Selkokieli on tarpeellinen

Anonyymi-ap

Suomessa selkokieltä tarvitsee jopa 812 000 ihmistä.
Tämä on noin 11–14 prosenttia maan väestöstä.
Sitä tarvitsevat esimerkkiksi äkkäät ja muistisairaat:
Vanhat ihmiset, joiden on vaikea ymmärtää vaikeaa tekstiä.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Miksi et halua kaivattusi

        kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
        Ikävä
        125
        1188
      2. 70
        1121
      3. Carunan hinnat

        Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
        Maailman menoa
        93
        878
      4. Koetko vielä et

        Olen elämäsi rakkaus?
        Ikävä
        77
        771
      5. Joko uskallat.

        Huomenna nähdään.
        Ikävä
        45
        771
      6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

        Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
        Hyrynsalmi
        39
        723
      7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

        ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
        Ikävä
        25
        658
      8. Oletko tullut siihen

        Tulokseen ettet saa minua
        Ikävä
        67
        643
      9. Mitä luulet

        Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
        Ikävä
        39
        526
      10. Mitä kysyisit

        Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
        Ikävä
        67
        509
      Aihe