Olen pakana ja haluaisin liittyä johonkin seurakuntaan. Mitä suosittelette?
Helluntalaiset? Elävät kivet? Adventtikirkko? Jehovan todistajat? Vapaakirkko?
Seurakunta
19
96
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
Liity persuihin .
- Anonyymi00003UUSI
Kalaveljien uskonlahko. Puoluekirjalla pääsee veljesten toilailuiden maksajaksi.
- Anonyymi00005UUSI
mikä se adventtikirkko on? onko joulu ainenen ja kinkut pöydässä läpi vuoden?
- Anonyymi00006UUSI
Ainakin meillä päin on adventistien rivit harvenneet, ei näy enää jakamassa vanhuksia jakamassa kutsuja postilaatikoihin. Jäsenmäärä on laskenut Jehovan todistajiakin rajuimmin.
- Anonyymi00007UUSI
Elävät Kivet kannattasi käydä bongaamassa. Kerro sitten kun olet käynyt!
- Anonyymi00008UUSI
Suurin osa ja normaalit kansalaiset ovat evankelis-luterilaisen kirkon jäseniä. Kirkon toiminta on maltillista eikä siinä juurikaan ole kiihkoilua. Joskus on ollut. Kirkot ja kirkkoon kuuluminen on myös osa suomalaisten kulttuurihistoriaa. Satoja kauniita kirkkoja on rakennettu ympäri Suomea. Kirkossa saa esim. avioliittoon vihkimisen (edellyttää rippikoulun käymisen), ruumiin siunauksen ja hautaamisen tai tuhkaukseen viemisen. Kotona voidaan pitää perhejuhlat, kun on vauvojen ristiäisten ja nimen antojuhla. Vaatimattomasta kirkollisverosta kustannetaan kirkon kustannukset. Jos kaikki kansalaiset eroaisivat kirkosta niin voisin kuvitella, että esim. kirkkojen huolto- ja korjauskustannukset kaatuisivat valtion hoidettavaksi eli valtion verot nousisivat. Onhan kirkot kansamme rikasta kulttuuriperintöä, rakennuskantaa.
- Anonyymi00017UUSI
Määritä normaali?
- Anonyymi00009UUSI
Tuskin sitä vastausta täältä Suomi 24 keskustelusta löytää.Pahasti ole nyt harhapoluilla.
Toivottavasti sinulle osoitetaan oikea polku.Jos tämä oli taas tehty aivan muussa tarkoituksessa niin toivon sinun miettivän mitä seuraavan kerran tänne kirjoitat.- Anonyymi00011UUSI
turha alkaa kysyjille suutansa soittamaan
- Anonyymi00010UUSI
Vaikea näistä on ottaa selvää. Mitä eroja näillä on?
- Anonyymi00012UUSI
Se piruja miettii,joka siionia hyväilee.salmi 181
- Anonyymi00013UUSI
Juutalaisia ei täällä taida olla. Siionin temppeli oli joskus Jyväskylässä.
- Anonyymi00014UUSI
Tuonoslaisia kiiskidemareita kalaveljesseurassa. Antavat toki sinne
- Anonyymi00015UUSI
Allah on minu jumalan
- Anonyymi00016UUSI
Pirulla ja belsebupilla ei ole eroa.salmi 994
- Anonyymi00018UUSI
Kaikki harhaoppia, totuus löytyy maalaisjäjestä.
- Anonyymi00019UUSI
Onko sinut joskus kastettu kirkon jäseneksi? Jos on kastettu, niin paluu on helpompi. Ei kastaminenkaan ole ongelma, vaatii vähän enemmän.
- Anonyymi00020UUSI
Kokeile palestiinalaisuutta.
Sen antaa oikeudet kaikkeen. Ainoastaan sut tuomitaan somessa, muttei käräjillä. Helppoa elämää.
Tai sit joa haluat maksimoida kurjuuden, niin liity Suolahtelaisiin- Anonyymi00021UUSI
Ei koskea,ei viittä kulmaa,mämmenmyllykään ei jauha..Suolahti vaan kauniisti liplattaa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520