Danny

Katselin just yhtä kuvaa Dannystä. Mun mielestä se näyttää ihan liian ahtaaseen Denim-suoleen puristetulta Lauantaimakkaralta, jossa on hapsottava pölypallo päässä.

33

1283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masa

ei sullakaan elämää oo kun täytyy tulla Dannya haukkuun tänne..

• Danny

Danny eläkkeelle tilaa antamaan nuorille ja häntä paljon paremmille esiintyjille. Danny elää kyllä Liisan rahoilla. Ei tarvitse tulla rahastamaan maakuntia enää.

• Danny on rautaa

Taiskin olla kuva T Kansasta. Hommaa paremmat kakkulat Jusiinax. Danny on rautaa vaikka on jo 60v

• kuusikymppinen

Justiina on oikeassa. Danny on niitä jotka ei oikein osaa vanhentua arvokkaasti vaan yrittävät aina vaan näyttää teineiltä. (Huom! Tämä EI ole kannanotto Dannyn ammattitaitoon joten siinä mielessä turha vetää hernettä nenään.) Kyllä kuusikymppisen pitäisi uskaltaa näytää kuusikymppiseltä.

• blackmagictiger
        kuusikymppinen kirjoitti:

Justiina on oikeassa. Danny on niitä jotka ei oikein osaa vanhentua arvokkaasti vaan yrittävät aina vaan näyttää teineiltä. (Huom! Tämä EI ole kannanotto Dannyn ammattitaitoon joten siinä mielessä turha vetää hernettä nenään.) Kyllä kuusikymppisen pitäisi uskaltaa näytää kuusikymppiseltä.

MUTTA ON OLLUT LIIKAA MEDIAN HAMPAISSA DANNY JA EIKKA GRÖN SEKÄ PAVE MAIJANEN OVAT MUSIIKIN AMMATTIMIEHIÄ

• Tikru

Tuo oli rimanalitus! Miksi ihmeessä sun täytyy haukkua aina artistien ulkonäköä. Haukut Dannyn tai ihan kenet tahansa, josta et välitä. Miksi et voi koskaan kirjoittaa kenestäkään mitään positiivista, muista kuin Tapsasta. Tiesitkö että kritiikkikin voi olla rakentavaa, ei solvaavaa?

• En kai mä nyt niitä ala kehumaan joista en tykkää ?
        Voin mä kai jotain positiivistakin jostain kirjoittaa( muistakin, kuin Tapsasta).
        Reijo Taipale on ihan kiva, samoin Tomi Markkola, Anna Eriksson ja Yölintu.

Sitäpaitsi mun kritiikki Dannystä oli rakentavaa. Danny ei ilmeisesti katso peiliin ollenkaan, joten jonkunhan sille on kerrottava mille se näyttää, jotta se tajuais uudistaa hieman tyyliään.

• kuvitteletko....
        Justiinax kirjoitti:

En kai mä nyt niitä ala kehumaan joista en tykkää ?
        Voin mä kai jotain positiivistakin jostain kirjoittaa( muistakin, kuin Tapsasta).
        Reijo Taipale on ihan kiva, samoin Tomi Markkola, Anna Eriksson ja Yölintu.

Sitäpaitsi mun kritiikki Dannystä oli rakentavaa. Danny ei ilmeisesti katso peiliin ollenkaan, joten jonkunhan sille on kerrottava mille se näyttää, jotta se tajuais uudistaa hieman tyyliään.

...että artistit lukevat suomi 24:sta.

• tikru
        kuvitteletko.... kirjoitti:

Justiinaxlle oli toi viesti tark.

• kuvitteletko.... kirjoitti:

No en tiiä lukeeko, muut artistit, mutta kyllä Danny lukee kaikki itsestään kirjoitetut jutut.

• Caritan

Etkös sinä se sama neito, joka tuolla vävyjen kohdalla piipahti kertomassa, että tällä palstalla tarkoitus keskustella VAIN ja AINOASTAAN musiikista? Ohhoh, miten pääs tämmönen kämmähdys sitten käymään? Tosin mulle se sopii, käsittelen mieluummin asioita ja ilmiöitä kokonaisvaltaisemmin.

Ja toteenhan tuo kuvauksesi Dannysta meni. :o))

• niin..

tämä pitäisi olla musiikkipalsta eikä kerran jonkun muusikon patjana olleiden katkerien pikkulikkojen kaatopaikka!

• niin.. kirjoitti:

tämä pitäisi olla musiikkipalsta eikä kerran jonkun muusikon patjana olleiden katkerien pikkulikkojen kaatopaikka!

Mä en ole ainakaan ollut kenenkään artistin/muusikon patjana, ettäs tiedätte !

• en sinua
        Justiinax kirjoitti:

Mä en ole ainakaan ollut kenenkään artistin/muusikon patjana, ettäs tiedätte !

se jota tarkoitin, tietää kyllä ite. Hölmö akka!

• Katinka

En ota mitään kantaa Dannyyn.!

