Meillä on välimatkaa paljon. Silti mietin sua välilä. Vaikka eihän meillä paljoa ole takana näkemistä vaikka olemme tienneet toisemme jo pidemmän aikaa. Haluan vain toivottaa sinulle hyvää elämään ja että joskus ajattelen sinua.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Ihana T mies 💗💗💗💗💖💖💖
- Anonyymi00002
Mietitkö ikinä minua, ihanus?
- Anonyymi00003
Every day
- Anonyymi00004UUSI
Niin olin kiva ja olen edelleen enää ole mitään tunteita tuollaista idiotti ihmistä kohtaan edes olis sun pitäny tietää mitä sanot mut ei idiootti sanoo aina joka kerta kun yhteydessä ollaan oot ihan vitun tyhmä ämmä ei voi mitään blondilla on tyhmät aivot
- Anonyymi00005UUSI
ajattelen sinua.
- Anonyymi00006UUSI
Hastala vista baby. Anna vaatteesi! Tarvitsen myös autosi avaimet.
T800 - Anonyymi00007UUSI
Kai te elämän nettovoittajat olette jo sisäistäneet että tämä itselleen kirjoitteleva setä kokee olevansa ns kaikki kirjaimet? Myös j a ö p c jne
- Anonyymi00008UUSI
Kirjoittaa täällä muutkin kuin vain hän. Tekevät myös aloituksia eikä vain hän.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kirjoittaa täällä muutkin kuin vain hän. Tekevät myös aloituksia eikä vain hän.
Jaa ittestät puhut gubbe kolmannessa persoonassa voi kuinka viekasta johdattelua. Ennen miehet oli miehiä nykyään netin kautta skeemoja rakentavia balleriinoja
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jaa ittestät puhut gubbe kolmannessa persoonassa voi kuinka viekasta johdattelua. Ennen miehet oli miehiä nykyään netin kautta skeemoja rakentavia balleriinoja
Viekas? Jaahas, turha sulle on väittää, kun et usko näköjään koskaan, että kaikki eivät ole miehiä sukupuoleltaan. Minäkään en.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Viekas? Jaahas, turha sulle on väittää, kun et usko näköjään koskaan, että kaikki eivät ole miehiä sukupuoleltaan. Minäkään en.
Niin no mm latentti naisviha saattaa heikentää johdonmukaista ajattelua. Ei sulle. Lukijoita ivaan kun esim tälläinen toistaitoinen länkytys ns riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..8684Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557