Luule ja ajattele minusta

Anonyymi-ap

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan..
😅

44

487

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Miks kukaan ajattelisi tommosta lataajaa yhtään missään?

• Anonyymi00022
        UUSI

Ap on vaan ihan hel*etin katkera mies. Voi rassukkaa ja tolla tyylillä tulee jäämään loppuiäks. On niin tyhmä ettei tajua sitä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Toinen on varmasti yksin ja loppu. Niin kuin niin moni tässä pahassa maailmassa ja sinua naurattaa.

• Anonyymi00023
        UUSI

Älä toisen puolesta kommentoi todennäköisesti ihan tyytyväinen elämäänsä. Toi Ap vaikuttaa surkimukselta onko hänellä ketään? Ei varmaan kun täällä pitää ”ikävöidä” 🤭😅

• Anonyymi00003
      UUSI

mun mieli sinkoilee minkäs sille mahtaa eniten mussa on vihaa tuntuu että olen sillä tavalla kriminaali tumma puoli on laajempi jostain syvältä saan ammennettua valon säteitä ja niitä näytän vain harvoille

• Anonyymi00011
        UUSI

Joo on huomattu ja siksi sut pitääkin jättää yksin ja rauhaan
        Viha hallitsee sua sä et hallitse vihaasi mies
        Enkä mä halua enää olla mikään
        Trikkeri toisen vihaan joka ainut päivä .
        Toivoin tahdoin joitain aivan muuta .
        Mä menen enkä enää häiritse .

• Anonyymi00004
      UUSI

Emojista päätellen inhoat sitä naista.

• Anonyymi00021
        UUSI

Hän halveksii sitä "miestä"

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Luulen että Ap:llä on psyykkisiä ongelmia. Ei terve ihminen täällä kaipaile ja trollaa vuorotellen.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Se on kyllä huvittavaa, halveksii todennäköisesti tuntematonta miestä. Mitä se kertoo sisäisestä maailmasta.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Se on kyllä huvittavaa, halveksii todennäköisesti tuntematonta miestä. Mitä se kertoo sisäisestä maailmasta.

No kuinka hyvä tuttu tämä AP joka on kylläkin mies on esimerkiksi sinulle? Sinä se jaksat uhriutua täällä luetun ymmärryksen ollessa mitä on

• Anonyymi00005
      UUSI

Nimenomaan kuvan, toiseen pitää tutustua kunnolla eikä vain kuvaan jonka sinä saat hänestä. Tuon voi tulkita myös noin.

• Anonyymi00034
        UUSI

Nimenomaan. Jos ei ole edes tutustunut oikeassa elämässä toiseen, kaikki on suurin piirtein mielikuvituksen varassa.

• Anonyymi00006
      UUSI

Jokainen loukkaus vie sinut kauemmas hänestä, hänet kauemmas sinusta.

• Anonyymi00007
        UUSI

Kaikki tiet vievät Munakuntaan.

• Anonyymi00008
        UUSI

Miks rikosilmoitus sivut ei toimi kännykässä,eivät ole toimineet pitkään aikaan,pitäis saada lähetettyä kuviakin?

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Miks rikosilmoitus sivut ei toimi kännykässä,eivät ole toimineet pitkään aikaan,pitäis saada lähetettyä kuviakin?

Se ei ole ok yrittää porukalla pilata jonkun elämä ja sitten uhriutua.

• Anonyymi00010
      UUSI

Kai sitä antaa, jos on omanlainen. Ja jos toinen uskaltaa/tahtoo vielä kertoa itsestään, voi avautua vielä omanlaisempi puoli.

• Anonyymi00012
      UUSI

Ehkä käyttäydyt niin rasittavasti. Ei halua olla ikinä missään tekemisissä.

• Anonyymi00013
      UUSI

Voi vtun kamerat 🤣 Vai onkohan niitä edes... 🤔

• Anonyymi00019
        UUSI

Se ei ole ok yrittää porukalla pilata jonkun elämä ja sitten uhriutua.

• Anonyymi00014
      UUSI

Sanoo mies joka heittää rasistisia juttuja naista kohtaan. Haukkuu ällöttäväksi, rumaksi ja läskiksi.

• Anonyymi00016
      UUSI

Hän ei halua tuollaista miestä. Sille et voi mitään.

• Anonyymi00017
      UUSI

Rikas lellitty pikkupoika joka käyttäytyy kuin valkoroskaväki.

• Anonyymi00020
        UUSI

Niin, usein vaatimattomista oloista ponnistetaan rikkauteen ja rikkaudesta on vaara tipahtaa pohjalle ja kun asiaa miettii tarkemmin, niin siihen on selvät syyt.

• Anonyymi00025
        UUSI

Mitä höpötät ei oo mikään rikas.

