ei ole olemassakaan, että joutuu testaamaan.Tulee todella huono fiilis ja surullinen olo tällaisesta.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sellaista olosuhdetta ei ole olemassakaan, että joutuu testaamaan.Tulee todella huono fiilis ja surullinen olo tällaisesta.
No se on sit sun käsitys asiasta, itse sanon ettei ollut helppo asetelma kummallekkaan. Siksi meni niin kuin meni. Kaikkien kanssa ei mene aina samalla tavalla, riippuu niin monesta asiasta
- Anonyymi00040
Missä menee raja, onko se testailua vai ihan vaan tutustumista toiseen. Samaa mieltä kyllä, että ympäristö voi vaikuttaa asiaan aika paljon ja voi jäädä hyvä juttu junnamaan paikallaan tai selvittämättä.
- Anonyymi00036
En jollei sitä lasketa, että en ole salamaihastuja , vaan mun on tiedettävä henkilö pitempään ja siinä samalla kai tulee tarpeeksi infoa ennen kuin kolahtaa. Saatan pitää jostain henkilöstä välittömästi mutta ihastuminen voi tapahtua niin että ihastun johonkuhun josta ensivaikutelma oli mitätön tai jopa hieman kielteinen. Outoa.
- Anonyymi00039
Täällä olen joskus halunnut testailla onko hän "linjoilla" ja yrittänyt saada aikaiseksi mustasukkaisen reaktion keksimällä juttuja. 🤭 Olen joskus onnistunut turhankin hyvin ja hän saattaa edelleen luulla, että mulla on "jotain" näiden yhteisien tuttujen kanssa. Hiukan nolottaa. Saunalonkerolla on saattanut olla osuutta asiaan..🫤 Toisaalta hän on tehnyt samoin minulle.🫵
- Anonyymi00041
Jos sellainen selviää, on entinen kaivattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119751
- 81696
- 56668
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40567- 60542
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516- 26481
- 53463