Yhteys häviää. Hiljalleen
Vastaukset 27
- Anonyymi00001UUSI
Näin käy.
- Anonyymi00002UUSI
Parempi niin silloin myös unohtaa eikä tunne enää kipua.
- Anonyymi00016UUSI
Ei se kyllä todellakaan noin mene kaikilla.
- Anonyymi00003UUSI
OK.
- Anonyymi00004UUSI
Miksi tahdot etääntyä?
- Anonyymi00005UUSI
Ei tarvitse enää pettyä miljoonatta kertaa.
- Anonyymi00011UUSI
🫂🫂🫂🩷
Kenelle meni?
- Anonyymi00006UUSI
Ei tarvitse enää arvailla. Ole siellä ja aloita uudet jutut.
- Anonyymi00008UUSI
Ei minulla ole ollut mitään yhteyttä keneenkään, eikä ´todellakaan stalkkeriin! Sinua, sinua inhoan...
- Anonyymi00010UUSI
Ookkohan sä se? 70v mies? Projekti? Stalkkeri? Nää on kuultu. Puurot ja vellit sekaisin. Jotain tuttua sisällössä
- Anonyymi00009UUSI
Minulla ei ole ollut minkäänlaista yhteyttä stalkkeriin, eikä tule koskaan olemaankaan! Joka kerta kun olen nähnyt hänet olen voinut kerta kerralta huonommin! Nyt tuntuu siltä kuin sydän yrittäisi hakata itsensä rinnasta ulos! Olen kauhuissani ja pakko ottaa nukahtamislääkettä koska muuten sen saa unta.
- Anonyymi00013UUSI
Okei, no ompa paha. Mitä kaikkea se stalkkeri sulle tekee?
- Anonyymi00012UUSI
Joo näin käy kun mies haluaa vain seksiä ja nainen kaipaa suhdettakin .mutta vetäytyy kun tietää miehelle olevan muitakin naisia .ehkä suhde ja varmuudella perheen .
Ei tee mieli tunkea yhtään lähemmäs . - Anonyymi00014UUSI
Ollaanko me etäännytty. Tunteeni ovat kyllä mies niin vahvoja, että ne ei lopu ja tunnen mikä on oikein. Toivoisin että et tahdo etääntyä, vaan saisimme nauttia toisistamme loppuelämän. Nainen 🩷. K
- Anonyymi00015UUSI
Aika hiljaa hiljalleen täytyy sitten olla kun ei tunnu vielä mitään muutosta täällä.
- Anonyymi00017UUSI
Hiljalleen, hiljalleen. Huomaan sen itsekin välillä.
- Anonyymi00018UUSI
Kuka sen niin halusi?
Kuka sen yhteyden poikkasi?
En ainakaan minä.
En poikkassut yhteyttä,
enkä halunnut yhteyttä poikki.
Näin en selviä tästä ikinä.
-naiselta joka häviää itsekin hiljalleen pois- - Anonyymi00020UUSI
hahaha jep. elämä on. 🙆🏼♀️
- Anonyymi00021UUSI
Ei minulta...
- Anonyymi00022UUSI
Mutta ei se kyllä todellakaan noin mene kaikilla...
- Anonyymi00023UUSI
No kannattiko?
- Anonyymi00024UUSI
Mikä kannattiko?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mikä kannattiko?
Etääntyä.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Etääntyä.
Tottakai
- Anonyymi00027UUSI
Itselläni oli helpompi olla silloin, kun tapasin ihmisiä ja meillä oli yhteistä toimintaa. Nyt kun en jaksa juosta missään, on pakko kohdata omia tunteita täällä, yksin kotona. Toivottavasti tässä olotilassa ei menisi vuosikausia. Olen ottanut välimatkaa kaikkeen, kaikkiin. Nousen vielä tästä. Ja ehkä vähän viisaampana. Mutta en sit tiiä kuitenkaan.
- Anonyymi00028UUSI
Kyllä se ohi menee, vaikka tämä hetki voikin tuntea kidutukselta. Myöhemmin ihmettelee, et mi ihmettä edes ajattelit. Tunteet viilenee, usko pois.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kyllä se ohi menee, vaikka tämä hetki voikin tuntea kidutukselta. Myöhemmin ihmettelee, et mi ihmettä edes ajattelit. Tunteet viilenee, usko pois.
Mutta en varmaan toivu tästä elämästä enää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251158
- 681062
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93828- 77761
- 45741
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la38694- 67633
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka24607Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?38518Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44477