Kun et halua kertoa sukupuoltasi väkisin koitetaan se selvittää. Koska mitä väliä täällä. Ja kun kerrot olevasi nainen. Väkisin väitetäät että oot mies. Huoh.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Kuolin just nauruun.Kiitos.
- Anonyymi00004UUSI
Minusta tämä oli naisena esiintyvältä äijältä aika apaattinen yritys, lissukka
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Lisään vielä, ettei lissukan autuas naureskelukaan vaikuta kovin aidolta riemulta
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pakko kysyä seisoitko yksi päivä S-marketin käytävällä. Vanha ukko silmät seisoi just sellainen psykopaatin näköinen vaalea takki päällä. Mietin et ajoitko jolla puukolla tulla puukottaa kaikki. Tulit ahdistelemaan mua kassalle lopulta. Jotenki sopii suhun tuo kuvaus? Sellaiselta näytät ainakin mun mielesdä.
- Anonyymi00002UUSI
Kuulustelussa selvitetään jutut.
- Anonyymi00005UUSI
Oletko viemässä naisena esiintyvän setämiehen eli aapeen kuulusteluun, vai mikä unelma sulla elää pääsi sisällä?
- Anonyymi00009UUSI
Pakko muistella vanhoja kirjoituksia sen verran, että jollain sellaisella joka ei varmuudella tule hoitamaan näitä ihmissuhdetaitoja vaativia hommia oli sellainen fantasia, että siellä hengitetään naamalle ja karjutaan per seestä asti
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pakko muistella vanhoja kirjoituksia sen verran, että jollain sellaisella joka ei varmuudella tule hoitamaan näitä ihmissuhdetaitoja vaativia hommia oli sellainen fantasia, että siellä hengitetään naamalle ja karjutaan per seestä asti
Puhalletaan föönillä naamaan että kuule sitä kivaa kaveria ei tule ehkä ollenkaan
- Anonyymi00003UUSI
Eihän tuokaan vielä mutta täällä koirat ja kissat esittelee munakoisojen ja piirakoiden kokoja toisilleen.
- Anonyymi00007UUSI
Eli emojeita riittää, apsetä. No sen on varmaan jo yksioikoisinkin havainnut joo.
- Anonyymi00006UUSI
Älä nyt. Mua pyydettiin täällä heti alkuaikoina menemään omaan profiiliin facessa. Syynä siihen oli kuu, että mun kaivattu halusi nähdä meidän yhteisiä kuvia sieltä, kun oli kuulemma itseltään ne poistanut. Tarkoittaa että mun piti mennä yksityisyysasetukset muuttamaan. Näin meillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681006
- 58792
- 86790
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72727- 46643
- 62589
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71576Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46559- 28555
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35555