https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/764a7a75-cebb-43f4-b4da-0b635ea5e444
Mikä siinä on ettei niitä toukkia osata, jakseta tai vaivauduta kasvattamaan? Jos perusvelvollisuudet eivät kiinnosta, tulee toukka abortoida!
Vapaan kasvatuksen loiset
8
101
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
On kummallista porukkaa. Häiriköivät, lepäävät työttömyyskortistossa ja kuntosalin lattialla. Ajattelin tänään kun kävi salilla, juoksin siinä , vaikka minulka on krooninen kipusairaus. Tuli tytär. Oli niin fiininä ja mannekiininä. Sitten istahti lattialle, makasi lattialla puhelin kädessä kun minä juoksin siinä.
- Anonyymi00002
Kuntosalin uusi nimi voisi olla Makuusali.
- Anonyymi00003
Paskat, kerrankin oikeaa meininkiä. Itse riehuin ja olin päissäni koko 1980-luvun.
- Anonyymi00005
On niitä onneksi järkeviäkin nuoria. Usein nuo rettelöijät ovat jonkun elämäntapajuopon jälkeläisiä.
- Anonyymi00006
Mistä sinäkin kyylä muka tiedät minkälaisen kasvatuksen tuloksia ovat?
- Anonyymi00007
Taitaapa itse kyylien kyylä kommentoida noin ikävästi tätä asiaa. On vieläpä jäävo kommentoimaan, koska on saanut kyylämäisen kasvatuksen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Taitaapa itse kyylien kyylä kommentoida noin ikävästi tätä asiaa. On vieläpä jäävo kommentoimaan, koska on saanut kyylämäisen kasvatuksen.
Kyylä nimittelee muita loisiksi mutta uhriutuu sitten itse kyylä sanasta.Ei ole vaikea arvata minkä puolueen tyyppi on kyseessä.Aivan ehta persuhan se siellä.
- Anonyymi00008
Tätä se on, kun ns. vapaan kasvatuksen saaneet vanhemmat eivät osaa kasvattaa omia jälkeläisiään käytöstavoille, vaan malli on todennäköisesti tullut kodista, että kännipäissä öykkäröidään ja riehutaan.
Jos alaikäiset mesovat ja riehuvat kännissä festareilla, niin kuinkahan siellä kotona on riehuttu kännissä pienten lasten läsnä ollessa. Viina on viisasten juoma, mutta sitä junttisuomalaiset eivät vieläkään ymmärrä.
Lapset ovat vanhempiensa käyntikortteja, se todella pitää paikkansa. Jos lapsille on kotona opletettu hyvät käytöstavat, ei ole tarvetta kännätä itseään umpitunneliin ja riehua julkisilla paikoilla erityisesti festareilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591260
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571188Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331132Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71010- 1011004
- 49827
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5815Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27771Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192706- 71669