siellä omalla paikkakunnalla ollenkaan?Niinkö on kova työmaa naittaa omamieluisia pareja yhteen ja yrittää jopa eronneita palautta takaisin yhteen?
Oot ihan tauno.
Kysytään:
- Mitä hyötyy Sami tästä?
Eikö se ukkomies Sami viihdy
49
166
Vastaukset 49
- Anonyymi00001
Onko sama Sami, joka kävi tykkäämässä eräässä sovelluksessa minusta ja kun oli sen tehnyt, se tykkäys poistuikin pikaisesti?
- Anonyymi00002
En tiedä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En tiedä.
Ok. Koska jos näin olisi, se selittäisi osaltaan sen sovelluksen ja palstan yhtenevyydet. Toisaalta sitten taas ei, koska hänellä ei pitäisi olla mitään syytä tehdä niin. Jäljelle jää yhä vain yksi vaihtoehto siis, jos ei ole tuo sama.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ok. Koska jos näin olisi, se selittäisi osaltaan sen sovelluksen ja palstan yhtenevyydet. Toisaalta sitten taas ei, koska hänellä ei pitäisi olla mitään syytä tehdä niin. Jäljelle jää yhä vain yksi vaihtoehto siis, jos ei ole tuo sama.
Millaista yleisöä ajatellen rakennat aloittajaäijä näitä ömm sovelluskeskeisiä digitaalisia satuja? Suunnattoman älykästä oletan
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Millaista yleisöä ajatellen rakennat aloittajaäijä näitä ömm sovelluskeskeisiä digitaalisia satuja? Suunnattoman älykästä oletan
En ole aloittaja. Ikävä tuottaa pettymys siltä osin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
En käytä soveluksia mutta käyn testaamassa tämän saitin takia yhtä juttua ja se tärppää täällä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En käytä soveluksia mutta käyn testaamassa tämän saitin takia yhtä juttua ja se tärppää täällä.
Tietysti voi olla pelleilyä mutta edelleen se kyssäri:
- Mitä hän itse tästä hyötyy? - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mullakin tärppää monia asioita tämän sivuston ja muutamien muiden asioiden kanssa keskenään.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tietysti voi olla pelleilyä mutta edelleen se kyssäri:
- Mitä hän itse tästä hyötyy?Rahaa? Mikä muu?
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mullakin tärppää monia asioita tämän sivuston ja muutamien muiden asioiden kanssa keskenään.
Minulla tärpännyt yli 3 v.jo.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minulla tärpännyt yli 3 v.jo.
Sama täällä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ole aloittaja. Ikävä tuottaa pettymys siltä osin.
No voi, ikävä tuottaa pettymys kyllä sinä olet ja en kuule ihan vaan sinun takia kommentoi vaan
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
No voi, ikävä tuottaa pettymys kyllä sinä olet ja en kuule ihan vaan sinun takia kommentoi vaan
En ole aloittaja. Ekan kommentin kylläkin kirjoitin ja muutaman muunkin.
- Anonyymi00010
Hyvän mielen ilmeisesti.
- Anonyymi00017
Tietääkö tämä Sami ettei eronneet halua palata yhteen ja aiheuttaa näin heille vaan ongelmia?Siitäkö mies saa hyvän mielen.....pikkusen on sairasta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tietääkö tämä Sami ettei eronneet halua palata yhteen ja aiheuttaa näin heille vaan ongelmia?Siitäkö mies saa hyvän mielen.....pikkusen on sairasta.
Entä jos tietää juurikin toisinpäin?
- Anonyymi00031
Anonyymi00020 kirjoitti:
Entä jos tietää juurikin toisinpäin?
Se että toinen puolisko eronneesta haluaa ei tarkoita että toinen haluaa.
Toinen mennyt eteenpäin.
- Anonyymi00011
Ässä eli stefan eikä mikään sami. joku taas yrittää harhauttaa ässä on ässä vaikka voissa paistais
- Anonyymi00012
Kokkistefu?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kokkistefu?
Jolla niitä verojuttuja?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jolla niitä verojuttuja?
Ja on mukana kunnallispolitiikassa? Sekö? Ja paljut ja muut?
- Anonyymi00019
Kuulostat harhauttajalke itse.
- Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kokkistefu?
Kuten kirjoitin voi olla pelleilyä,aika karmeita asioita on saanut aikaiseksi.Vihaa tietyn puolueen aatteita niin paljon että ei näe yksilöiden aatteita vihan takaa ehkei edes halua nähdä.
Estää ihmisiä kaikin keinoin kun päästää jalan oven väliin on se varma miten hämmentäminen alkaa.
