Mutta miksi et halua olla? Mitä olen tehnyt sulle?
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Luit viestit muttet vastannut niihin niin ajattelin että olen häirikkö
- Anonyymi00002
Ehkä annoit ymmärtää että olet kiinnostunut mutta hän ei ole pätkääkään ja siksi ei halua olla missään tekemisissä?
- Anonyymi00003
ihmisiä on varmaan uhrattu ja elämät pilattu teidän takia. ootte lisänä syönyt niistä kaikkea. toimittanut turhaan hoitoon ja hakannut kaikesta, syyttänyt kaikesta jne. mutta veitset hakattu, saatte kaikkea takaisin. itse hakkaan aina mitä mulle teitte ja tekijöitä.
- Anonyymi00009
Eli sinä oot aloittajaäijä saanut joskus köniin kerran pari ja iso mies et siitä oo vielä yli päässyt. Näinkin tämän mustan messun voi nääs tulkita. Pankaa ns uurnaan tämä kerronta jo viimein.
- Anonyymi00004
laittanut hakkasjien kanssa samaan ryhmään, varastanut väkisin ja ohjannut kaikkea muille. hyi vittu mitä sakkia ootte, toivotaan että joka hakkaus kolahtaa takaisin itseenne.
- Anonyymi00005
Piti kolme vuotta seurata sitä ja pidin tätäkin hakkaus asiaa ihan pösilönä mut olen omin silmin nähnyt tuon siirron.
- Anonyymi00006
Kavereita sukulaisia oon estänyt koska en ole juttu tuulella.
Jotkut on vaan ei anna tilaa tarpeeksi.
Jotkut on loukanneet ja takuulla tietää googlesta katsomalla miten joku reakoi semmoiseen.- Anonyymi00010
Millä tavalla ”reakoi” palstaäijä yli-reakoi, ali-reakoi semi-reakoi muuta mitä? Pienikin yksityiskohta voi avata uudelleen
- Anonyymi00007
En ole estänyt, poistin tilin ainakin toistaiseksi.
- Anonyymi00008
Siitä on jo aikaa. En halua olla tekemisissä niin vahingollisten ihmisten kanssa.
- Anonyymi00011
Ei halua olla yhteydessä sillä hetkellä.
- Anonyymi00012
No mietippä niitä sun viestejäsi no omapahan oli vikasi
- Anonyymi00013
Jaa oletko sinä itse estänyt henkilökohtaisesti tämä trollusedän vai tulitko purkamaan mielipahaa yleisellä tasolla sen kirjoittamia herjoja kohtaan jotka menee ihon alle ja päädyt joka kerta syyttelemään siihen draamaan osatonta hlöä? Paranemisia sinne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470