Oletko omasta mielestäsi totaalinen m*lkku?
Vastaukset 57
- Anonyymi00001
En ole.
- Anonyymi00002
Kyllä olen.
- Anonyymi00004
Miksi olet halunnut olla sellainen?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi olet halunnut olla sellainen?
Olosuhteiden pakosta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olosuhteiden pakosta.
Kerro nyt mikä on sellainen vtun olosuhde!
- Anonyymi00003
Omasta mielestäni en ole. En totaalinen mulgero. Toki tulee tehtyä virheitä, mutta varsinainen mulq en koe olevani.
- Anonyymi00005
Minkälainen nainen kyselee tuollaisia IKÄVÄpalstalla?
- Anonyymi00007
Liian hyvä sulle!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Liian hyvä sulle!
Olen heteronainen.
Joka ei kysele tuollaisia täällä. - Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen heteronainen.
Joka ei kysele tuollaisia täällä.Laitetaanko lippu salkoon?
- Anonyymi00019
Mitä väliä sillä on? Kerrankin ihan hyviä keskustelun aloituksia.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mitä väliä sillä on? Kerrankin ihan hyviä keskustelun aloituksia.
Mieluummin lukisi siitä, miten ihana joku on ja mitä hyvää hän on kaipaajan maailmaan tuonut. Palsta on täynnä pskoja ihmisiä kirjoittamassa muista pskoista ihmisistä. 🤷♀️
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mieluummin lukisi siitä, miten ihana joku on ja mitä hyvää hän on kaipaajan maailmaan tuonut. Palsta on täynnä pskoja ihmisiä kirjoittamassa muista pskoista ihmisistä. 🤷♀️
Aivan, mutta negatiivisena pidetyistä asioistakin on hyvä keskustella. Arvioida itseä. Mielummin niitäkin kuin turhia spämmialoituksia.
- Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
tässä kysyttiin omaa mielipidettä itsestään. Itse reflektointia katsos 😉
- Anonyymi00041
Anonyymi00028 kirjoitti:
tässä kysyttiin omaa mielipidettä itsestään. Itse reflektointia katsos 😉
Jotkut meistä elää hyvin ja tuollaista sekoilua välttäen. Katsos, kun voi itsereflektoida jo ennen kuin tekee typeryyksiä. 😉
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Jotkut meistä elää hyvin ja tuollaista sekoilua välttäen. Katsos, kun voi itsereflektoida jo ennen kuin tekee typeryyksiä. 😉
Kyllä, aivan tuttua minulle.
- Anonyymi00009
rullaan omin avuin kehdosta hautaan et sinänsä
- Anonyymi00011
mee canttura menee viä voit 🖕
- Anonyymi00013
Semmosta minusta ei saa tekemälläkään. Olen hyvin herkkä ja tunteikas. Inhottava sana!
- Anonyymi00016
Oon kyllä todella hyvä tyyppi 🙂
- Anonyymi00029
Hyvä. Mitalit on loppu, toimitusvaikeuksia!
- Anonyymi00038
Anonyymi00029 kirjoitti:
Hyvä. Mitalit on loppu, toimitusvaikeuksia!
Miksi se harmittaa sinua? Koetko onnistumisen tunteita vain jos toisilla menee huonommin kuin sinulla? Mitä se kertoo sinusta?
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Miksi se harmittaa sinua? Koetko onnistumisen tunteita vain jos toisilla menee huonommin kuin sinulla? Mitä se kertoo sinusta?
Olet sekaisin.
- Anonyymi00017
ehkä olen impulsiivisuuspuuskassani sen oloinen🙃
- Anonyymi00030
Eli minkälainen silloin olet?
- Anonyymi00018
Tää oli tarkotettu mulle.
nainen jolla on pienimuotoisia mielenterveys ongelmia(so what), joita olisin kyllä sietänyt.
Annoin vuosia osoittaa oman arvonsa ja vihdoin olen tullut siihen tulokseen ettei ole minkään arvoinen.
Ehkä mä sit oon täys mulkku ja mikälie..- Anonyymi00021
Ei varmasti ole sulle. Tämä on anonyymipalsta. Tiedätkö hänen edes lukevan ja kirjoittavan tällä palstalla?
Juu, jos toisella on jotain mt-ongelmaa, hyvä jos osaa tukea. En tiedä millaisia sinun hänellä on? - Anonyymi00031
Ei ole sulle!
ap
- Anonyymi00023
Totta kai:
1. Odotan ihmisiltä samaa kuin itseltäni
2. Joskus kerron liian suoraan asioita, joita ihmisten sietääkin kuulla
3. En siedä selittelyä, epäloogisuutta ja hypokriittina oleilua
4. Joskus tahdon opettaa ihmisille oppitunnin
5. En saa pidettyä ihan aina kieltäni kurissa koska tahdon olla paholaisen asianajaja
Eli toisinaan vahvasti kyllä.