• Anonyymi00018
      UUSI

Ei minulta vaikkei aloituksessa vikaa olekaan

• Anonyymi00026
      UUSI

Olen aina ollut sinua kohtaan hyväntahtoinen kuten tiedät, minulle riittää normaali elämä muuta en vaadi.

• Anonyymi00027
        UUSI

Aloitus on naisen käsialaa maalittaa jotain miestä .

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

En sanonut sukupuoltani.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

En sanonut sukupuoltani.

Aa aloitus olikin tuollainen en muistanut

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kerro ihmeessä stooritäti ainakin nyt se, että millä tavalla tämä ns maalituksen kohde tulisi muille tunnistettavaksi muutaman sanan aloituksen perusteella, jos tällaistä tukarin lurittelemaa nk identiteettivarkausta meinaat, josta typerryttävästi proosailet välillä yhdistäen ”hienon”, mutta ei niin relevantin termin suhtreessa asiayhteyteen
        johonkin tun nimikirjaimiin. Ihan ei vastaa jo rikosnimikkeellä ideaa, mutta jotain se on itse maalittaessa sutaistava ruutuun. Naiselta TT

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Kerro ihmeessä stooritäti ainakin nyt se, että millä tavalla tämä ns maalituksen kohde tulisi muille tunnistettavaksi muutaman sanan aloituksen perusteella, jos tällaistä tukarin lurittelemaa nk identiteettivarkausta meinaat, josta typerryttävästi proosailet välillä yhdistäen ”hienon”, mutta ei niin relevantin termin suhtreessa asiayhteyteen
        johonkin tun nimikirjaimiin. Ihan ei vastaa jo rikosnimikkeellä ideaa, mutta jotain se on itse maalittaessa sutaistava ruutuun. Naiselta TT

Eli vielä kerran psykedeelistä ja lapsellista mutua. Muistutuksena muillekkin tietyistä tosiasiallista mitä tulee ”toisten esittämiseen” ym hevon huttua väitteeseen tai jopa kokemukseen. Haloo ihmiset

• Anonyymi00029
      UUSI

Aika ylimielinen kommentti. Itseä ainakin kiinnostaa selvittää asiat niin että molemmilla hyvä olla, kuten fiksut ja välittävät tekevät.

• Anonyymi00031
      UUSI

Kenelle tämä...?

• Anonyymi00032
      UUSI

Jonka sitten päättit kostaa olemalla mulkku ihminen ja särkemällä sydämeni jasieluni.
      Ja sä vielä pidät sitä henkisesti kehityävänä toimintana?
      Meni kyllä pointti ohi ..
      Paljon tehokkaampi keino olis ollu
      Jos olisit joskus auttanut jossain täysin oma aloitteisesti J..
      Se olis saanu miettimään..
      Nyt on vain outoolo kaiken jälkeen
      Ja älyttömästi miksi kysymyksiä ?
      Naiselta miehelle

• Anonyymi00035
        UUSI

Minun sydäntäni ei ole kukaan särkenyt, koska en ole ollut edes ihastunut keneenkään noin 20 vuoteen! Yksi minua paljon nuorempi henkilö pyöri kauan ympärilläni, mutta tiesin ettei hän ole hetero! Eikä hän kiinnostanut minua millään tavalla!

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Minun sydäntäni ei ole kukaan särkenyt, koska en ole ollut edes ihastunut keneenkään noin 20 vuoteen! Yksi minua paljon nuorempi henkilö pyöri kauan ympärilläni, mutta tiesin ettei hän ole hetero! Eikä hän kiinnostanut minua millään tavalla!

Ei olut sulle yläpuolen teksti

• Anonyymi00037
      UUSI

Ihan sama mitä minulle kirjoitat, kunhan ymmärrät sen etten pidä sinusta ollenkaan! Älä siis enää koskaan lähesty minua!

• Anonyymi00044
        UUSI

Noin se todellakin on!! Olen rehellinen ihminen ja kirjoitan niin kuin asiat ovat minun näkökulmasta! Onko nyt niin, että muut ovat luulleet minun pitävän häiriköstä!! Niin se ei ole ollut koskaan!

• Anonyymi00040
      UUSI

Paljon maksaisi treenit;)

• Anonyymi00042
      UUSI

Se on kyllä huomattu ja se sinun antamasi kuva itsestäsin varmisti sen, etten koskaan halua olla edes ystävä sinulle!

• Anonyymi00045
      UUSI

Miksi oletat, että ajattelen sinua? Ei oikeastaan kiinnosta yhtään.

• Anonyymi00046
      UUSI

Kuva on vain sitä mitä pystyt vähäisellä järjellä ja kokemuksella tuottamaan. Totuus voi olla aivan toinen. Mutta sinulla ei ole siihen pääsyä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1158
    2. 68
      1062
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      828
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      761
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      741
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      38
      694
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      633
    8. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      24
      607
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      38
      518
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      477
    Aihe