Ikävä palsta näkyykin olevan mainio löytämään uhreja.
Torvelo luulee ikävöijien olevan jotain eronneita ja patistaa niitä yhteen manipuloimalla.
"Se on kiltti jne.kusetuksilla.Muka uudet ei ole hyviä puolisoehdokkaita tms. - Anonyymi00028
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kuulostat harhauttajalke itse.
No ai jaa, ei kai näin voi mitenkään olla, että aapeeäijä rakentaa monta tarinaa tarinan sisään? Luovuta jo tarinain rakentaja itsekin
- Anonyymi00018
Yrittääkö joku nyt mustamaalausta vai mikä tämän aloituksen tarkoitus on?
- Anonyymi00029
Jos haluat palstaäijän onton trollottelun niinkin korkealle jalustalle nostaa, niin spinnaa ku huomista ei ois👍
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Jos haluat palstaäijän onton trollottelun niinkin korkealle jalustalle nostaa, niin spinnaa ku huomista ei ois👍
Niinpä teenkin. Tämä ei ole ihan ekka kerta, kun on ollut esillä samaan tapaan kirjoitettu juttu.
- Anonyymi00032
Kuten kirjoitin halusin Samille ilmaissa etten halua kuulua projektiin ja haluan elää omaa elämääni rauhassa että kukaan puuttuu millään tavalla edes omasta mielestään hyväntahtosuus mielessään.Huumori on taitolaji,huonossa huumorissa jopa hyvöntahtoisessa tulee seinä vastaan ellet osaa sitä oikein.Huumoria on sekoitettu näihin ja tuohan oli osittain kysely ja varmistus asiaan.
- Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Niinpä teenkin. Tämä ei ole ihan ekka kerta, kun on ollut esillä samaan tapaan kirjoitettu juttu.
Ahaa!Olen aloittajana mielissäni.On heränneet toisetkin tähän.
- Anonyymi00041
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ahaa!Olen aloittajana mielissäni.On heränneet toisetkin tähän.
Kyllä ainakin täällä nähtiin sekin yksi kerta samaan tapaan kirjoitettuna. Silloin oli puhetta muistaakseni, mitä piilottaa roskikseen ja joku muu kirjoitti, että vaikka verojuttuja.
- Anonyymi00048
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kyllä ainakin täällä nähtiin sekin yksi kerta samaan tapaan kirjoitettuna. Silloin oli puhetta muistaakseni, mitä piilottaa roskikseen ja joku muu kirjoitti, että vaikka verojuttuja.
Tää on ikävä palsta ja liittyy rakkauteen tunteeseen.En sotkeudu näihin mitenkään ap.Perhepoliitiikka oli lähinnä ja siihen liitty rakkaus vahvasti oleellisesti.Suomalaiset osaa kyllä kulisseissa järjestellä toisten perhe asioita mutta tämä Sami on tehnyt siitä ilmeisesti maailman tärkeimmän itselleen ja leikkii jymalaa.
- Anonyymi00022
Sami teki aloituksen itselleen hakeakseen huomiota.
- Anonyymi00023
ei ole mikään kokki stefu eikä martina stefu
- Anonyymi00024
No minä jo aattelin, että ei nyt sentään, mutta tuli mieleen tuokin vaihtoehto.
- Anonyymi00046
Anonyymi00024 kirjoitti:
No minä jo aattelin, että ei nyt sentään, mutta tuli mieleen tuokin vaihtoehto.
Niin ja tuli mieleen tämäkin puoli asiasta, että jos se olisikin ollut just se, niin ois kyllä todella nurinkurista tämä asia kaikkinaisuudessaan, että huippukokki ois muka mukana tässäkin mun jutussa, missä jokin autopiiri jahtaa yötä päivää ja joudun olemaan apteekista ostettujen liuosten varassa aika ajoin paljonkin. Eli nälissään suomeksi sanottuna. Ei pääse liikkumaan jne.
Omituisinta tässä on, että tällä paikkakunnalla kukaan ei tunne mua, ei tiedä kutsumanimeä ja lisäksi osoitekin on salainen, niin siltikin nuo porukat näyttää tietävän, ketä ajetaan. Vain yksi henkilö tiesi ja yhdessä muiden asioiden kanssa niistä muodostuu kokonaisuus ja tässä on tulossa piakkoin käännekohta. En kerro sitä tänne.
Tarjosin kyllä apuani, selvitysmahdollisuutta, sitä ei otettu vastaan.
Sain vain jo paljon aiemmin lukea täältä, että hauki pelastaa.
Niinkö menee tätä rataa? Muutaman päivän kysymys on enää.
