Jos sanot että rakastat minua? Mitä se tarkoittaa käytännössä?
Vastaukset 29
- Anonyymi00002
En voi sanoa noin, olen ihastunut.
- Anonyymi00008
Sama
- Anonyymi00003
R on ihana.🌹
- Anonyymi00029
🤔🤔
- Anonyymi00004
En aja yli.
- Anonyymi00016
😂
- Anonyymi00005
No alkuun sen on..
https://www.youtube.com/watch?v=nS_o-_vjVbk&list=RDnS_o-_vjVbk&start_radio=1 - Anonyymi00006
Onpa ikävää, jos mies sanoo tarkoittamatta sitä…
- Anonyymi00007
Sitä, että haluaisin jakaa elämäni rakkaimpani kanssa.
-Jiille- Anonyymi00019
Niinkuin myös...J
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niinkuin myös...J
Tuo oli joku muu
- Anonyymi00009
Sitä, että rakastan ja haluan olla kanssasi. ❤️ joku päivä yhdessä. Nyt miten on mahdollista.
- Anonyymi00021
En usko sen olevan mahdollista enää koskaan kenenkään kanssa! Olen eronnut ja erosta jo noin 20 vuotta aikaa! En jaksa enkä halua elää yhdessä kenenkään kanssa! Olen tykännyt yksin olemisesta ja koen sen sopivan minulle todella hyvin! Ainoa mitä haluan on löytää pelkkä ystävyyssuhde noin 70v miehen kanssa ja asuisimme omissa kodeissa!
- Anonyymi00010
Ei mitään. Se on tunne mitä tunnen. Mutta tiedän, että se on väärin kaikkia kohtaan.
Naiselta- Anonyymi00012
Kuulostaa epävakaalta
Eikä oikealta rakaudelta
Sivusta
Oikeassa rakkaudessa
te olette yhdessä
Olette onnellisia
Ja se ei ole väärin - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuulostaa epävakaalta
Eikä oikealta rakaudelta
Sivusta
Oikeassa rakkaudessa
te olette yhdessä
Olette onnellisia
Ja se ei ole väärinSinä tässä vaikutat epävakaalta 😂
sivusta
- Anonyymi00011
Onko sulla muutama tunti aikaa niin voin kertoo 😍 Sitten tarvitaan, ööö, loppuelämä niin voin havainnoillistaa konkreettisesti ❤️
- Anonyymi00014
On miehiä joita voi suukotella pöpiksi ja höpöksi, voivat yrittää karkuun mutta sittenpä lähtevät en estele 🤷🏼♀️
- Anonyymi00015
Se tarkoittaa mulle sitä, että haluan hänelle ennen kaikkea hyvää. Arvostan häntä sellaisenaan, tukisin häntä haaveissa ja elämässä yleensä. En estelisi häntä elämästä hyvää elämää, hän olisi vapaa, mutta silti rakas. Minulle lähtökohta tietysti olisi loppuelämän suhde, mutta niin kuin tiedämme, se ei läheskään aina toteudu syystä tai toisesta. Jos rakkaus loppuu siitä avoin keskustelu, mutten pettämisen tielle lähtisi. Jos suhteessa ei hyvä olla, sitten erotaan ja elämä jatkuu, ehkä myöhemmin ystävyytensä<3 ei elämästä kannata liian hankalaa tehdä, jos toivoo toiselle hyvää, irti päästäminenkin voi olla teko mitä voi myöhemmin arvostaa. Että näin.
Tää nyt lähti rönsyilee, hah! Erotkin nostin jo esille, onpa suuta rakkautta. On kyllä on, mutta ajatuksia tilanteeseemme. - Anonyymi00017
Että olisin omasta vapaasta tahdostani kumppanisi ja paras ystäväsi.
- Anonyymi00022
Hyvä vastaus
- Anonyymi00018
Tämä on sinulle mies jolle annoin lempinimen Rakkaus ❤️
Minulla rakkaus tarkoittaa sitä, että tunnen koko kehossasi joka sojullani voimakasta vetoa sulautuen yhdeksi.
