Oletko mokannut

Anonyymi-ap

Niin, siinäpä se kysymys, oletko mielestäsi mokannut?

50

395

Vastaukset 50

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Kyllä. Montakin kertaa, jos tarkkaan katsoo.

• Anonyymi00006

Miten siinä niin kävi?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miten siinä niin kävi?

No siis.. Tuleehan elämässä mokailtua. En nyt mitään esimerkkiä osaa laittaa, mutta tottakai. Tekevälle sattuu ja jos ei mitään tekisi, ei myöskään sattuisi.

Tai laitan sittenkin esimerkkejä kuten tämä, että avaa suunsa väärässä paikassa silloin, kun olisi parempi olla hiljaa. Tähän sopii moni tilanne eli ei mitään tiettyä tarkoitusta ole, mutta on ollut juuri tämmöisiä tilanteita. Jotkut huvittaviakin.

Sitten esim. nuoruuden aikaiset mokailut kavereiden yllytyksistä. Piti olla mukana ja elvistellä.

• Anonyymi00003

Olen, ihan inhimillistä.

• Anonyymi00007

Niin, riippuu tietysti, että kuinka loukkaava moka on ja montako kertaa toistunut.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niin, riippuu tietysti, että kuinka loukkaava moka on ja montako kertaa toistunut.

Loukkaava moka? Se nyt on silloin jo ihan tietoinen valinta eikä enää moka.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Loukkaava moka? Se nyt on silloin jo ihan tietoinen valinta eikä enää moka.

Niin onko 🤔? Kyllä kai se silloin on.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Niin onko 🤔? Kyllä kai se silloin on.

No voihan se olla kai tiedostamatontakin, kunnes ei enää ole.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Erään paljon nuoremman henkilön mokat olivat luokkaa kymmenen vuotta! Minusta oli käsittämätöntä se, ettei hän tunnu edes ymmärtävän niiden mokiensa vaikutusta minuun! Siksi päätin jo muutama vuosi sitten, etten koskaan halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan!

• Anonyymi00004

Hänen suhteensa? En.

• Anonyymi00005

mmmmmm

• Anonyymi00008

Mitä tuo tarkoittaa?

• Anonyymi00039

Varmaan sitää biisiä crash test dummies

• Anonyymi00009

Sitäpä tässä yritetään juuri välttää. Mokaamista.
      Naiselta

• Anonyymi00010

Olen .
      Otin yhteyttä ja ihastuin aivan väärään
      Ihmiseen mua ajatellen
      Hän kuuluu jo entiseen elämään
      En osaa ja kykene enää jatkaa
      Kaikki mitä yritän sattuu vain .
      Naiselta miehelle .

• Anonyymi00031

Ihan samoin olisin minäkin voinut kirjoittaa, en ole enää moneen vuoteen jaksanut ns. ymmärtää ihmistä, joka ei sanonut koskaan edes yhtä sanaa minulle! Enkä ole koskaan halunnut yhtäkään oman lapseni ikäistä henkilöä elämääni! Paha moka heti alusta asti!

• Anonyymi00011

En.

• Anonyymi00015

Tosi monta kertaa. Ei sitä oikein halua enää tehdä mitään kysymättä Jumalalta ensin ja rukoilematta. Toimii muuten. Vähemmän mokailee kun rukoilee.

• Anonyymi00017

No onhan se rukoilu pois mokailu ajasta tietysti!

• Anonyymi00018

Varmasti, jos rukoilee tietoisesti, eikä vain apua pyytäen.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Varmasti, jos rukoilee tietoisesti, eikä vain apua pyytäen.

Kuulin jostain ajatelman, että tästä tietää kuka on Jeesuksen seuraaja ja opetuslapsi: Se, joka juttelee hänen kanssaan muulloinkin kuin silloin kun on hätä tai tarvii jotain. Rukous on oikeastaan Jumalan kanssa vietettyä laatuaikaa ja sitä voi tehdä missä vaan. Auttaa kaikkeen, vaikka ei aina heti saa vastauksia kysymyksiin, niin hyvä olo tulee silti aina. Rukous ei ole ikinä kaduttanut tai pahentanut asioita.

• Anonyymi00016

Myöntääkö tarja halonen tänä päivänä virheensä junailemansa miinakiellon suhteen.

• Anonyymi00019

Lopulta en vaikka alkuun kaduin että erosin, se osoittautui lopulta oikeaksi ratkaisuksi. Siinä paljastui paljon toisesta, joten lopulta se säästi paljolta murheelta jatkossa .

• Anonyymi00020

Kaikki joskus mokaa väistämättä mutta se itse asia on se, että mokat kannattaa korjata jos tuntuu että moka on sellainen että se häiritsee omaa eloa tai on todella satuttanut toista. Ehkä se elämän tärkein opetus on (joissain tapauksissa) korjaaminen ja olemalla avoin mokailustaan.

