totesi kaikissa maailman maissa matkustanut ja Suomessa kaksi kertaa vieraillut Sue Rogers.
Suomi ei lukeudu kenenkään kaikissa maissa matkustelleiden superturistin kärkikolmikkoon.
Ne maat ovat aivan muita. Euroopan maista mukana on vain Kreikka.
Ystävälliset ja onnelliset ihmiset ovat aivan muualla kuin Suomessa,
ellei katsota, että jurous ja tuppisuisuus on onnellisuutta ..... ?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0bbf9f7d-991b-4c00-81fd-89e39df774e0
"Suomalaiset eivät vaikuta maailman onnellisimmilta ihmisiltä"
17
53
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Äänekkäimmät suomalaiset ovat pääsiassa vasemmistolaisia ja heillehän ei mikään koskaan kelpaa. Jollain on aina jotain enemmän. Joku saa jotain mitä ei itse ole saanut. Kadehtivat jopa hevosia, eläinten hyvinvoinnista ei saisi huolehtia kun itse ei ole saanut koskaan hellyyttä. Ja näitä sitten "vihreät" tukee!
- Anonyymi00002
Persut on äänekkäimmät suomalaisret. Niiden vihapuhe kuuluu kauas.
- Anonyymi00003
Sivistyneimmin käyttäytyvät suomalaiset on enemmän vasemmistolaisia
jos oikeudenmukaista ajattelua siis pidetään vasemmistolaisuutena
niinkuin se onkin. Vasemmistolainen ei kadehti ketään.
Oikeistolainen kadehtii ja se on ahne. Se veisi tuhkatkin köyhän pesästä
kuten olemme nykyhallituksenkin aikana todeta.
Sivistymätöntä ala-arvoista puhetta ja huutoa edustavat persut esim.
Teemu Keskisarja ja muut persujen öykkärit. - Anonyymi00004
Olen itsekin matkustellut jonkun verran ja asunut muissa maissa ja on pakko
myöntää, että Suomeen palaaminen on aina ollut jonkun verran masentavaa.
Täällä on ankea ja ahdasmielinen tunnelma. Ihmiset ovat juuttuneet harmaisiin
itsekkäisiin kupliinsa, noin yleisesti ottaen.
Oma ystäväpiirini on iloista ja vireää ja muitakin ihmisiä huomioonottavia
ja arvostavia.- Anonyymi00008
Harmi mikä kokemus suomalaisista, minulla aivan toisenlainen. Ehkä johtuu siiitä etten tunne ketään harmaassa kuplassa jumittavia. Ehkei kannata yleistää, kaikissa maissa on myös ankeita, harmaita, tylsiä ihmisiä.
- Anonyymi00005
Ketkä suomalaiset eivät vaikuta, sinäkö vai veljesi, siskosi, lapsesi tai naapurin väki?
Minä olen onnellinen ja ympärilläni olevat ihmiset myös, tosin on fiksumpaa sanoa että tyytyväinen. Äiti opetti lapsena, että sitä tarvitse näyttää kaikille että asiat ovat hyvin.- Anonyymi00007
Siksikö suomalaiset ovar niin myrtsejä ja sen näköisiä, kun tyytyväisyyttään
ei saa näyttää vai ovatko he muutenkin myrtsejä ? - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siksikö suomalaiset ovar niin myrtsejä ja sen näköisiä, kun tyytyväisyyttään
ei saa näyttää vai ovatko he muutenkin myrtsejä ?Kuka on myrtsi? Sinä, sisaresi, veljesi,lapsesi tai naapurin väki?
Minä en ole, eikä ympärilläni olevat ihmiset jotka kerääntyvät yhteiskunnan tarjoamiin ilmaisiin kokoontumispaikkoihin, liikuntapuistoihin, eivät valita pienistä eläkkeistään, sairauksistaan kyllä ja niihin vastataan myötäelämisellä ja kanssaelämisellä. Mene tai Tule hyvä ihminen sellaisiin, niin saat positiivisemman kuvan ympärilläsi olevista ihmisistä ja ilostut hyvästä seurasta muutenkin. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuka on myrtsi? Sinä, sisaresi, veljesi,lapsesi tai naapurin väki?
Minä en ole, eikä ympärilläni olevat ihmiset jotka kerääntyvät yhteiskunnan tarjoamiin ilmaisiin kokoontumispaikkoihin, liikuntapuistoihin, eivät valita pienistä eläkkeistään, sairauksistaan kyllä ja niihin vastataan myötäelämisellä ja kanssaelämisellä. Mene tai Tule hyvä ihminen sellaisiin, niin saat positiivisemman kuvan ympärilläsi olevista ihmisistä ja ilostut hyvästä seurasta muutenkin.Osui ja upposi ? Kun kommentti on niin kärkäs, niin kärkäs.
- Anonyymi00006
Kaikissa maissa ollut englantilainrn tietää maista yhtä paljon kuin lusikka keiton mausta vaikka makaa liemessä koko ikänsä
- Anonyymi00009
Näin just.
- Anonyymi00011
Minä olen aivan onnellinen, eläen omaa elämääni.
En ole rikas, mutta pärjään.
Ruokaa on kaapissa, mutta ylimääräisiin huvituksiin ei ole varaa. - Anonyymi00013
Suomalaisilla on lisäksi kauhean pieni itsetunto. Omaa erinomaisuutta
kehutaan vuolaasti ja varmuudeksi lytätään ja tuomitaan muut.- Anonyymi00014
Itseriittoinen suomalainen ei kestä itseensä kohdistuvaa arvostelua ollenkaan,
koska "minähän olen niin hyvä ihminen".
- Anonyymi00015
Maailman onnellisin maa:
" Sosiaalinen tuki: Tunne siitä, että on joku, johon voi turvautua vaikeina aikoina.
Tulot: Bruttokansantuote asukasta kohti.
Terveys: Odotettu terve elinikä.
Vapaus: Vapaus tehdä elämää koskevia tärkeitä valintoja.
Anteliaisuus: Lahjoitukset ja vapaaehtoistyö yhteiskunnassa.
Korruption vähäisyys: Luottamus instituutioihin ja hallintoon. "
Ei tuossa puhuta ja sanota suomalaisten persoonallisuuksista yhtään mitään. - Anonyymi00016
Eihän me ollakaan. Tällä palstallakin sen huomaa välillä oikein hyvin.
- Anonyymi00017
Kuuluu tulos samaan luokkaan kun " eihän meillä ole korruptiota " .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671295
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 88882
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67576
- 52574