Se on sitä, että hän on minulle niin arvokas etten tekisi mitään sellaista mikä loukkaisi häntä syvästi tai rikkoisi hänen rajoja tai luottamustamme toisiimme.
Se on syvää lojaaliutta, yhteyttä, avoimuutta ja välittömyyttä.
Se on altruistista halu auttaa, tukea, olla läsnä ja suojella.
Se on voima joka saa auttamaan ja tukemaan toista vaikeiden hetkien ja elämäntilanteiden yli ja pysymään yhdessä vaikka se olisi kuinka raastavaa tahansa.
Se on syvää ymmärrystä, anteeksiantoa ja hyväksymistä sellaisena kuin hän on, omaa itseä silti unohtamatta
Se on lempeyttä ja myötätuntoa, kärsivällisyyttä joustavuutta omia rajoja unohtamatta.
Se on halu ja valinta ottaa askelia samaan suuntaan yhdessä, ei vain välillä vaan tiedostaen kaikkien askelien kuljettavan johonkin suuntaan. Joko rikkovan tai rakentavan.
Se on syvää hyväksyntää realiteetteja kohtaan unohtamatta omia rajoja ja tarpeita niin, että vaikka toisen kanssa ei olisi suhteessa ei unohda itseään ja elämäänsä, mutta pyyteetön rakkaus toista kohtaan silti säilyy sillä rakkaushan ei ole väkisin kiinni pitämistä vaan irtilaskemista ja toisen valinnan vapauden kunnioittamista samalla kun itse valitsee hänet sydämessään jokapäivä uudelleen.
Se on jotain niin pyhää ja kaunista ettei sitä voi sanoin kuvailla. Se on kuin valo joka säteilee sielusta hellyytenä ja lukemattomissa muodoissa ja väreissä. Sitä kaikkea se minulle on ❤️🌞 - Anonyymi00024
Minä sanoisin naiselle noin joka päivä jos saisin olla hänen miehensä. Tarkoittaa käytännössä että hän on minun ainoa nainen ja rakkainta maailmassa minulle.
- Anonyymi00025
Kaunista
- Anonyymi00026
Minä en halua olla missään tapauksessa yhdessä kenenkään kanssa joka ikinen päivä. Menettäisin oman rauhani kokonaan ja mies vaatisi tekemään kotitöitä ja koska minulla ei ole mitään tarvetta enää rakastua keneenkään, niin en myöskään voisi osoittaa rakkauttani mitenkään yhdellekään miehelle koskaan! Pakit tulee ihan varmasti kaikille jotka noin ajattelevat! En enää koskaan halua asua yhdenkään miehen kanssa!
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minä en halua olla missään tapauksessa yhdessä kenenkään kanssa joka ikinen päivä. Menettäisin oman rauhani kokonaan ja mies vaatisi tekemään kotitöitä ja koska minulla ei ole mitään tarvetta enää rakastua keneenkään, niin en myöskään voisi osoittaa rakkauttani mitenkään yhdellekään miehelle koskaan! Pakit tulee ihan varmasti kaikille jotka noin ajattelevat! En enää koskaan halua asua yhdenkään miehen kanssa!
Sano nyt vielä, että etsit ikäistäsi 70v lyhyttä miestä
- Anonyymi00028
Minulle rakkaus olisi tässä tapauksessa, ennen kaikkea syvää ymmärrystä toisen kipua kohtaan, se on se joka ehkä lopulta meidät voisi yhdistää, että elämä kuljettikin näin<3
- Anonyymi00030
Kuka kenelle
- Anonyymi00031
Että välitän hirmu paljon ja että tahdon olla sinun kanssa yhdessä. Haluan myös tuntea sinut läpikotaisin ja kuulua elämääsi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 161916
- 86770
- 57751
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?63684- 46623
- 60572
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71556Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44537Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35535- 26521