Minulle ainakin on yhdentekevää
      miltä laulaja näyttää,jos on taitava/osaava
      laulaja..
      Katselin kerran Yle-Teemalta Saksalaista
      baritonia,jonka nimeä en nyt muista.
      Hän oli vaikeasti fyysisesti vammainen(talidomi).
      Mutta miten hän lauloikaan..upeaa kuultavaa..:)

• akki

laulaja Danny on

• Momelli

Omat juttunsa.

• En tiiä, mutta epäilen ,että lukee kaikki jutut missä nimensä vaan mainitaankin.

• vähän
        Justiinax kirjoitti:

En tiiä, mutta epäilen ,että lukee kaikki jutut missä nimensä vaan mainitaankin.

tarkemmin

• vähän kirjoitti:

tarkemmin

No on se sen verran itseriitoisen oloinen ,että varmaan kerää leikekirjaakin itsestään tehdyistä jutuista. Kyllähän se jossain haastattelussakin sanoi ,että haluaa tietää kaiken mitä hänestä kirjoitetaan.

• ??!
        Justiinax kirjoitti:

No on se sen verran itseriitoisen oloinen ,että varmaan kerää leikekirjaakin itsestään tehdyistä jutuista. Kyllähän se jossain haastattelussakin sanoi ,että haluaa tietää kaiken mitä hänestä kirjoitetaan.

...satutäti tuo Justiina.

• ??! kirjoitti:

...satutäti tuo Justiina.

Satutäti... HAH! Ite oot(tai satusetä).
        Ja ihan samaa lukeeko Danny näitä juttuja vai ei. MUN mielestä se on tyylitajuton ja sen pukeutuminen on mautonta. Miettikää nyt ite: farkkuliivit, kimaltelevat paljettipaidat, nahkarannekkeet, kainaloihin asti ylösvedetyt pillifarkut, kauheet kultaiset panssariketjut ranteessa ja kaulassa, hehtaarin kokoiset vyösoljet yms.
        Okei, nyt joku taas valittaa kun märisen ulkonäöstä, mutta kyllä pitäis hieman kiinnittää huomiota siihen pukeutumiseenkin. Tollaset vaatteet sopis ehkä just ja just jollekkin langanlaihalle parikymppiselle jäbälle, mutta ei rotevarakenteiselle yli kuuskymppiselle Dannylle.

• huomattu on
        Justiinax kirjoitti:

Satutäti... HAH! Ite oot(tai satusetä).
        Ja ihan samaa lukeeko Danny näitä juttuja vai ei. MUN mielestä se on tyylitajuton ja sen pukeutuminen on mautonta. Miettikää nyt ite: farkkuliivit, kimaltelevat paljettipaidat, nahkarannekkeet, kainaloihin asti ylösvedetyt pillifarkut, kauheet kultaiset panssariketjut ranteessa ja kaulassa, hehtaarin kokoiset vyösoljet yms.
        Okei, nyt joku taas valittaa kun märisen ulkonäöstä, mutta kyllä pitäis hieman kiinnittää huomiota siihen pukeutumiseenkin. Tollaset vaatteet sopis ehkä just ja just jollekkin langanlaihalle parikymppiselle jäbälle, mutta ei rotevarakenteiselle yli kuuskymppiselle Dannylle.

Kyllä kuule on huomattu, että sun ihailemas ja rakastamas Tapani Kansakaan EI OSAA PUKEUTUA.
        Esiintyy jossain vanhassa kuluneessa mokkatakissa,
        lökkänissä farkuissa ja rämässä villapaidassa.

Kyllä olis Kansan kans syytä katsoo peiliin ennenkuin menee yleisön eteen.

• huomattu on kirjoitti:

Kyllä kuule on huomattu, että sun ihailemas ja rakastamas Tapani Kansakaan EI OSAA PUKEUTUA.
        Esiintyy jossain vanhassa kuluneessa mokkatakissa,
        lökkänissä farkuissa ja rämässä villapaidassa.

Kyllä olis Kansan kans syytä katsoo peiliin ennenkuin menee yleisön eteen.

Kuules nyt ite vaan pallokorva paviaani !
        Tapsa osaa kyllä pukeutua tyylikkäästi ja siististi, mutta ei aina tarvitse laulaa puku päällä.

• huomattu on
        Justiinax kirjoitti:

Kuules nyt ite vaan pallokorva paviaani !
        Tapsa osaa kyllä pukeutua tyylikkäästi ja siististi, mutta ei aina tarvitse laulaa puku päällä.

Kyllä sut on huomattu pallokorva paviaani.
        Kansa ei osaa pukeutua
        Ja sä vedät herneet taas kuten arvasin.

Kansa kävis kyllä kans paviaanista kun menis Korkeasaareen.

ET SÄ JUSTIINA KYLLÄ IHAN TÄYSILLÄ MENE ONKO SULLA JOKU ONGELMA???