Itse mokasin, häiritsin toista liikaa ja tiedän ettei se ollut mukavaa. Siksi kunnioitan tahtoaan ja olen antanut ja annan olla rauhassa loppuelämän.

• Anonyymi00021

Mokista on hyvä osata ottaa opiksi ja keskustella niistä. Se kai se tarkoituskin on. Olet rohkea kun uskallat myöntää sen, moni ei pysty siihen. Onko hän sanonut sinulle suoraan, että häiritsit? Varmuus tuo selkeyttä.

• Anonyymi00033

Tuo oli hyvä uutinen minulle, jotta pääsen eteenpäin ja haluan löytää 70v miehen ystäväkseni!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tuo oli hyvä uutinen minulle, jotta pääsen eteenpäin ja haluan löytää 70v miehen ystäväkseni!

Todella kauan jatkunut häirintätilanne itseäni paljon nuoremmalta henkilöltä, joka
        ei koskaan tuntunut ymmärtävän koko tilanteen vakavuutta minun puolelta! Stalkkaaminen jatkui vuosien ajan ja se sai minut pelokkaaksi ahdistuneeksi! Minulla ei ole mitään tarvetta enää käsitellä koko asiaa, koska olen voinut kauan huonosti. Enkä halua koskaan olla missään tekemisissä minua todella kauan häirinneen henkilön kanssa! Etsiköön hän apua itselleen, koska sitä hän todella tarvitsee! Minä en ole koskaan edes halunnut oman lapseni ikäistä elämääni ja siksi he, jotka hänet ottivat projektiin mukaan tekivät virheen, koska eivät kysyneet koskaan minulta mitään ennen sen aloitusta!

• Anonyymi00022

Joissain tilanteissa olen mokannut ja joissain en. Eka tilanne oli sellainen, että olin lopulta tyytyväinen, että viivyttelin, koska silloin pääsin näkemään millainen mies oikeasti oli. Hyvä etten koskaan aloittanut hänen kanssa mitään.

Toinen tilanne oli sellainen etten myöskään mokannut, vaan mies mokasi niin, etten pystynyt pääsemään siitä yli tai antamaan anteeksi (eipä sillä että hän olisi koskaan pyytänytkään anteeksi - ei ilmeisesti nähnyt omassa toiminnassaan puutteita).

Kolmannen tilanteen mokasin kun välttelin miestä, kun hän lähestyi (olin kai vähän traumatisoitunut aiemmista kokemuksista ja pelästyin, että sama tapahtuu uudestaan ja panikoin). Mikä tietenkin johti siihen, että tilanne on pitkittynyt ja nyt muita ihmisiä on sekaantunut kuvioon (tai yrittänyt sekaantua) ja nyt joudun välttelemään heitä ettei mies saa väärää kuvaa. Mutta korjaan tämä kyllä vielä, kun taas nähdään kesän jälkeen normaalisti.

• Anonyymi00035

Minulla ei ole mitään tarvetta korjata mitään enää koskaan, minua kauan stalkanneeseen henkilöön liittyen! Inhoan häntä ja hänen tapaansa toimia. Hänessä ei ole mitään sellaista, minkä takia haluaisin häneen edes tutustua! Jo pelkkä hänen näkemisensä laukaisee ahdistuksen ja stressin pintaan välittämösti!
        Olen viime aikoina alkanut pelätä että menetän terveyeteni kohta kokonaan, jos näen hänet jossain! Hän on ainoa ihminen, jota voin rehellisesti sanoa inhottavaksi ihmiseksi! Jos hän vielä kerrankin lähestyy minua, haukun varmasti hänet niin kunnolla, ettei hän enää koskaan uskalla lähestyä minua missään!

• Anonyymi00049

Oletko varma, ettet tietämättäsi ole se joka on itse sekaantunut toisten kuvioon.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Minulla ei ole mitään tarvetta korjata mitään enää koskaan, minua kauan stalkanneeseen henkilöön liittyen! Inhoan häntä ja hänen tapaansa toimia. Hänessä ei ole mitään sellaista, minkä takia haluaisin häneen edes tutustua! Jo pelkkä hänen näkemisensä laukaisee ahdistuksen ja stressin pintaan välittämösti!
        Olen viime aikoina alkanut pelätä että menetän terveyeteni kohta kokonaan, jos näen hänet jossain! Hän on ainoa ihminen, jota voin rehellisesti sanoa inhottavaksi ihmiseksi! Jos hän vielä kerrankin lähestyy minua, haukun varmasti hänet niin kunnolla, ettei hän enää koskaan uskalla lähestyä minua missään!