- Anonyymi00025
"Ottakoon sen Vikmanin, se sopii sille paremmin"
Liittyykö tähän?- Anonyymi00033
En tiedä mihin kaikkeen sotkeutunut tuolla rakkaus boomillaan.Voi tietenkin olla verkostoitunut useampaan "hursti"työhön missä leikitään ruuan sijaan ihmisten elämillä ja tunteilla.Ehkä hän luulee ihan oikeasti olevan hyvällä asialla mutta jos hän täällä lukee niin voitko edes lopettaa ne väkisin naittamiset eronneiden tai melkein eronneiden puolesta.Kehity tällöin itse ,äläkä vaadi toisilta.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
En tiedä mihin kaikkeen sotkeutunut tuolla rakkaus boomillaan.Voi tietenkin olla verkostoitunut useampaan "hursti"työhön missä leikitään ruuan sijaan ihmisten elämillä ja tunteilla.Ehkä hän luulee ihan oikeasti olevan hyvällä asialla mutta jos hän täällä lukee niin voitko edes lopettaa ne väkisin naittamiset eronneiden tai melkein eronneiden puolesta.Kehity tällöin itse ,äläkä vaadi toisilta.
Ja kappas, ruokaan sijoittuu tämäkin kommentti.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Olisiko Äiti Teresa parempi?
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Pointti on hyväntekeväisyys rakkauden vuoksi mikä kusee ja pahasti.Aiheuttaa enemmän ongelmia.En sano ettäkö et olisi onnistunut projekteissa mutta ota huomioon ne ketkä tuhoutuu tästä.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Pointti on hyväntekeväisyys rakkauden vuoksi mikä kusee ja pahasti.Aiheuttaa enemmän ongelmia.En sano ettäkö et olisi onnistunut projekteissa mutta ota huomioon ne ketkä tuhoutuu tästä.
*Selkokielellä.En halua entistä aviopuolisoani enään mitenkään päin.Haluan elää ja olen mennyt eteenpäin ja mieluisa ihminen on vaikka sinusta se ei olisi minulle hyvä.Minä valitsen itse ja kannan vastuun epäonnistumisesta.
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tajusin kyllä pointin hyväntekeväisyyteen liittyen. Kerrotko, mikä on mun projekti? Itselläni kun ei ole tietoa siitä, ois kiva tietää itsekin.
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tajusin kyllä pointin hyväntekeväisyyteen liittyen. Kerrotko, mikä on mun projekti? Itselläni kun ei ole tietoa siitä, ois kiva tietää itsekin.
Vastaan kuin Samille.Projekti perheen yhdistäminen.Siihen liittyy estää eronneiden uusia suhteita jos sinusta mies tai nainen ei sovi toisilleen tai voi olla vahingollinen toiselle SINUN MIELESTÄSI.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Vastaan kuin Samille.Projekti perheen yhdistäminen.Siihen liittyy estää eronneiden uusia suhteita jos sinusta mies tai nainen ei sovi toisilleen tai voi olla vahingollinen toiselle SINUN MIELESTÄSI.
...teet sitä enimmäkseen omalla paikkakunnallasi mutta olet innostunut asiastasi niin paljon että laajensit sitä muualle koska ihmiset liikkuu myös.
- Anonyymi00045
*murhasta.
- Anonyymi00040
Kyse ei ole Samista kuka tekee on Love Island .Kyse on samanlaisesta toiminnasta mutta kulisseissa.ap. virkkoo.
- Anonyymi00047
Täälläkö se laittaa niitä pareja? Ei kai? Täällähän ne enkelit kirjoitti olevansa sillä asialla.
- Anonyymi00049
Koskasn ei voi tietää kula tiimiläinen on ja silleen.Tämä on ikävä palsta.Tänne voi tulla itkemään exäänsä ja tämä "öiti teresa" Sami valitsee kenet yhdistetään.Täällä käytetään manipulointia henkilöihin.Tämä on vain yks paikka on irl + tietenkin yhdessä nämä.
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Koskasn ei voi tietää kula tiimiläinen on ja silleen.Tämä on ikävä palsta.Tänne voi tulla itkemään exäänsä ja tämä "öiti teresa" Sami valitsee kenet yhdistetään.Täällä käytetään manipulointia henkilöihin.Tämä on vain yks paikka on irl tietenkin yhdessä nämä.
Jaa, no kiitos tiedosta. Me kylläkin sovittiin mun exäni kanssa, että mikäli ikinä erotaan ja sitten tulee kuitenkin katumapäälle, niin täällä voidaan etsiä toisiamme. En olisi tiennyt koko osiota täältä ollenkaan, jollei hän ennen lähtöään olisi mulle näyttänyt tätä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520