Nukuin pari tuntia, heräsin. Ja oikea jalka, reiden päällinen, on niin kipeä, että oli vaikeuksia nousta ylös sängystä. Onneksi on nuo sängyn reunatuet. Samaten selässä siellä, täällä kipua, kuin olisi jollain lyöty, kepillä piesty.
Tulin hörppimään pienen kupillisen kahvia ja menen taas kohta pehkuihin.
Nää yhtäkkiä alkaneet kivut on outoja.
Yöllinen serenadi
12
60
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Laitoin Voltarenia ja hiukan auttoi. Mietin, että taisin eilen tai toissapäivänä itse tuota jalkaani rajusti kädelläni hieroa, samaten painella sormilla selkäni eri kohtia. Ehkä siitä lihakset kipeytyivät aivan jäykäksi.
- Anonyymi00004
Aiemmin kestin hyvin hieromista, mutta nykyään näköjään on lihakset sen verran heikot, etteivät kipeytymättä kestä mitään lujempaa koskemista. Ei minua ole vuosiin ammattihieroja hieronutkaan.
- Anonyymi00002
Ei ole tautia tutkimatonta, eikä kivutonta kipua!
Mistään ei kukkaan tiejä kaikkea. - Anonyymi00003
Tuttu tunne, kun ei sängystä tahdo ylös päästä aamulla.
Selässä voi luut kipuilla, selkäranka ja kylkiluut.
Oletko mahdollisesti venäyttänyt reisilihaksen ?
Minulla on osteopenia, se on osteoporoosin esiaste ja
lonkan pallonivelen nivelrikko, jota ei ole tarpeen leikata vielä,
mutta se on pirun kipeä välillä viikkojakin.
Sen ympäristössä on polttava kipu,
josta en tiedä onko se samaa lonkan kipua,
joka heijastelee koko vatsan alueelle vai mitä se on.
Lääkäri sanoi pari vuotta sitten,
että jos nousee kuumetta se voi olla umpilisäkkeen tulehdus.
Olen vuoden päivät jahkaillut menisinkö magneettikuvaan,
mikä selvittäisi mitä se on.
Tai mikä kuvaus mahtaisi olla oikea kuvaus ?
No, lääkäri sen tietää.
Lonkka kuvattiin pari vuotta sitten. Ilmeni nivelrikko,
mutta röntrgenissä ei näy kaikki.
Toivon, että sinun kipusi laantuu !- Anonyymi00005
Kiitos. Minulla on molemmat polvet leikattu, on tekonivelet. Oli tuohon mennessä polvinivelet kuulemma ehtineetkin jo täysin jauhoksi murentua! Nuo polvinivelet eivät ole kipeät, vaikkakin ehkä jäykät.
- Anonyymi00006
Jämähtäminen tekee jäykäksi ja kivuliaaksi. Jämähdys liittyy luultavasti yöllisiin kahvinjuontitapoihisi. Jos ihminen ei tiedä, ettei yöllä kahvitella eikä syödä & juoda, niin ei hän varmastikaan tiedä myöskään sitä, miten pitää paikkansa; nivelensä ja lihaksensa toimivassa kunnossa.
Kehotan varaamaan vastaanottoajan vaikka hyvälle fysioterapeutille.- Anonyymi00007UUSI
Minäkin keitin kahviö, kun heräsin kello 1 aikoihin ja vielä kello kolmelta ( 3 ) pyörin petillä, eikä uneen pääsystä tietoakaan.
Ei kenenkään nivelten munot riipu yöllä keitetystä kahvista..
Tarvitsetko jotain hoitoja?
Liikunnvarmasti sen mitä muutkin lähes 90 vuptiaat liikkuu,
En saa yhteiskunnalta apuja! En toki ole niitä koskaan pyytänytkään!
Askelmittarissa ilyasella vähintään se 6000 askelta ja jumpat päälle.
Käykö katteeks?
Ystävä hyvä, juodaan me kahvia yölläkin! - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minäkin keitin kahviö, kun heräsin kello 1 aikoihin ja vielä kello kolmelta ( 3 ) pyörin petillä, eikä uneen pääsystä tietoakaan.
Käykö katteeks?
Ystävä hyvä, juodaan me kahvia yölläkin!Oma jalkakipuni on tänä ammauna hellittänyt. Johtui ilm. hölmöstä, rajusta "hieronnastani", rusensin lihaksia liian suurella voimalla. En enää tee niin.
Ehkä Voltaren myös osaltaan auttoi. Vielä illalla oli kipuja ja vaikeuksia parahtelematta nousta sängystä ylös. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Käykö katteeks?
Ystävä hyvä, juodaan me kahvia yölläkin!Eeerittäin 'hyvin' ymmärretty. Ei ole ihme, että kipua, vikaa ja vaivaa riittää.
- Anonyymi00010UUSI
Kävelin tänään lähikaupalle hakemaan postipaketin sekä ostin sipsipussin.
Oli mukana vain vetokärryt, ei kyynärsauvaa.
Kyllä oli voimilleottavaa ja kuumaa. Matka yhteensä ehkä n. 800 metriä.
Selvisin elossa ylös portaita ja takaisin kotiin.- Anonyymi00011UUSI
Tuo oliki jo paljon kunjaksoit käydä kaupassa, vielä hengissä portaat ylös kotiin,
mlla on ollu erittäin huono päivä, kotona liikkuminenki on tosi työlästä uupumus iskee ensimäisen askeleen ottaessa jo,
mikään ei mua enään helpottaisi kuin kuolema,
koko päivän olen luojalani kysymy miksi se ei hae mua pois kun minulla on näinvaikeaa,
kai ole tämmösen lopun ansaisnnu, ei se jumala muuten antais mun kärsiä, - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuo oliki jo paljon kunjaksoit käydä kaupassa, vielä hengissä portaat ylös kotiin,
mlla on ollu erittäin huono päivä, kotona liikkuminenki on tosi työlästä uupumus iskee ensimäisen askeleen ottaessa jo,
mikään ei mua enään helpottaisi kuin kuolema,
koko päivän olen luojalani kysymy miksi se ei hae mua pois kun minulla on näinvaikeaa,
kai ole tämmösen lopun ansaisnnu, ei se jumala muuten antais mun kärsiä,Kun on kaikenlaisia sairauksia ja vaivoja ja sitten vielä tämä maailmanmeno kaikkinensa...: kaikki tarpeellinen on jo tullut nähtyä.
Esivanhempamme taas elivät useimmat vain kotikylillään ja oli "hienoa", jos joku oli käynyt peräti lähi-kaupungissa! Eli heihin nähden on meillä elämä ollut paljolti rikasta.
Ja heidän vanhuutensa ja sairautensa sitten. Ei ollut lääkkeitä, ehkä joitain luonnonrohtoja oli. Varakkaammilla oli varaa "lääkäriin" ja mitä sekin sitten siihen aikaan oli? Mutta kuolivatkin sitten pois, monet jo varsin nuorina. Toisaalta oli iäkkäitäkin ihmisiä, sukutaulusta näkee, että jopa 98 vuoden ikiä oli saavutettu! Tämä oli parisensataa vuotta sitten jo saavutus!
Ei taas tullut uni joten kuumenisn tilkan kahvia... Anteeksi. ☕
Huomenna tulee pieni verkkoruokakauppatilaus. Ajattelin sitten taas vääntäytyä pihamaalle istuksimaan. Liekö vadelmapensaissa jo useampi marja? Mustaviinimarjoja on jo ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197690Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!24632Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99614- 61609
- 42544
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59515