• huomattu on kirjoitti:

Kyllä sut on huomattu pallokorva paviaani.
        Kansa ei osaa pukeutua
        Ja sä vedät herneet taas kuten arvasin.

Kansa kävis kyllä kans paviaanista kun menis Korkeasaareen.

ET SÄ JUSTIINA KYLLÄ IHAN TÄYSILLÄ MENE ONKO SULLA JOKU ONGELMA???

No, ehkä Kari Tapio pukeutuu vielä tyylikkäämmin ( myönnän, että hän on Suomen tyylikkäimmin pukeutuva miesartisti), mutta ei Tapsa tulekkaan lavalle esittelemään kirjailtuja puseroitaan, piikkikärki bootsejaan tms. vaan laulamaan .

Hyvä ettet sä ollut Korkeasaaressa silloin, kun sieltä karkasi se yksi paviaani. Ne olisivat pian erehtyneet ja teljenneet sut sinne häkkiin ;)

Kiitos kysymästä . Ei ole mitään ongelmia mulla.

• kyllästynyt
        Justiinax kirjoitti:

No, ehkä Kari Tapio pukeutuu vielä tyylikkäämmin ( myönnän, että hän on Suomen tyylikkäimmin pukeutuva miesartisti), mutta ei Tapsa tulekkaan lavalle esittelemään kirjailtuja puseroitaan, piikkikärki bootsejaan tms. vaan laulamaan .

Hyvä ettet sä ollut Korkeasaaressa silloin, kun sieltä karkasi se yksi paviaani. Ne olisivat pian erehtyneet ja teljenneet sut sinne häkkiin ;)

Kiitos kysymästä . Ei ole mitään ongelmia mulla.

Voi Justiina raukka sua.
        Ei Kari kuule vaatteitaan eikä kenkiään siellä esittele vaan laulaa ja komeesti laulaakin toisin kuin sun Kansa eihän Kansalla ole edes lauluääntä
        määkii siellä lavalla vaan.

Ai sä olit sillon Korkeasaaressa kun yksi paviaani karkas. Ne tais erehtyy lopettaan väärän
        Ongelmiahan sulla riittää se on jo huomattu.

• siilisalli

kuin silloin ennen,

• pettynyt

Danny ei edes jaksanut itse laulaa kuin muutaman kappaleen....taustatytöt vetivät yli puolet showsta! Naurettavaa! Pettynyt! Ison D:N olisin halunnut nähdä! En vain uransa nousussa olevia pikkutyttöjä!

• Veikko
        pettynyt kirjoitti:

Danny ei edes jaksanut itse laulaa kuin muutaman kappaleen....taustatytöt vetivät yli puolet showsta! Naurettavaa! Pettynyt! Ison D:N olisin halunnut nähdä! En vain uransa nousussa olevia pikkutyttöjä!

Mielestäni potenut jo pitkään hengenahdistusta.Muistelen muutamia vuosia sitten kun hän esiintyi TV pitkästä aikaa hän ei tosiaankaan jaksanut laulaa.Mikä osuus sitten on vaatetuksen ylikireydessä jääköön muiden arvioon.

• hyvä
        Veikko kirjoitti:

Mielestäni potenut jo pitkään hengenahdistusta.Muistelen muutamia vuosia sitten kun hän esiintyi TV pitkästä aikaa hän ei tosiaankaan jaksanut laulaa.Mikä osuus sitten on vaatetuksen ylikireydessä jääköön muiden arvioon.

kirjoitit niinkuin asia on! Mies änkeää itsensä joka paikkaan vaikka ei äänikään enää kunnolla kulje! Esittää jotain hiphoppari-teinipelleä mutta kun ei enää "onnaa" niin ei! Fredin hengenahdistuksen ymmärtää hyvin, kun sillä on se ollut aina! Danny-jannu uusiin ikäistensä käyttämiin kuteisiin ja rankalle laihikselle! sen jälkeen Floridaan suomalaiseläkeläisille esiintymään kolleega Eino Grönin tapaan. Karsee äijä sekin. Onneksi rahastaa Floridassa talvet!

• Tapsan Tahdeilla ollut
        pettynyt kirjoitti:

Joo sama oli tahti Nokiallakin. Dannya tulin kuuntelemaan ja katsomaan enkä noita urallaan eteenpäin pyrkiviä kakaroita.

Nisa Sorryja oli myös kiroilemassa lavalla.

Nisa kertoili että on ollut muutaman viikon suomessa ja lähtee takaisin Canarialle missä hänellä on ravintola ja Sakari Kuosmasellakin.
        On se Nisa mennyt hirveen näköiseksi.

• ...................

Menen tänään 31.7.05 kuuntelemaan Dannya Nokialle
      Tapsan Tahtien päätösjuhlaan.

Kerron sitten mitä pidin koska Dannylla on hienojakin kappaleita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7375
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5354
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      247
      4443
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4425
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3197
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2626
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2308
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      28
      2281
    9. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2154
    10. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      32
      2118
    Aihe