Oletko tuntenut ikävää? Miten se näkyi sinusta?
Pitääkö paikkansa etteivät miehet itke ikävöidessään?
Mies ja ikävä
8
107
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Naiset jakavat tunteitaan ystävien kanssa.
Kertooko mies kaverilleen jos rakastunut johonkin naiseen? Puhuuko ihastumisesta vai onko kohde vain "hyvä pano"?- Anonyymi00002UUSI
Minä naisena en jaa koskaan tunteitani tai ihastumisiani ystävieni kanssa. Mä pidän näitä niin henkilökohtaisena ja ihan mun omana tietonani vain. Muista asioista kyllä ystävieni kesken puhutaan.
- Anonyymi00003UUSI
Ei meidän kaveripiirissä ainakaan. Ei keskustella tunteista tai parisuhteista. Ja siis tämä kommentti naiselta myös.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä naisena en jaa koskaan tunteitani tai ihastumisiani ystävieni kanssa. Mä pidän näitä niin henkilökohtaisena ja ihan mun omana tietonani vain. Muista asioista kyllä ystävieni kesken puhutaan.
Sama.
yksi M-nainen - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei meidän kaveripiirissä ainakaan. Ei keskustella tunteista tai parisuhteista. Ja siis tämä kommentti naiselta myös.
En tarkoitakaan kaveripiiriä vaan yksi luottoystävä, sisko tai todella läheinen.
Ja silloinkin vain että olemme tapailleet, on kiva mies, taidan olla ihastunut jne. Ei mitään syvempää. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ellei halua tehdä jollekkin miehistä kilpailevalle helposti lepäävälle källejä ja kehuskella jotain aivan karseaa tyyppiä, että niin ihana on ja kohta jo piirittää häppärit lepattaen
- Anonyymi00006UUSI
Ei kai naisetkaan itke ikävän takia, vaan menetystä tai pieleen menneitä juttuja, loukkauksia tmv. En minä ainakaan varsinaista ikävää ole koskaan itkenyt.
- Anonyymi00007UUSI
Olen kertonut eräille koska asiaan liittyi sairaan mustasukkainen nainen vaik se oli naimisissa erin miehen kanssa mut oli samaan ihastunut kun minä ja aloitti hakjeroinnin ja stalkkaamisen yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681006
- 58792
- 86790
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72727- 46643
- 62589
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71576Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46559- 28555
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35555