joskus että voisinko lenkkeillä häirikön kansssa! Se on täysin mahdoton ajatus minulle, koska stalkkeri on juuri se joka on kytännyt lliikkumisiani jo todella monen vuoden ajan!! Haluan häirikön ymmärtävän sen, etten voi koskaan olla missään tekemisissä hänen kansssaan! Tarvitsen elämääni iloa ja hyvää oloa ja sen voi mahdollistaa vain 70v mies!! Olen kauan ollut surullinen ja kaivannut tuon ikäistä miestä, jonka kanssa harrastaisimme liikuntaa ja talvella matkustaisimme etelän lämpöön pidemmäksi aikaaa! Saisin vihdoinkin sellaisen elämän, josta olen jo vuosien ajan haaveillut! Lämminhenkinen vanhempi mies, voisi tuoda ilon takaisin elämääni! Sellaisesta miehestä olen paljon haaveillut! Ja nähnyt uniakin! Samanikäisyys on aina ollut minulle todella tärkeää!
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Oletko mies?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119751
- 81696
- 56668
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40567- 60542
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516- 26481
- 53463