En kerro valheita jotka pyrkivät vahingoittamaan toisia tai petä. - Anonyymi00024
Naiset tykkää mulkuista.
Ei mulla muuta- Anonyymi00025
Eipä aivan kaikki.
- Anonyymi00032
Ei!
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Eipä aivan kaikki.
Totta osa on lesboja, mutta heistätkin pahatytöt eli mulkkutytöt on parempia kuin kiva ja kiltit
- Anonyymi00026
Oma mielipiteeni, en. Perustellen, että osaan kyllä olla, siihen ajettuna. Tarkoittaa sitä, että olen opetellut kyllä sanomaan vastaan, puolustamaan itseäni, mutta aika turhaahan se on. Olen myös huomannut, että hiljaisuudella ja rajaamisella vastaaminen voidaan tulkita totaaliseksi m*lkkuudeksi.
Joskus on hyvä olla sellainen, mutta parempi osata olla sitä vähän, suojata itseä ja oppia siitä, kuin olla paljon ja olla oppimatta siitä. - Anonyymi00033
Tarpeen vaatiessa kyllä, mutta ylensä en lainkaan.
- Anonyymi00034
Olen tosi hankala. Mutta semmoinen mammanpoika. Haluan naiselta vapaaehtoisesti annettua hyväksyntää, huomiota, rakkautta, hellyyttä. Siksi minun pitäisi olla oikea kullanmuru. Tykkään olla kiltisti. Mutta ihmisen on vaikea nähdä miltä oma käytös muista näyttää. Olen arka, niin voin antaa välinpitämättömän ja ylimielisen vaikutelman.
- Anonyymi00035
Mitä sinä annat sille naiselle, jos haluat nuo asiat ilmaiseksi itsellesi?
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mitä sinä annat sille naiselle, jos haluat nuo asiat ilmaiseksi itsellesi?
Olisin vaan hänen kiltti kullanmurunsa. Rakastaisin kiltisti ja lempeästi loppuelämän.
- Anonyymi00047
Anonyymi00036 kirjoitti:
Olisin vaan hänen kiltti kullanmurunsa. Rakastaisin kiltisti ja lempeästi loppuelämän.
Olisit vain. Olet vain olemasssa ja sen on riitettävä?
Mutta vaadit itsellesi aktiivisia tekoja, hellyyttä, huolenpitoa.
Pitäisköhän sun ensin muuttaa äitisi helmoihin. Hän rakastaa pyyteettömästi - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Olisit vain. Olet vain olemasssa ja sen on riitettävä?
Mutta vaadit itsellesi aktiivisia tekoja, hellyyttä, huolenpitoa.
Pitäisköhän sun ensin muuttaa äitisi helmoihin. Hän rakastaa pyyteettömästiMinähän asun mamman kellarissa.
- Anonyymi00039
En, seison omilla jaloillani. M*ulkut pysyy pystyssä muiden ansiosta.
- Anonyymi00043
Osaan tarvittaessa olla. En perusluonteeltani.
- Anonyymi00044
- Anonyymi00045
En, en osaa olla sellainen.
Olen rehellinen enkä siedä salaisuuksia.
Olen yliajattelija ja nämä m*lkut ympärilläni jotka sotkevat jokapäiväistä elämääni vievät mun elämän energiaani.
Silti pysyn pystyssä enkä muutu kuspääksi. - Anonyymi00046
En. Hän on myös enkeli.
- Anonyymi00048
En ole.
- Anonyymi00049
Ennemmin kannattaa kysellä aina itseltään näitä kysymyksiä kuin muilta.
- Anonyymi00055UUSI
Itseltähpn kysytäänkin, ihan jokaiselta!
- Anonyymi00050UUSI
Kaipa se pitäisi uskoa olevansa on haukuttu sovinistiksi kusipääksi ja kaikeksi niiden väliltä mikä on seuraus kun kieltäytyy tarjotusta pillusta
- Anonyymi00051UUSI
Vaikutat järkevältä minun mielestäni.
- Anonyymi00056UUSI
Tätä palstaa kun lukee ja vääntää eräiden kirjoittajien kanssa, niiin voi olla että heille pikkasen m*lkummin voin vastailla vaikka en ole ilkeä oikeasti.
- Anonyymi00060UUSI
En, vaan olen totaalinen vittupää.
- Anonyymi00062UUSI
Miksi haluat olla sellainen?
- Anonyymi00063UUSI
Kyllä
- Anonyymi00065UUSI
Hieman voimakas nimitys mutta ehkä väärin tulkittu ja nykytyyliin helposti myös sitten mulkeroitu. Johtunee suljetuista tunteistani, mihin kasvoin jo nuoresta pitäen ja ovat nykyään osa minua.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 116719
- 77673
- 48648
- 46573
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39566- 60542
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516- 26471
- 52444