Taitettava Samssu maksaa yli kakstonnii.
Mikä ominaisuus Sonystä puuttuu, jonka johdosta tulisi ostaa uusi?
Mulle puhelin on puhelin ja kamera on kamera, tosin mulla ei ole kameraa, mutta pojalla on.
Miksi täytyisi ostaa uusi toosappi?
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Sensei Pasanen on kehuskellut välillä "uskomattoman hyvillä kuvillaan" kun on laittanut taitavasti erikoisasetukset kameraansa ja silti kuvansa ovat pelkkää kuraa.
Samalla olet haukkunut toisten kuvia kuinka ne on rajattu ja kuinka horisontti on vinossa ja milloin mitäkin.
Olet myös kertonut että sinulla on järjestelmäkamera, mutta siitäkään ei ole merkkejä.
Nyt sitten paljastui että sinulla on takavuosien 150 euron Xiaomi ja "Senssulla"
10 vuotta vanha satasen Sony. Rikkailla miehillä siis varsin vaatimattomat laitteet.
Ei ole itsellänikään mitään huippumallia vaan 350 euron androidi jota käytän niin kauan kun se hajoaa, mutta ero on siinä että minä en kehuskele kuvillani enkä kameroillani kuten sinä olet tehnyt.- Anonyymi00002
Maalitat väärää henkilöä, eikä Senssu ole Sensei Pasanen.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Maalitat väärää henkilöä, eikä Senssu ole Sensei Pasanen.
Samat kehuskelut ja todisteet loistaa vain poissaolollaan. Esitätkö taas näiden herrojen yhteistä asiamiestä?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Samat kehuskelut ja todisteet loistaa vain poissaolollaan. Esitätkö taas näiden herrojen yhteistä asiamiestä?
Aloituksessa maininta puhelimesta ja kamerasta.
Minä "asiamies" en harrasta selfieitä, enkä pyydä jotain toista henkilöä ottamaan minusta valokuvia kun näytän peukkua jossa ryhmässä, käyn hakemassa salaatinlehtiä kasvimaalta, istun pöydässä drinkin kanssa, tai kädessäni on maksuväline ym. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aloituksessa maininta puhelimesta ja kamerasta.
Minä "asiamies" en harrasta selfieitä, enkä pyydä jotain toista henkilöä ottamaan minusta valokuvia kun näytän peukkua jossa ryhmässä, käyn hakemassa salaatinlehtiä kasvimaalta, istun pöydässä drinkin kanssa, tai kädessäni on maksuväline ym.Posso. Olet kännissä taas. Maanantaina kello yhdeksän aamulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851293
- 1041038
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7616Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.81534Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532