Mies ja ikävä

Anonyymi-ap

Oletko tuntenut ikävää? Miten se näkyi sinusta?

Pitääkö paikkansa etteivät miehet itke ikävöidessään?

8

107

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Naiset jakavat tunteitaan ystävien kanssa.

Kertooko mies kaverilleen jos rakastunut johonkin naiseen? Puhuuko ihastumisesta vai onko kohde vain "hyvä pano"?

• Anonyymi00002
        UUSI

Minä naisena en jaa koskaan tunteitani tai ihastumisiani ystävieni kanssa. Mä pidän näitä niin henkilökohtaisena ja ihan mun omana tietonani vain. Muista asioista kyllä ystävieni kesken puhutaan.

• Anonyymi00003
        UUSI

Ei meidän kaveripiirissä ainakaan. Ei keskustella tunteista tai parisuhteista. Ja siis tämä kommentti naiselta myös.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Minä naisena en jaa koskaan tunteitani tai ihastumisiani ystävieni kanssa. Mä pidän näitä niin henkilökohtaisena ja ihan mun omana tietonani vain. Muista asioista kyllä ystävieni kesken puhutaan.

Sama.
        yksi M-nainen

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei meidän kaveripiirissä ainakaan. Ei keskustella tunteista tai parisuhteista. Ja siis tämä kommentti naiselta myös.

En tarkoitakaan kaveripiiriä vaan yksi luottoystävä, sisko tai todella läheinen.
        Ja silloinkin vain että olemme tapailleet, on kiva mies, taidan olla ihastunut jne. Ei mitään syvempää.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ellei halua tehdä jollekkin miehistä kilpailevalle helposti lepäävälle källejä ja kehuskella jotain aivan karseaa tyyppiä, että niin ihana on ja kohta jo piirittää häppärit lepattaen

• Anonyymi00006
      UUSI

Ei kai naisetkaan itke ikävän takia, vaan menetystä tai pieleen menneitä juttuja, loukkauksia tmv. En minä ainakaan varsinaista ikävää ole koskaan itkenyt.

• Anonyymi00007
      UUSI

Olen kertonut eräille koska asiaan liittyi sairaan mustasukkainen nainen vaik se oli naimisissa erin miehen kanssa mut oli samaan ihastunut kun minä ja aloitti hakjeroinnin ja stalkkaamisen yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      168
      1006
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      58
      792
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      790
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      727
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      643
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      589
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      576
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      559
    9. 28
      555
    10. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      555
    Aihe