Kokkolan pysäköintivalvonta

Anonyymi-ap

Minä en ainakaan tarvi tälläistä palvelua veroeuroilla, olisi parempiakin kohteita. Nyt jopa sunnuntaisin kuljetaan, ei oo ilmaisia parkkipaikkoja. Monissa taloyhtiöissä ei ole ollenkaan vierasparkkeja ja vähäisetkin kaupungin alueet vähennetään. Kokkolassa on hyvä "palvelu" , lainausmerkeissä. Prk.!

9

73

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyseessä ei ole palvelu, vaan sääntöjen valvonta. Ei pysäköintikielto määrittele viikonpäivää, ellei liikennemerkillä ole toisin määrätty. Älä marise turhasta. Säännöt on tehty noudatettavaksi.

• Anonyymi00002

pyörä on keksitty ja onhan sulla terveet jalat todennäköisesti. moni pyörätuolilla liikkuva kulkee päivittäin lumessa ja sateessa useita kilometrejä kauppaan ja asioille.
      ei joka paikkaan tarvitse autoa.
      laiskoja mätisäkkejä täällä sen sijaan on jotka jättävät autot talojen eteen ja kerrostalon pihoille.
      vievät jopa ostokset autolla oven eteen, kun eivät jaksa kävellä muutamaa metriä ja sitten ihmetellään, kun on niin läskiä sakkia. no minsiköhän on lihavia ihmisiä. siksi, kun ei jakseta kävellä muutamaa metriäkään . jopa roskat viedään autolla.
      vanhukset ymmärrän ja jos on vaivoja, mutta lihavuus ja laiskuus on tekosyy .

kyllä voisi parkkisakot olla kalliimpiakin ja bensa.

• Anonyymi00003

No jos ei veroeuroilla muuta haittaa saa niin on tuokin jotakin. 😂

• Anonyymi00004

Jos taloyhtiössä ei ole vierasparkkeja niin miten se on pysäköinninvalvonnan syytä?

• Anonyymi00005

No pässi, jos ei ole omaa niin joutuu johonkin pysäköimään, katu ym.alueille. Pitääkö oikein rautalangasta vääntää, ymmärrys hoi!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No pässi, jos ei ole omaa niin joutuu johonkin pysäköimään, katu ym.alueille. Pitääkö oikein rautalangasta vääntää, ymmärrys hoi!

kokkola on niin pieni kaupunki, että helposti voi kävellä vaikka sinne kaverille, jos ei ole vieras paikkaa senkin pukki.
        tai sitten jättää kauemmaksi ja kävelee.
        minkä takia autolla pitää päästä oven eteen?
        kaikissa taloissa ei ole vieraspaikkaa koska sinne ei kaivata vieraita hahaaha

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jos ihmeinen on niin Pässi että ostaa tai vuokraa kerrostaloasunnon että siinä ei ole vieraspaikkaa niin se on oma valinta. Ehkä asukas ei tarvitse vieraita tai asukas on itse niin Pässi että täytyy elää oman virheensä kanssa.

• Anonyymi00007

Hyvä, että valvotaan autojen pysäköintiä. Kaikkiin kerrostalo pihalla ei mahdu parkkipaikkoja

• Anonyymi00008

Eiköhän tämä maksa itse itsensä ja se on lakisääteinen asia. Hyvä että on olemassa, millainenhan olisi pysäköinti järjestys ilman sitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1376
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1013
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    8. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      522
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe