Kuka ostaa nykyisin lieksasta talon 80 000 eurolla?? Eikö toi oo tyhmyyttä??
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Se on hulluutta. Joku oli ostanut hirsitalon 500 euroo lehessä oli ja vielä etelämpänä
- Anonyymi00002
80 000 eurolla pitää lieksasta saada jo 15 taloa!
- Anonyymi00003
Heti kun lieksan kateus, juoruilu ja pahantahtoinen kyttäys muuttuu alueella luotettavuudeksi, lähimäisenrakkaudeksi, oikeamielisyydeksi ja moraaliksi, niin hyvin voi olla että lieksasta kannattaa ostaa silloin taloja korkeaan hintaan.
nyt asenneilmapiiri on luotaantyöntävä ja oksettava- Anonyymi00004
Aivan kuten sinäkin... 🤢🤮
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aivan kuten sinäkin... 🤢🤮
No se on sun mielipiteesi. En määrittele omaa arvoani sinun mielipiteesi kautta. Minulla on oma identtieetti ja arvomaailma niin en ole riippuvainen mielipiteistäsi nyt enkä huomenna.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
No se on sun mielipiteesi. En määrittele omaa arvoani sinun mielipiteesi kautta. Minulla on oma identtieetti ja arvomaailma niin en ole riippuvainen mielipiteistäsi nyt enkä huomenna.
Mutta silti vaan olet luotaantyötävä ja oksettava. Onko kukaan koskaan edes pannut sinua paljaalla?
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mutta silti vaan olet luotaantyötävä ja oksettava. Onko kukaan koskaan edes pannut sinua paljaalla?
Sinunkin mielipiteesi, niin sairas kuin se onkin, on vain sinun mielipiteesi. Kukaan muu ei sinun mielipiteellesi pistä paskankaan arvoa, koska se on täyttä vainoharhaista houretta.
- Anonyymi00006
Eurokin on euro liikaa.
- Anonyymi00009
Kyllä minä ostan mieluummin 25 neliön yksiön Helsingistä 1. 450.000 miljoonalla! Saa rahoilleen vastinetta jos on 1800 - 1900 rakennettu mörskä!
- Anonyymi00010
80 000 euron hintaan pitäisi saada koko lieska ja silti ostaja tekisi huonot kaupat
- Anonyymi00012
Kuuluuko kauppaan lieksan alkon varasto...? 🤔
- Anonyymi00013
Tosi surkeaa jos 80 000 eurolla osta talon. Minulla olisi parhaalla paikalla myytävänä talo, hinta 355 000euroa.
- Anonyymi00015
Kuulutko Westendin työväenurheilijoihin?
- Anonyymi00014
Lieskassa asunnot ovat lähes täysin arvottomia. Ei niillä ole kuin asumisenarvo. Myyntiarvo nolla. Ei pankit anna edes lainaa, jos haluaa Lieskasta ostaa talon. Eikä ihmekään. Se on ihan järkeen käypää. Syrjäseudut hiljenee ja hiipuu, ei taloilla ole mitään arvoa. Jos joku haluaa ostaa talon ja saa jostain kaivettua rahat, sillä saa vain paikan missä voi asua, mutta mitään muuta arvoa sillä ei ole.
Lieskan seutu on arvioitu pankkien toimesta nolla alueeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202532Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101230- 1081042
- 721018
- 98966
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88864- 98834
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34781