Jostain syystä olet tänään tullut mieleeni. Mielestäni asiat jäi selvittämättä kunnolla, kun sinä suutuit ja katkaisit välit. Ehkä sinäkin mietit minua tänään?
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Kyllä minä ajattelen sinua paljon mies
Meillä edelleen jokin syvä yhteys❤️🩹
Naiselta miehelle- Anonyymi00002
Mistä suutuit?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mistä suutuit?
Mies ei huomio yhtään minun muuta elämääni tai miten voin tai jaksan .
Hän tarvitsee minua vain yhteen asiaan
Muuten olen arvoton
En tärkeänää.
Ihmisellä jolla enpatiakykyä ja välttämistä muistakin kun omista. tarpeista iskisi hätä kun toinen sanoo et voi pahoin.
Tämä yksilö haluaa vain sen mitä on itse vailla .
Minä olen pyytänyt lupaa lopettaa mutta ei kuuntele ei piittaa - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mies ei huomio yhtään minun muuta elämääni tai miten voin tai jaksan .
Hän tarvitsee minua vain yhteen asiaan
Muuten olen arvoton
En tärkeänää.
Ihmisellä jolla enpatiakykyä ja välttämistä muistakin kun omista. tarpeista iskisi hätä kun toinen sanoo et voi pahoin.
Tämä yksilö haluaa vain sen mitä on itse vailla .
Minä olen pyytänyt lupaa lopettaa mutta ei kuuntele ei piittaaTilanne sopis muuten, mulle, mutta mä kyselin aina, että mikä on hätänä ja miten voit? Halusin auttaa ja tukea kaikessa.
Jälkikäteen tietysti on auennut asiat, että miksi toinen oli niin estynyt. Surullista sekin.
- Anonyymi00004
Kantsii ehkä lukea se mun tänään lähettämä viesti vaik en ole tuo jolle kirjoitit. Huomaat mistä ne fibat tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691049
- 60842
- 86800
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46673
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko77616- 62599
- 28575
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35575Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569