Vapaan kasvatuksen loiset

Anonyymi-ap

8

101

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On kummallista porukkaa. Häiriköivät, lepäävät työttömyyskortistossa ja kuntosalin lattialla. Ajattelin tänään kun kävi salilla, juoksin siinä , vaikka minulka on krooninen kipusairaus. Tuli tytär. Oli niin fiininä ja mannekiininä. Sitten istahti lattialle, makasi lattialla puhelin kädessä kun minä juoksin siinä.

• Anonyymi00002

Kuntosalin uusi nimi voisi olla Makuusali.

• Anonyymi00003

Paskat, kerrankin oikeaa meininkiä. Itse riehuin ja olin päissäni koko 1980-luvun.

• Anonyymi00005

On niitä onneksi järkeviäkin nuoria. Usein nuo rettelöijät ovat jonkun elämäntapajuopon jälkeläisiä.

• Anonyymi00006

Mistä sinäkin kyylä muka tiedät minkälaisen kasvatuksen tuloksia ovat?

• Anonyymi00007

Taitaapa itse kyylien kyylä kommentoida noin ikävästi tätä asiaa. On vieläpä jäävo kommentoimaan, koska on saanut kyylämäisen kasvatuksen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Taitaapa itse kyylien kyylä kommentoida noin ikävästi tätä asiaa. On vieläpä jäävo kommentoimaan, koska on saanut kyylämäisen kasvatuksen.

Kyylä nimittelee muita loisiksi mutta uhriutuu sitten itse kyylä sanasta.Ei ole vaikea arvata minkä puolueen tyyppi on kyseessä.Aivan ehta persuhan se siellä.

• Anonyymi00008

Tätä se on, kun ns. vapaan kasvatuksen saaneet vanhemmat eivät osaa kasvattaa omia jälkeläisiään käytöstavoille, vaan malli on todennäköisesti tullut kodista, että kännipäissä öykkäröidään ja riehutaan.

Jos alaikäiset mesovat ja riehuvat kännissä festareilla, niin kuinkahan siellä kotona on riehuttu kännissä pienten lasten läsnä ollessa. Viina on viisasten juoma, mutta sitä junttisuomalaiset eivät vieläkään ymmärrä.

Lapset ovat vanhempiensa käyntikortteja, se todella pitää paikkansa. Jos lapsille on kotona opletettu hyvät käytöstavat, ei ole tarvetta kännätä itseään umpitunneliin ja riehua julkisilla paikoilla erityisesti festareilla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1260
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1188
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      133
      1132
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1010
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      101
      1004
    6. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      49
      827
    7. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      815
    8. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      771
    9. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      192
      706
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      669
    Aihe