Johtuneeko säästä, en tiedä. Tämän jutun piti tuoda positiivisia tuntemuksia puolin ja toisin!
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Siitä vaan itse kohottamaan tunnelmaa, eikä odota toisten tekevän sitä.
- Anonyymi00002
No eiköhän tuo kekeäijä mm muutaman emojin pieri aivan tuota pikaa. Hymähdys. -TT
- Anonyymi00003
Olen tällainen prinsessa, joka on tottunut, että kaikki tehdään valmiiksi, vai mitä!?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen tällainen prinsessa, joka on tottunut, että kaikki tehdään valmiiksi, vai mitä!?
Nyt tämä setämies alkoi jo vastailla satiirisesti itselleen kun tuli uhriutumaan guben aloitukseen ja se tietty täyttymys jäi vietkalle. Päräyttävä tapaus
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ainakaan minä en ole prinsessa. Tai hetken voin olla miehen ihanassa syleilyssä. Ihan tuntuu tykkäävän siitä, ja niin minäkin. Muusta elämästä ja toiminnasta, en niitä tänne auo, eikä kukaan anonyymi niitä tiedä, voi vain luulla.
- Anonyymi00006
jos ei ole oma-aloitteisuutta, tarvii toisen potkimaan liikkeelle💪 kannattaa pitää mielessä, että aurinko paistaa aina vaikkei sitä just nyt näy🌞
- Anonyymi00007
”Aurinko paistaa aina vaikkei sitä just nyt näy” on hyvin todettu.
- Anonyymi00008
Näinhän se on ❤️🌞
- Anonyymi00009
Kyllä se aurinko sieltä ilmaantuu.
https://www.youtube.com/watch?v=kbvjq6eQhgc&list=RDUcQDTPROzOw&index=21 - Anonyymi00010
Tunnelma johtuu siitä, että muutamakin henkilö, niin täällä kuin oikeassa elämässä tajuaa ehkä jonkun tarinan, siis ihmissuhteiden olevan vaarassa loppua. Silloin paljon suuria asioita loppuu täällä ja irl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 116699
- 77673
- 48638
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39556- 46553
- 60532
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44507Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71506- 25457
- 52444