Voi kauheaa, jos joku aiheuttaa noin pahan olon. Oletko mies vai nainen? Näistä ei ota selvää

• Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Oletko varma, ettet tietämättäsi ole se joka on itse sekaantunut toisten kuvioon.

Olen varma. Kyse on ympärilläni olevista ihmisistä. Ei hänen ympärillään olevista ihmisistä.

• Anonyymi00023

Olen. Näyttäisi kuitenkin, ettei se koitunut kohtalokseni. ❤️

• Anonyymi00025

Mokasin kyllä. Tajuan nyt, että kyse ei koskaan ollut siitä, että olisin tehnyt liian vähän. Tein liikaa, koska ei se mies ollut minusta siinä mielessä kiinnostunut. Voin lohduttautua kuitenkin sillä, etten tehnyt tämän enempää ja sillä, että tiedän, että hän ei ole kiinnostunut. Yritin niin monta kertaa rakentaa siltaa, eikä hän tarttunut yrityksiin. Kiinnostunut mies olisi tarttunut pienempäänkin yritykseen.

• Anonyymi00026

Olen tehnyt helvetin hyviä valintoja.

Nainen joka välittää näyttää sen eikä pidä vain jonakin miehenä sekä naista ei kiinnosta enemmän muut miehet.

Samoin kaikki passiiviset pissis tai pyöreä pirjot saavat jäädä taakse.

Ei vain jaksa.

• Anonyymi00027

Feel you bro, mutta älä kirjoita lkeästi naisista. Eiap

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Feel you bro, mutta älä kirjoita lkeästi naisista. Eiap

*ilkeästi

• Anonyymi00037
        Anonyymi00028 kirjoitti:

*ilkeästi

No jep pieni pyöreys naisessa ei haittaa, mutta ilkeä ei kannata olla, se pilaa aina kaiken, niin miehessä kuin naisissakin.

• Anonyymi00029

En ole mokannut, koska en ole koskaan halunnut elämääni minua paljon nuorempaa henkilöä! Ja noin ajattelin jo heti ensi vuosina! Hänen täytyy viimeinkin hyväsksyä se, etten koskaan halua häntä edes ystäväksi, josta on aina ollut vain kyse!

• Anonyymi00032

Mitä varten jauhat samaa päivästä toiseen?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Mitä varten jauhat samaa päivästä toiseen?

Etkö kyllästy koskaan tähän palstaäijän monotonisen joutavan provokaation kommentoimiseen? Ehkä odotat eri lopputulosta joka kerta tältä omituiselta koiven nostamiseltas. Sivusta

• Anonyymi00040
    • Anonyymi00041

Enpä kyllä viime vuosina esim 2017 varsinkaan

• Anonyymi00042

Hyvä, te sovitte/kuulutte yhteen.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Hyvä, te sovitte/kuulutte yhteen.

Minä en ole vielä pystynyt etsimään ikäistäni uutta ystävää, koska stalkkerin häiriköinnin takia olen voinut todella huonosti jo monen vuoden ajan!

• Anonyymi00044

Se stalkkaaminen oli moka, naiselta.

• Anonyymi00047

Moka joka kesti yli kymmenen vuotta, heh kaikkea sitä saakin lukea!

• Anonyymi00045

• Anonyymi00046

En ole mokannut, koska olen toiminut juuri sellaisella tavalla kuin halusin, jotta stalkkeri jättäisi minut rauhaan! Mutta mutta, toivottavasti häirikkö ei enää koskaan häiritse minua, ksoka silloin minun on pakko haukkua hänet lyttyyn, en jaksa enää koskaan edes nähdä häntä! Kaikki hänen tyyppisensä miehet saavat minut voimaan pahoin!

• Anonyymi00051

Pidän vain lyhyistä tummatukkaisista miehistä ystävyyden merkeissä! Ja iän jo varmasti tiedätte! Pitkää miesyä en halua koskaan halata enkä pysty näkemään itseäni samassa tilassa hänen kanssaan koskaan! Miksi ette halua minun voivan hyvin! Stalkkeria en pysty koskaan edes halaamaan! Koen syvää inhoa häntä kohtaan! Kuinka kukaan voi olla niin nössö, ettei saanut noiden vuosien aikana edes yhtä sanaa sanotuksi ja se muistuttaa lasteni isästä, joka oli samanlainen nössö kuin stalkkeri! Minua ei voi koskaan ostaa rahalla, kun ihminen on puhumaton ja sen lisäksi stalkkeri! Menen poliisiasemalle kertomaan että minua yritetään pakottaa johonkin sellaiseen mihin en koskaan pysty! Olette ällöttäviä! Mieluummin olen aina yksin kuin minua todella kauan stalkanneen ihmisen kanssa samassa tilassa koskaan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      119
      751
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      696
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      668
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      583
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      567
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      542
    7. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    8. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      516
    9. 26
      481
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      463
    Aihe