kirjoitan! Ette ole pystyneet kertomaan mitään uutta moneen vuoteen! Senkin ymmärsin jo monia vuosia sitten, että hän voi olla yhdessä maalla seuralaisen kanssa, mutta ei muualla, koska mökki on sellaisessa paikassa ettei sinne ole helppo kenenkään tulla! Tuntuu kuin minua olisi pidetty todella hölmönä ja ymmärtämttömänä, koska olette vuosien ajan täysin turhaan kertoneet häirikköön liittyvistä asioista! Ja se kaikki kertominen on saanut minut voimaan todella huonosti! On tuntunut siltä, että pää hajoaa joka ikisestä vähäisestäkin kertomisesta, koska sitä toistoa on ollut valtavan paljon! On täysin häirikön vika se, etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan! Minulle on hyvin tärkeää se, että mies on noin 70v ja koska olen voinut kauan hyvin huonosti, tarvitsen sellaisen miehen elämääni joka myös tykkää halaamisesta! Enpä usko kenenkään haluavan halata häntä vuosia vainonnutta henkilöä, enkä minä sitä voi edes ajatella koskaan tekeväni! Hyi!! Jos hän vielä kerran tulee minua vastaan, hän saa minulta henkisesti niin turpaan, jonka hän tulee aina muistamaan!
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Etkö saa mistään apua?
- Anonyymi00002
Olen huomannut että kaivat tämän palstaäijän pakinan esiin kun et ns muuta keksi. Näetkö tämän pitkäjänteisenä ratkaisuna? T naiselta. Älä itke ittees uneen tänään tms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411324
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 70567